Niet, is gratis op amazonquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:44 schreef Thongkamma het volgende:
150 is echt te weinig...
bij die link komen natuurlijk ook nog verzendkosten bij!
223,99 pond dus bijna 250 euroquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Coenehv het volgende:
Hoeveel kost hij op amazon dan? (ik kan de prijs niet vinden :$ )
Tja het is hip hèquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Sorry voor de offtopic, maar jezus, wie betaalt er in hemelsnaam 300 euro voor een koptelefoon, daar kan je ook super zuivere bose speakers voor de pc kopen.
Maarja sorry in ieder geval, dus zie het maar als een gratis kick.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 03:28 schreef editoor het volgende:
Ik heb een Iphone 5 in de aanbieding, interesse? Pm me maar.
268,33quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:10 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
223,99 pond dus bijna 250 euro
[..]
Tja het is hip hè
Klopt, maar als er geen bon bij zou zitten zou ik hem sowieso niet kopen. Ik blijf 200 euro veel vinden voor een koptelefoon maar ik hoop dat je hier nog een gegadigde vindt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 08:05 schreef Thongkamma het volgende:
@deluna: ze zullen op marktplaats vast goedkoper zijn, maar die zijn zeker zonder
bon of er mankeerts iets aan of beide, je gaat toch geen 300 uitgeven en ze vervolgens
voor 100 euro ofzo verkopen?...
Melding maken bij marktplaats. Of ze er verder iets aan doen geen idee. Ik zou je er niet te druk om maken, jij hebt immers echt de bon in handen, hij alleen een foto.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:10 schreef Thongkamma het volgende:
zie net trouwens dat iemand mijn foto van het bonnetje gebruikt op MP
http://audio-tv-foto.mark(...)udio-hd-met-bon.html
iemand enig idee wat ik hier tegen kan doen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |