haha iddquote:Op donderdag 29 december 2011 21:47 schreef PM-girl het volgende:
Huh, hoezo zwitserse moeders?Na een jaar kon ik vanalles met de voedingen qua schema en heb dat toen tot 27 maanden volgehouden.
Ik Fok!, internet, kijk tv, vergeet zelfs dat ik aan het kolven ben bij wijze vanquote:donderdag 29 december 2011 @ 19:51 • 294
Vanyel
Filmpjes kijken helpt niet? Of juist niet met hem of kolven bezig zijn maar relaxt tv kijken?
smeren met lanoline !quote:
Ik weet niet wat het is, maar heb het wel gehad. Het is vanzelf overgegaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:10 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb op mijn linkertepel aan de linkerzijde een zwarte/donkere plek. De tepel doet ook zeer. Net met drinken heb ik hem op het laatst losgekoppeld, kon het niet meer aaniemand een idee wat het is?
liefquote:Op donderdag 29 december 2011 23:36 schreef oeke het volgende:
He Mignonne, wat een nare curves.
Daar zou ik ook behoorlijk mee in mijn maag zitten.
Aan de andere kant vond ik Elin er wel rank/fijntjes maar niet slap of ziekig uitzien vandaag.
Alleen geen hollands glorie inderdaad.
Lastig zeg om te weten hoe je dit moet interpreteren.
Zijn dit veel verschillende weegschalen trouwens? Of heb je steeds op dezelfde gewogen?
Bah. Hopelijk is het bij je cb bezoek beter.
ja, nouja haar gewicht ligt nog steeds hoger dan haar lengte, dus in dat opzicht oogt ze alsof ze nog reserves heeft. Als ik haar zo bekijk vind ik haar niets verandert maar als ik foto's terugkijk dan denk ik zelf weleens van wohquote:Op donderdag 29 december 2011 23:41 schreef oeke het volgende:
Ja, dat snap ik heel goed. Daarom is het ook verwarrend denk ik, omdat ze niet oogt als 'ondervoed'. Maar wel gewoon enorm daalt in haar ingezette lijn. Daarom lijkt het me juist zo moeilijk te interpreteren.
Ik denk dat je in zo'n geval goed moet luisteren naar jouw moedergevoel. Of jullie oudergevoel.
Wat zouden de opties zijn?
oh nee maar daar wil ik zelf ook liever niet aan. Zolang ze energiek is en zich goed ontwikkelt zie ik geen reden om op die manier in te grijpen. Tenzij ze echt te weinig groeihormonen gaat produceren als gevolg van malabsorptie toestanden en weet ik veel. Maar ook dan is nog maar de vraag of je dat zou oplossen met calorierijke drankjes. Maar goed, dat is wel iets wat toekomstmuziek is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef oeke het volgende:
Omdat ze zo actief en vrolijk was vandaag, zou ik zelf bijvoorbeeld niet gauw denken aan bijvoeden met calorierijke drankjes. Vandaar dat ik vroeg wat de opties waren.
ik wil niet dat jij het herkentquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:26 schreef _evenstar_ het volgende:
ik herken zoveel mignonne.. slechte groei qua lengte en gewicht.. een keer ziek was ellende en ik moest heel lang fantomalt bijgeven..toch wat extra calorieen..
Heel stomme gedachte zijn haar amandelen l eens nagekeken?
+1quote:Op donderdag 29 december 2011 23:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och MignonneIk hoop heel erg dat het volgende week op het cb er toch beter uit ziet. Wat is het toch tobben met je meisje(s)
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:58 schreef WupWup het volgende:
En in het echt is ze nóg veel leuker
Ik snap je gevoel wel. Eerst een diagnose, dan een behandeling. Symptoombestrijding is de oplossing niet.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:10 schreef mignonne het volgende:
Momenteel zit het onderwerp van gesprek hier hard "zingend" en brabbelend op de achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Ik vind dat altijd zo gek, dat je ziet dat je kind honger heeft maar dat je daar weigert op in te gaan, vooral met een heel kleintje. Is het een idee om te zeggen tegen de buuf dat ze geen excuus hoeft te hebben om op fv over te gaan, als zij dat zelf wil moet ze dat vooral doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:40 schreef bitterend het volgende:
![]()
Hier zei onze kraamzorg dat er maximaal 3 uurtjes tussen de voedingen mochten zitten omdat ze moest aankomen...gelukkig geen wekker nodig gehad snachts want ze kwam om het uur![]()
bij de buuf negeert ze dr dochter haar honger signalen(zoeken, sabbelen,huilen) omdat er 3 uur tussen moeten zitten![]()
DF: http://www.prettymum.nl/b(...)ontact+tepelhoedje+s
ik heb deze! je hebt ze daar ook in andere maten ( M,L) baby moet wat harder werken, het zuigen is anders maar het helpt je tepel goed te helen en maakt het minder gevoelig!
Ja, mijn kraam bij mn tweede bracht het ook zo ja, en die was recent bijgeschoold en vol-le-dig op alle fronten op de hoogte. Zo'n fijn mens was datquote:Op zondag 1 januari 2012 14:43 schreef Sannne het volgende:
Vind dat zooo jammer he.. Ik ben zelf kraamverzorgende en ik vertel altijd dat het op verzoek is met max. 3 uur er tussen. Zeker bij de nieuwste bijscholingen hebben we geleerd dat er die eerste week een megaproductie gemaakt moet worden om de borstvoeding een goede kans te geven!
Waarom slaapt ze niet bij jou? (of heb ik eroverheen gelezen?)quote:Op zondag 1 januari 2012 19:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik blijf gewoon voeden tot het op is. Leyla slaapt nu 1x per week niet bij mij. Dat wordt opgebouwd naar 3x, ik verwacht daarmee dat het dan wel einde verhaal is.
Voorlopig genieten we nog ff en ben ik blij dat ik het nog kan doen.
oh maar dat heeft zij ook hoor!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:17 schreef Sannne het volgende:
Wat een lief verhaal!! Mijn oma en mijn moeder (bij mij, broertje kreeg wel 11 mnd bv) hadden te weinig voedingsstoffen in de melk hihi. Als ik zeg dat dat bijna onmogelijk is krijg ik me toch een preek
Ja spruw hoef je niet te zien.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:12 schreef _evenstar_ het volgende:
Kan je ook spruw hebben zonder dat je het ziet? En ook alleen aan een borst?
De ene borst drinkt hij haske goed , de ander maakt hij raar geluid met drinken/ trekt en draait met zijn hoofd/ laat tig Keer los/ borst jeukt![]()
Door het slordige drinken nu een kloof
Ik kreeg een toeschietreflex bij Bono van U2quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:55 schreef WupWup het volgende:
Ik krijg een toeschietreflex van dat filmpje
Fijn, misschien ten overvloede -> wel jezelf en Ollie behandelen he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:06 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik kreeg een toeschietreflex bij Bono van U2![]()
![]()
Ticootje ik belde de huisarts omdat Ollie weer buikloop had en vroeg of ik spruw kon hebben ivm klakken , trekken, en algeheel slordig drinken , en de jeuk en de assistente zei al gelijk lijkt me op spruw we gaan gewoon iig behandeling doen.
Ik vrotte altijd een spuugdoekje aan de ene kant..quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:54 schreef Sannne het volgende:
Mooie curve DJMO!
Elise zit nu tegen de bovenste rand aan. Vetklepje
Bono, haha!
Ik voel wel de tsr tijdens het drinken. Heb maanden niet gelekt maar tegenwoordig is mn hele truitje nat als ik 1 kant voed. Wel balen, heb zon hekel aan die compressen. Dan maar extra omkleden..
Zana ik moest stiekem wel lachen om je mannetje dat snel afgeleid is. Elise doet dat precies zo. Ik mag echt NIKS doen tijdens het voeden want dan krijgt ze haast een nekslag zo snel draait ze zich om om te kijken wat er aan de hand isMn tepel is ook een cm uitgerekt sinds ze dat doet..Ook het draaien met verschonen begint te komen hier.. Fijn met zo'n mama die geen geduld heeft
Groeit ze goed en is ze tevreden en gezond? Dan gewoon niet druk maken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:29 schreef Sannne het volgende:
Ik ben ook veel afgevallen. 20 kilo vanaf voor mn zwangerschap en Elise is 5,5 mnd. Kan er niks aan doen, ik vreet de hele dag maar ik blijf maar afvallen. Bloed is al nagekeken.
Twijfel soms wel of het fout is dan bv te geven, ivm afvalstoffen.
ik weeg nu nog maar 47 kilo (m'n gewicht heeft zich nu eindelijk een beetje gestabiliseerd) en kijk eens naar Geert z'n curve?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:29 schreef Sannne het volgende:
Ik ben ook veel afgevallen. 20 kilo vanaf voor mn zwangerschap en Elise is 5,5 mnd. Kan er niks aan doen, ik vreet de hele dag maar ik blijf maar afvallen. Bloed is al nagekeken.
Twijfel soms wel of het fout is dan bv te geven, ivm afvalstoffen.
Er zit een heleboel in, maar het enige wat geadviseerd wordt is vitamine D.quote:Na je zwangerschap, bij borstvoeding
Wanneer je baby geboren is en je borstvoeding geeft kan je lichaam, ter aanvulling op je voeding, best iets extra's gebruiken. Davitamon Compleet Mama biedt hierbij een steuntje in je rug en bevat naast andere vitamines en mineralen ook de geadviseerde dosering vitamine D.
Naar het schijnt hebben kinderen wiens moeders na 12 weken zwangerschap een verhoogde dosis foliumzuur slikken een grotere kans op gehoorproblemen. Ik heb een keer ergens een onderzoek daarover gelezen, ik weet alleen niet meer waar...quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:50 schreef Morretje het volgende:
Ha, ok. Gevarieerd en gezond eten doen we wel. Ga ik weer gewoon alleen vit D slikken, en foliumzuur indien gewenst![]()
Dank je wel Wup
Er zijn tegenwoordig onderzoeken die lijken uit te wijzen dat dat wel kwaad kan. Ik heb natuurlijk geen links want laatst toevallig ergens gelezen en niet opgeslagen, maar toch leuk om als kanttekening te onthouden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:45 schreef WupWup het volgende:
Och, de vitamine D kun je goed gebruikenHet kan geen kwaad om een multivitamine te gebruiken, maar beter eet je gewoon gezond en gevarieerd.
Nou dat dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef Morretje het volgende:
Nadat Mignonnen ooit vertelde dat haar oudste een tekort aan vit D had, ben ik trouw vit D gaan geven aan mevrouwtje. Ze krijgt de druppels van de hema, die hebben een anijssmaak.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Mignonne de redster van een complete generatie fokkinders
Superquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:22 schreef Nirak het volgende:
Even vlug: het kolven lijkt goed te gaan op mn eerste werkdag
al 2x 150 ml
Als mijn kereltje begint te huilen tijdens het voeden zit er 9 van de 10 keer een boertje dwars, als hij die kwijt is gaat het weer prima. De tiende keer heeft hij gewoon genoeg gehad denk ik dan maar.. Aan dwangvoeding doe ik niet, ook al heeft hij maar 5 min gedronken, ook daar kan hij 3 uur op wegblijven..quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:50 schreef sverbern het volgende:
Toch nog weer een vraagje aan jullie over het drinkgedrag van Joris:
De laatste dagen huilt hij soms als ik de borst aanbied. Soms is het al bij de eerste borst terwijl ik weet dat hij honger heeft (hongersignalen en paar uur sinds vorige voeding) maar vaker is het bij de tweede borst. Hij lijkt er zin in te hebben maar zodra ik hem in de houding leg begint hij te huilen. Als ik hem met een trucje aanleg door hem eerst mijn pink te geven en dan snel mijn tepel erin te stoppen dan drinkt hij wel goed.
Het kan volgens mij geen spruw ofzo zijn want hij doet het vaker niet dan wel. Vooral 's nachts en 's morgens drinkt hij goed.
Alvast bedankt!
O ja, hij is 3 en een halve maand en is deze week begonnen met 'wennen' op het KDV. Hij drinkt al vaker gekolfde melk uit een fles maar meestal drinkt hij aan de borst beter en sneller dan uit de fles.
Je weet wat je dan te doen staat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:54 schreef DaviniaHR het volgende:
DF wat fijn!
Nog twee dagen en dan hebben we hier de WHOnorm gehaald!
Ik heb de Medela Freestyle en ik herken het totaal niet eigenlijk. Het enige wat ik jammer vind aan deze kolf is dat wanneer je hem enkelzijdig gebruikt, je het slangetje aan de andere kant moet dichtdrukken om een vacuüm te creëren.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:52 schreef NotTheSame het volgende:
Thanx voor de geruststelling! Toen ik m'n Swing voor het eerst gebruikte had ik echt zoiets: Dat ding stijgt zometeen op! Een vibrator is er niks bij!
Beessie, wat fijn dat het nu zo goed gaat met Liene!
Grapje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:59 schreef Sannne het volgende:
Hm mijn vibrator trilt toch meer hoor! (grapje!)
Nee serieus, denk dat hij misschien wel beetje veel trilt dan? Even terug misschien? Mijne trilt wel maar niet zo heel sterk...
Hoezo is dat een nadeel? Dat slangetje plug je toch gewoon in het daarvoor bestemde loze gat halverwege de slangetjes?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:00 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik heb de Medela Freestyle en ik herken het totaal niet eigenlijk. Het enige wat ik jammer vind aan deze kolf is dat wanneer je hem enkelzijdig gebruikt, je het slangetje aan de andere kant moet dichtdrukken om een vacuüm te creëren.
Heeft iemand hier al eens de B to B kolf van Difrax gebruikt?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoezo is dat een nadeel? Dat slangetje plug je toch gewoon in het daarvoor bestemde loze gat halverwege de slangetjes?
Kan het iets met je productie te maken hebben, dat het haar gewoon niet snel genoeg ging? Ongesteld? Zwanger? Of misschien spruw?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:19 schreef mignonne het volgende:
meh
ik had hier net een heel hard gillend/huilend meisje. Ze wilde wel drinken en toch weer niet, liet na een paar slokken weer los om heel hard te huilen. Dentinox mocht niet batenwe hebben een fles gemaakt en die ging hops zo leeg en nu is ze vrolijk aan t spelen.
![]()
ik zit er even heel hard over te malen wat het toch in vredesnaam kan zijn...
zeg hou es opquote:Op zaterdag 7 januari 2012 06:25 schreef WupWup het volgende:
[..]
Kan het iets met je productie te maken hebben, dat het haar gewoon niet snel genoeg ging? Ongesteld? Zwanger? Of misschien spruw?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:30 schreef NotTheSame het volgende:
Effe een korte update na de nachtvoeding: de Calma is een succes!
Nirak, waar heb jij je Swing gehaald? Toevallig bij Homecare/BV Centrum?
Kolf je nu dan steeds Sandous? Val je dan niet hartstikke droog als je alleen kolft? Het lijkt me hartstikke vermoeiend dus een dikke duim omhoog dat je dit volhoudt!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:45 schreef Sandous het volgende:
Fijn om hier mee te lezen![]()
Leer best veel!
Hier nog steeds borstweigeren, al 15 dagen. Een wonder als hij weer aanhapt&drinkt
Wat vervelend Sandous nog steeds dat weigerenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:45 schreef Sandous het volgende:
Fijn om hier mee te lezen![]()
Leer best veel!
Hier nog steeds borstweigeren, al 15 dagen. Een wonder als hij weer aanhapt&drinkt
quote:Op maandag 9 januari 2012 00:34 schreef mignonne het volgende:
gefeliciteerd sugarsnap
Verder drinkt ze redelijk en regelmatig en zulks en 's nachts gaat t ook goed. We zien het wel, als dit het einde van ons borstvoedingstijdperk zou zijn dan is het ook goed, ik heb gedaan wat ik kon voor haar en we merken wel hoe het verder gaat.
Wij hebben Nathan op een gegeven moment liefdevol "getraind", maar toen was hij al wel wat ouder. Pap hielp hier zeker niet (geprobeerd bij 5 maanden denk ik), dat gaf darmkrampen waardoor we de hele nacht bezig waren in plaats van 3 keer een uur. Ken je "Lekker slapen zonder huilen" van Elizabeth Pantley? We hebben ook ergens een topic lopen over slecht slapende kindjes.quote:Op maandag 9 januari 2012 10:49 schreef Sannne het volgende:
Mignonne, maak nog wat mooie foto's en geniet nog even lekkerJullie hebben het super gedaan!
Sugarsnap feli!! Super!
Wanneer slapen borstbaby's nou eens door? Zucht. Ik ben echt op na 6 maanden gebroken nachten. Heb de neiging er 's avonds wat pap in te gooien, maar dat voelt toch niet goed. Wil gewoon zo graag weer eens uitgerust zijn..
Elise is sinds een week snachts ook echt WAKKER! Een uur lang trappen, rollen, mama knijpen, 'Huuuuuu huuuuu' roepen en brommen voor ze weer in slaap valt. En ze vindt het erg grappig hoe chaggie ik ben dan.
Vannacht sliep ze om 1 uur, na 1,5 uur spelen. Gelukkig sliep ze toen 'door' tot half 7. Maar voelde als half 2![]()
Ook gaat ze heel onrustig drinken. Bijten, koppie wegtrekken, alles om zich heen bekijken, alles vastpakken wat ze vast kan krijgen (mijn kleding en huid..)
Vroegah als ze snachts niet wilde slapen duwde ik mn borst in dr mondje en ze sliep![]()
Nouja gewoon effe klagen helpt ook al![]()
Hoop dat het ooit goed komt.
met borstweigeren noem je een goeiequote:Op maandag 9 januari 2012 10:21 schreef DaviniaHR het volgende:
sugarsnap gefeliciteerd!Mooie mijlpaal!
mignonne, hoe kan het dat je productie terug is gelopen?
je hebt iig meer dan je best gedaan, met het borstweigeren en alles.
Als je baby maar groeit, dat is het belangrijkste.
Hoe oud is je beeb? 2 weken? Die horen nog helemaal niet door te slapen.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:03 schreef bitterend het volgende:
Hier nachten van clusteren tussen 21 en 23
daarna 01-04-06 en wil ze vervolgens om het uur eten
ik heb gelezen in het boek lekker slapen zonder huilen dat baby's die met hun ouders samen slapen vaker wakker worden...in ons geval klopt het ook..in het baby topic slapen zoveel kinderen van 23 tot 04 in hun eigen bed
maar ondanks het vele wakker worden en om de borst vragen ben ik nog niet aan toe haar in haar ledikant te laten slapenik vind het zo fijn zo en mijn man ook
ze is 6 wekenquote:Op maandag 9 januari 2012 12:54 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Hoe oud is je beeb? 2 weken? Die horen nog helemaal niet door te slapen.
Ach, en de vergelij kmet doorslapen is sowieso scheef. De een heeft meer behoefte aan aandacht, ook ;s nachts dan de ander.
Een andere baby heeft mss een omgedraaid dag- en nachtritme, je weet het niet.
En eigenlijk boeit het ook niet, zolang de ouders het geen probleem vinden.
Het is bijna een statussymbool om een doorslapend kind te hebben...
Ik vind gewoon dat doordat je zoveel moeders hoort over doorslapen, dat je als kersverse moeder wel eens onzeker kan worden over dat jouw kindje niet doorslaapt..quote:Op maandag 9 januari 2012 12:56 schreef bitterend het volgende:
ik zeg ook niet dat ze moet doorslapen...ik vertel gewoon hoe het bij ons is
Dat... En bedenk gewoon dat als ze 16 zijn je ze erop kan terugpakken... Na een goed avondje stappen lekker een ontbijtje op bed om een uur of 7 <3.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:00 schreef bitterend het volgende:
Tico dat is ook zeker zo...in het baby topic lijk je een uitzondering als je zo vaak snachts wakker bent en voedt maar ik lees dus idd dat het normaal is.
Het was op een gegeven moment zelfs zo dat BE niet "durfde" te posten dat ze haar zoon (weet niet meer welke) nog een nachtfles gaf toen hij 1,5 was of zo.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:00 schreef bitterend het volgende:
Tico dat is ook zeker zo...in het baby topic lijk je een uitzondering als je zo vaak snachts wakker bent en voedt maar ik lees dus idd dat het normaal is.
Ik ook idd.quote:Op maandag 9 januari 2012 13:55 schreef pessie het volgende:
Ik vraag altijd hoe het gaat met slapen 's nachts. Geeft een opener antwoord en mensen worden er minder onzeker van heb ik het idee.
Fijn!quote:Op maandag 9 januari 2012 13:46 schreef DJMO het volgende:
ik zat Geert vanmorgen even te voeden op de psz, want ik mocht bij het feestje van Jan aanwezig zijn, komt er een andere moeder binnen: heerlijk he borstvoeding? Zij geeft haar dochter van bijna twee ook nog steeds BVZe zei wwel dat ze soms raar aangekeken wordt, waarop ik zei dat ik het ook hoopte te kunnen volhouden
Geef jij nou nog stééds bv?quote:Op maandag 9 januari 2012 14:22 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Fijn!
Ik zeg maar tegen niemand meer dat ik nog bv geef, geen zin meer in commentaar. Moet ook zeggen dat er totaal niemand meer naar vraagt ook. Collega's niet, die zijn zo rond te twee jaar opgehouden met vragen, en m'n schoonmoeder heb ik er ook al maanden niet over gehoord. Terwijl die laatste nooit openlijk heeft uitgesproken dat ze het vreemd vindt.
Of ze denken dat ik gestopt ben, of ze vinden het onderwerp zelf te genant of zo. Ik denk vooral in het geval van m'n collega's het laatste.
door die vraag ben ik ook onzeker geworden, het lijkt wel alsof dat zo snel mogelijk moet, kreeg ook de indruk dat het bij kv sneller gaat als bij bv, op het consultatiebureau zeiden ze op gegeven moment dat het ook een gewoonte kan zijn,quote:Op maandag 9 januari 2012 13:33 schreef Juud79 het volgende:
Ik word daar af en toe gek van.....
- 'Slaapt ze al door?'
zelfs familie en oude buren vroegen dat, volgens mij komt het, omdat er meer mensen zijn die op gegeven moment snel op kv overschakelen, eigenlijk is het best wel vreemd dat er zo weinig algemeen bekend is over bv en het is ook raar dat het een beetje op intuïtie gaat en je niet zoals bij kv kunt zeggen, die heeft vandaag zoveel milliliter gedronken....en als ze niet genoeg aankomen ligt het ook altijd eerst aan bv en moet je je gaan verdedigen...quote:- 'Geef je nog BV?'
- 'Is het nog niet op dan?'
ik heb laatst gezegd ik ga door tot die 18 is of zolang die wilquote:- 'Wanneer ga je stoppen met bv?'
En dan vervolgens, nou ik ben/die van mij.....
O ja, absoluut, ik overweeg helemaal niet om er iets aan te proberen te doen (vind één nachtvoeding juist een luxequote:[b]Op maandag 9 januari 2012 19:43
Sverbern, ik zou in jouw geval ook lekker voeden hoor. Zolang jullie het allebei prima vinden is het toch goed?
Ja en neequote:Op maandag 9 januari 2012 19:53 schreef sverbern het volgende:
O en trouwens, hebben jullie ook al eens rare blikken gekregen als je zegt dat je zo geniet van de nachtvoedingen? Zo'n smullende half slapende baby naast je in bed is toch ontzettend gezellig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat voor een mannetje van 16 weken dat bij de geboorte 2675 gram woog![]()
(die foto is trouwens vanmorgen vroeg gemaakt, op de eerste dag dat we hem voor acht uur naar het KDV gingen brengen en hij duidelijk nog niet gewend was aan het vroege opstaan)
Zoals Geert vanmorgen .. heel blij recht overeind met allebei z'n handjes in m'n gezicht te petsen .. Mama! ik ben wakker, ik ben vrolijk! ik wil niet drinken, ik wil spelenquote:Op maandag 9 januari 2012 19:56 schreef Sannne het volgende:
Zolang ze weer gaan slapen wel Sverbern :p Heerlijk dat lijfje tegen me aan.. Handje op mijn borst, oogjes dicht, tevreden brommetjes..
Maar zodra ze wil gaan spelen snachts geniet ik niet meer hoor, dan ben ik chago haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |