Nee, nee, nee, Iedereen moet langs mijn oude woning en wat meenemen. Dan zorg ik wel voor de bbq.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef Ireth het volgende:
Woensdag 4 januari, grote FHF verhuismeet bij Rucky in Utrecht! Adres volgt later! Na groot Amerikaans verbruik neemt ieder wat lekkers mee voor na het sjouwen!
Neequote:
Dank je, ik heb er in iedergeval weer wat meer vertrouwen in dan gisteren.quote:Maar heel veel succes en plezier met de verhuizing
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
ohh Blijdorp.. ik moet heeeel eerlijk zeggen dat ik daar zelf niet zou willen wonen
Hmmm ik heb er nog wel aan gedacht om er een spoed pakketje van te makenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ben bang dat de pakketjes deze dagen langer op zich laten wachten Yska.. ik moet ook al een aantal dagen wachten op een pakketje die normaal binnen een dag geleverd word
sorry..
Klik!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
pfff... ik verveel me dood op mn werk.. er is NIEMAND en er belt NIEMAND.. iemand een idee wat ik kan doen om de tijd te doden?
Wie ik? Ik haalde niks weg? Ik voegde nog wat bij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
hee waarom haal je je post nou weer weg
wanneer worden ommoord en blijdorp samengevoegd?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jij ook Ruckyen the rest offcourse!
* DJMO laat de kalender op de grond vallenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
uhhh... wanneer kerst en pasen op dezelfde dag vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |