Nee, nee, nee, Iedereen moet langs mijn oude woning en wat meenemen. Dan zorg ik wel voor de bbq.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef Ireth het volgende:
Woensdag 4 januari, grote FHF verhuismeet bij Rucky in Utrecht! Adres volgt later! Na groot Amerikaans verbruik neemt ieder wat lekkers mee voor na het sjouwen!
Neequote:
Dank je, ik heb er in iedergeval weer wat meer vertrouwen in dan gisteren.quote:Maar heel veel succes en plezier met de verhuizing
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
ohh Blijdorp.. ik moet heeeel eerlijk zeggen dat ik daar zelf niet zou willen wonen
Hmmm ik heb er nog wel aan gedacht om er een spoed pakketje van te makenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ben bang dat de pakketjes deze dagen langer op zich laten wachten Yska.. ik moet ook al een aantal dagen wachten op een pakketje die normaal binnen een dag geleverd word
sorry..
Klik!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
pfff... ik verveel me dood op mn werk.. er is NIEMAND en er belt NIEMAND.. iemand een idee wat ik kan doen om de tijd te doden?
Wie ik? Ik haalde niks weg? Ik voegde nog wat bij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
hee waarom haal je je post nou weer weg
wanneer worden ommoord en blijdorp samengevoegd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jij ook Ruckyen the rest offcourse!
* DJMO laat de kalender op de grond vallenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
uhhh... wanneer kerst en pasen op dezelfde dag vallen?
Rucky: even iets van andere ordequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:15 schreef Rucky het volgende:
Van hetzelfde JaleesaJoia
En een ontzettend fijn 2012 toegewenst.
Slapen jij!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ga maar ns slapen..
voor diegene die morgen(eigenlijk al vandaag) niet meer online komen..
Fijne jaarwisseling <3
Lastig om van afstand te zeggen wat er mis is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rucky: even iets van andere orde![]()
[ afbeelding ]
(klikbaar voor vergroting)
Acronis true image kan m'n c-schijf dus ook niet meer lezen om een backup te maken van de gegevens. Ik vrees dus echt dat het de HD zelf is die dood aan 't gaan is, en niet zoals we telefonisch besproken hadden, een driver probleem. ..
quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:55 schreef Muck het volgende:
Waar in Rotterdam ga je eigenlijk wonen Rucky?
toevallig weet ik dat jullie bijkans buren gaan wordenquote:
soooow ik krijg dalijk nog klappiesquote:
Aldus de sms die ik zojuist lees met het verzoek of ik zijn trouwe fans dit wilde laten wetenquote:Rucky is verhuisd en nu Rotterdammer![]()
grappigquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
toevallig weet ik dat jullie bijkans buren gaan worden
ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:23 schreef DJMO het volgende:
ik kan het letterlijk UIT kijken Jaleesa; ik heb er een hekel aan![]()
Je zou ook tijd kunnen besteden aan mensen die moeite voor je hebben gedaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:29 schreef DJMO het volgende:
(valt het op dat ik echt geen moer te doen heb en alleen zit te wachten tot ik naar m'n nest kan?)
zeg, je hoeft me niet zo chagerijnig aan te vallen he .. ik ben doodsbang voor vuurwerk, en zou liever zien dat er alleen nog shows gegeven worden vanaf NU. en ik kan niet voor anderen of voor jou praten, maar ik probeer mijn aandacht een beetje af te leiden van dat geknal buiten. overdag heb ik dat gedaan door grondig op te ruimen en schoon te maken, nu doe ik dat door een beetje te FOK!ken en msnen. Ik kan alleen niet met 30 mensen tegelijk chatten voor het geval je beledigd ben dat ik jou (nog) niet aangesproken heb op msnquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je zou ook tijd kunnen besteden aan mensen die moeite voor je hebben gedaan.
Of idd naar je nest gaan.
dank je wel lieve Yska, dat jou hetzelfde gegund is!quote:Op zondag 1 januari 2012 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou iedereen een gezellig, gezond en top 2012 gewenst!
Sup?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
graag! kan het op dit moment wel ff gebruiken
Kom samen ff dansen!quote:Op maandag 2 januari 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
graag! kan het op dit moment wel ff gebruiken
gezellie! wat voor muziek draaien we?quote:
I don't know... maar wil het wel knowen.. of zo...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:49 schreef JaleesaJoia het volgende:
you know.. waar we over gepraat hadden
quote:
heb je iets van valdispert of valeriaan in huis? anders beker warme melk met honing doen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
is goed hoor.. ik ga het ook nog een keer proberen.. truste, en succes morgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wibra heeft ook goeie hoor!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:35 schreef Muck het volgende:
Action heeft beddengoed voor een redelijke prijs
Zit ook niet zover hier vandaan Rucky
Ja maar bij de Action verkopen ze ook zwenkwielen dan kan ik in de zomer mijn bed het balkon oprollen.quote:
Klopt, alleen zit die hier niet in de buurtquote:
ja zover ben ik ook niet op de hoogte van Rotterdam hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt, alleen zit die hier niet in de buurt
Ruck woont hier eh, 100 meter vandaan ofzo, dus 'zijn' stukje van Rotterdam ken ik wel redelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
ja zover ben ik ook niet op de hoogte van Rotterdam hoorWaar Ruck voorheen woonde zat ie wel
Oh mamma bijt van zich af?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:40 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Hey kruimeltje, wat is er aan de hand!!! Moet mammie komen kroelen???
@all: De allerbeste wensen, geluk, gezondheid en liefde (voor scorpie en rucky: niet met mijn dochter hahahahha) gewenst voor het nieuwe jaar.
Ik heb mijn horeca diploma's dus als ik nog iets kan betekenen in jullie Hostel dan hoor ik het wel.
Je moet nooit tussen moeder en dochter komen. Spelen met vuur is minder gevaarlijk.quote:
Ik heb het ondertussen al geregeld maar nu ben ik bang dat als je langs komt jij mijn bed induikt en dat ik je er niet meer uitkrijg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:43 schreef MoniqueB1965 het volgende:
btw rucky, hier in Alexanderpolder zit een action. Is maar 10 min.met de auto.
Nu gewoon voor de lol Jaleesa op date vragen, kijken hoe mamma reageertquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je moet nooit tussen moeder en dochter komen. Spelen met vuur is minder gevaarlijk.
[..]
Ik heb het ondertussen al geregeld maar nu ben ik bang dat als je langs komt jij mijn bed induikt en dat ik je er niet meer uitkrijg.![]()
Zal ik maar een derde kussen kopen dan kan je voor de zekerheid tussen ons in liggen.
Ik bedoel wel tussen Scorpie en ik zodat je ons in de gaten kan houden.
Of andersom mama op date vragen en kijken hoe Fok reageert.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu gewoon voor de lol Jaleesa op date vragen, kijken hoe mamma reageert
had gewoon even een dipje...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:40 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Hey kruimeltje, wat is er aan de hand!!! Moet mammie komen kroelen???
jullie sporen nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of andersom mama op date vragen en kijken hoe Fok reageert.
Maar ik heb ondertussen wel weer bijna alles op de rails.quote:
Maar mama en ik gaan wel tusen jullie in dansen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:29 schreef Scorpie het volgende:
Rucky mag mamma, neem ik Jaleesa wel mee op date
Wie zegt dat we gaan dansen ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar mama en ik gaan wel tusen jullie in dansen.
Dan mag Rucky toch wel met haar gaan dansen? Gaan wij ondertussen naar de biosquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
WTF! het word gekker en gekker..
btw, mn moeder is al bezet.
Ik heb een beamer en veel films en in de bios zijn geen goede films op het moment.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan mag Rucky toch wel met haar gaan dansen? Gaan wij ondertussen naar de bios
En welke film zou je met mij willen zien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:58 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ja gaan jullie lekker naar Baywatch 3D.............. oh nee die past vanwege het formaat van de borsten niet in de bios hahahahahaha
ik denk dat je dat wel weet toch....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:04 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Hoezo had je een dipje dan? Wil je er over praten?
Het was beam me up Scotty.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:00 schreef MoniqueB1965 het volgende:
ja en dan roepen die vrouwen BEAM him up scotty (lees scorpy)
of is dat van voor jullie tijd??
Opaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik ken de originele Star Trek serie zo ongeveer uit mijn hoofd :$
Nerd!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik ken de originele Star Trek serie zo ongeveer uit mijn hoofd :$
echt he!!quote:
Nou en of!quote:
pas? hahaha grapjequote:
En ik maar denken dat ik een goddelijk lichaam hebquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:19 schreef MoniqueB1965 het volgende:
nou dat is voor de spiegel 82 dus...........
*zingt* eeeeeeven aan mn moeder vragen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:19 schreef Scorpie het volgende:
Jaleesa wil je met me trouwen voordat Rucky je van me afpakt?![]()
![]()
![]()
Jazeker!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:20 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Hé, je ben toch wel op je knie gegaan tijdens je aanzoek
helaas scorpie.. je verzoek is afgewezenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef MoniqueB1965 het volgende:
uhmmmmmm................................................... NEE!
Die kom je vanzelf wel tegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef Scorpie het volgende:
Dan moet ik maar op zoek naar een liefje die mij wel gelukkig wil en kan maken
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die kom je vanzelf wel tegen.![]()
Maar niet hier, en nou opbokken.
Als je de beamer aantrekkelijk vind ik heb ook nog een Mac Charcher voor je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]ik vind jouw stoere mannelijkheid aantrekkelijk weet je dat. En die beamer, ohhhhhhh, maak me gek.
Ik ben al verhuisd maar de laatste dingen moet ik nog even regelen.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben al verhuisd maar de laatste dingen moet ik nog even regelen dat die overkomen en dat is niet makkelijk.
Ah dat had ik nog niet helemaal meegekregen in de drukte van dit topic, volgende keer beter. Wat moet er nog geregeld worden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben al verhuisd maar de laatste dingen moet ik nog even regelen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
hee Rucky, wat heb jij trouwens voor accent? vroeg ik me vorige keer af
Herkenbaar, ik ben de enige oom van mijn 2 nichtjes, die gaan ook los als ik langskomquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef Ireth het volgende:
DNA gaat nog niet, mijn broertje belt net, die komt nog even op visite vanuit zijn werk, dus die krijg ik nu met geen stok haar mand ingeslagenHaar oom komt
Dank je, ik hou het even in mijn achterhoofd. Maar ik heb ook nog iemand anders die misschien kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:39 schreef Ganzz het volgende:
Ah, als je niet mega veel haast hebt, kan ik misschien volgende week woensdag wat voor je betekenen, als je nog spullen hebt die verplaats moeten worden.
Geweldig is dat. Aanbellen en vervolgens een paar kinderen horen roepen: Ome Rucky is er, mama snel opendoen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben de enige oom van mijn 2 nichtjes, die gaan ook los als ik langskom
wil je mn kind nou in slaap knuppelen? ehmm.. hell no!quote:
Je moet ook Thomas opzetten. Daar viel ik zelfs bij in slaap.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:06 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Het monster hier wil nog niet erg slapen. voor de tigste keer Dora op
Ben jij niet te oud om nog in sprookjes te geloven?? Dat werkt dus absoluut niet bij iedereen op die leeftijd hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Rucky het volgende:
Je moet ook niets opzetten.
Ik heb vaak op kindertjes opgepast en die deden ook moeilijk toen ze moesten slapen.![]()
Even duidelijk maken dat zij niet de baas zijn en vervolgens beloven dat je ze een verhaaltje in bed gaat voorlezen doet wonderen.
Wel oppassen dat je niet zelf in slaap valt terwijl je voorleest.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
*zingt* eeeeeeven aan mn moeder vragen...
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:41 schreef MoniqueB1965 het volgende:
maar eerlijk is eerlijk hij is zo ongeveer het liefste kind dat er bestaat. Hij is beleefd en kan heel lang zelf lief spelen en het is een ongelovelijke flirt.
Hallo, ik ben er nog.quote:
Die kom je vanzelf wel tegen, zo ben ik er ook aan gekomen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik wil een leuke ondertitel.. iemand een suggestie?
ik verveel me een beetje...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik wil een leuke ondertitel.. iemand een suggestie?
das een leuke! maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen met die linkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik verveel me een beetje...
Even aan m'n moeder vragen
(en dan het woord moeder gelinkt naar het foto of het profiel van je mams)
al warme melk met anijs geprobeerd? of gewoon opgeven en nog even lekker laten spelenquote:
ahah wat toevallig dat je dat zegt! mn moeder drinkt sinds kort elk avond warme melk met anijsbrokkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
al warme melk met anijs geprobeerd? of gewoon opgeven en nog even lekker laten spelen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
das een leuke! maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen met die link
1 | Even aan m'n [url=http://forum.fok.nl/user/profile/362874]moeder[/url] vragen... |
soms voelen mensen dingen aan, of kunnen volslagen vreemden op dezelfde golflengte zittenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ahah wat toevallig dat je dat zegt! mn moeder drinkt sinds kort elk avond warme melk met anijsbrokken
Dat heb je heel goed verwoord.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef DJMO het volgende:
soms voelen mensen dingen aan, of kunnen volslagen vreemden op dezelfde golflengte zitten
idd!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef Rucky het volgende:
Sorrie ik moest naar de wc. Maar de vierde deur was pas de juiste.
Ik heb kortsluiting gemaakt van de tramlijn dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef Ireth het volgende:
![]()
Ben je al wat gewend aan de nieuwe omgevingsgeluiden Ruck?
Ik heb maar één goede verwarming voor de hele woning. Maar er komt wel een lekker dekbedje aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik heb spijt dat ik vanmiddag de verwarming in mn slaapkamer uit heb gedaan.. het is hier nu ijskoud
Woonkamer toch?? Schuifdeuren open en je slaapkamer wordt ook warm!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb maar één goede verwarming voor de hele woning. Maar er komt wel een lekker dekbedje aan.![]()
Ik weet hoe de grond onder je tuintegels er uitziet en jij weet dat ik schuifdeuren heb.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Woonkamer toch?? Schuifdeuren open en je slaapkamer wordt ook warm!
Ik denk dat ik dat ook maar ga doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ga maar ns slapen.. truste allemaal
Als je een vervolg topic wil aanmaken, nog maar een paar post te gaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ga maar ns slapen.. truste allemaal
na de mijne nog zesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je een vervolg topic wil aanmaken, nog maar een paar post te gaan.
nee 4quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |