Prachtig toch. Ontroerend.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
..and the past has been bottled
and labelled with love
Mijn vriend is naar boven gevluchtquote:Op donderdag 29 december 2011 21:08 schreef djenneke het volgende:
Ach ja, dadelijk zwengelt mijne man vast zijn modderwoffer (don't ask, lang verhaal, ik bedoel dus modern warfare) aan en moet ik het er ook maar mee doen.
Idd!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat die niet in de top 2000?
Schandalig!
Jij bent de enige die hem maaktquote:Op donderdag 29 december 2011 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtig.
Origineel van green day is beter-grappen worden niet gewaardeerd.
Die van Racoon vond ik beterquote:Op donderdag 29 december 2011 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prachtig.
Origineel van green day is beter-grappen worden niet gewaardeerd.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, nu komt er een hele tijd weinig meer van mijn gading.
Kom ik binnen, ga jij weg...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Doeiquote:Op donderdag 29 december 2011 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Inderdaad. Gewoon een mooi nummer, vind ik hoor. Ik voel me niet guilty iig.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Jeugdsentiment, die stem van Tony, heerlijk
Nietes, ik vind hem ook mooi.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:16 schreef laxus13 het volgende:
En ik als enige man in dit topic vind dit nummer mooi![]()
![]()
quote:
Ahrem. Is dat erg?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:16 schreef laxus13 het volgende:
En ik als enige man in dit topic vind dit nummer mooi![]()
![]()
Me too.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Gold en True vind ik ook zo lekker, dan moet ik meebleren.
Nee was ook maar een grapjequote:
je kunt nog fokken, dus het valt meequote:Op donderdag 29 december 2011 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Shit, ben bijna aan het stikken in een stukje taart.
Da's niet goed!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
Zonde van de taartquote:Op donderdag 29 december 2011 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je kunt nog fokken, dus het valt mee
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 29 december 2011 21:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je kunt nog fokken, dus het valt mee
Ik heb jou echt overschat qua muziekkennisquote:Op donderdag 29 december 2011 21:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ken dit hele nummer nietMaar klinkt prima
Een brok?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]daarom ook bijna... nog niet helemaal.... er blijft steeds iets in mn keel zitten.
Ben jij nog zo jong dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ken dit hele nummer nietMaar klinkt prima
Bijnaquote:Op donderdag 29 december 2011 21:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Breekt het angstzweet je nu al uit?![]()
Het meeste ken ik dan weer welquote:Op donderdag 29 december 2011 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb jou echt overschat qua muziekkennis
niet negatief bedoeld hoor
2 dagen en 2 uur en 40 minuten.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
We spoelen de tijd ff 2 dagen vooruit!
Ik ben een jaren 80 kind geweest, dus ja. Dan kun je het gewoon niet helpenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:18 schreef Knip het volgende:
En nu weer een zeiknummer .
Mainstream jaren 80 muziek kon ik over het algemeen niet waarderen.
Iron Maiden daarentegen.
Je riep het ook bij Anouk. En je luistert volgens mij wel regelmatig 3FM. dus dat vond ik ook al gekquote:Op donderdag 29 december 2011 21:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het meeste ken ik dan weer welOf is het je opgevallen bij meer nummers?
Ben je lid van de fanclub toevallig?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef Fred_B het volgende:
Mooi nummer deze, ook buiten deze tijd
Ik heb een gruwelijke hekel aan Anouk en als ik die hoor dan gooi ik het uit, net als met U2, dus daar kan het ook aan liggenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je riep het ook bij Anouk. En je luistert volgens mij wel regelmatig 3FM. dus dat vond ik ook al gek
quote:
Dank dank. En van hetzelfde!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wens jullie wat jullie mij wensen
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wel meerderequote:
Wie wel?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:21 schreef MaJo het volgende:
En zo het nummer wat ik het meest haat: James Blunt![]()
ik trek die stem gewoon niet
QFTquote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Aalbers het volgende:
Echt, ABBA zou verboden moeten worden, wat een herrie.
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ben je lid van de fanclub toevallig?
Lol. Van alles wat je ervan zou kunnen vinden, had ik herrie dan net niet verwacht.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Aalbers het volgende:
Echt, ABBA zou verboden moeten worden, wat een herrie.
Blijkbaar bestaan er mensen die het trekken, anders was het geen hit geworden en had het niet in de top 2000 gestaanquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil nog even vermelden dat Twan, 9 jaar, zojuist in de auto de Beatles herkende.![]()
Het gaat goed met onze muzikale opvoeding...
Ik heb de hele discografie op mijn PCquote:
Zelfs zijn fans trekken het nummer niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
You're Beautiful is ook wel pijnlijk beroerd. Vraag me af wie daarop stemmen, want z'n eigen fans wilden het van de radio
Goeie zaakquote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil nog even vermelden dat Twan, 9 jaar, zojuist in de auto de Beatles herkende.![]()
Heel goed gedaan!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prachtig Nederlandstalig nummer![]()
![]()
Frank Boeijen![]()
Ik snap jouw smaak echt nietquote:Op donderdag 29 december 2011 21:23 schreef Aalbers het volgende:
Beste twee nummers dit uur toch wel Working Class Hero en Mr. Jones.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
Frank Boeijen![]()
En toch trekt Diaan hetquote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Jane het volgende:
Frank Boeijen, de Grote Onverstaanbare.
Haha inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Jane het volgende:
Tot je michael buble hoort, dan is die james nog niet zo gek. Terwijl je helemaal gelijk hebt, het is droevige stinkmuziekquote:Op donderdag 29 december 2011 21:21 schreef MaJo het volgende:
En zo het nummer wat ik het meest haat: James Blunt![]()
ik trek die stem gewoon niet
Ja, het werd zo vaak gedraaid op de radio dat z'n fans het van de radio af wildenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zelfs zijn fans trekken het nummer niet?
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Jane het volgende:
Zeg me dat het niet zo isquote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Verzoening..toch wel zijn beste nummer denk ik
Ik heb 2 LP's van ABBA + 1 cd.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor net dat wij ook Abba op LP hebben.
Goed bezig!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
De stem van Buble kan ik nog wel aan, maar dat kwelerige van Bluntquote:Op donderdag 29 december 2011 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tot je michael buble hoort, dan is die james nog niet zo gek. Terwijl je helemaal gelijk hebt, het is droevige stinkmuziek
Wat is een groot verschil tussen die nummers dan? Ik vind vrijwel alle muziek uit de Top2000 goed, op een paar muziekbarbaren na.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik snap jouw smaak echt nietde combi van verschillende dingen die je mooi vindt, bedoel ik daarmee.
Ja, ik maak graag een uitzondering voor Frank Boeijen. De uitzondering bevestigt de regel.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En toch trekt Diaan het
Niet mijn Nederlands.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
Frank Boeijen![]()
Neeeee....dat is alleen maar herhalingquote:
Jij wint.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb 2 LP's van ABBA + 1 cd.
-edit- Oh, en meerdere vinyl-singles
Dat is echt het raarste wat ik ooit heb gehoordquote:Op donderdag 29 december 2011 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het werd zo vaak gedraaid op de radio dat z'n fans het van de radio af wilden
Michael Schumacher Bublé is beroerd maar James Hunt Blunt is nog beroerderquote:Op donderdag 29 december 2011 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tot je michael buble hoort, dan is die james nog niet zo gek. Terwijl je helemaal gelijk hebt, het is droevige stinkmuziek
Nee, dat is gevoel.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neeeee....dat is alleen maar herhaling
Soms heeft het wat tijd nodig.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Goed bezig!
Mijn dochter van 11 vind alles saai of lelijk in de top 2000 (behalve Katie Perry en consorten), dus daar heb ik ergens gefaald......
Zoonlief van 10 is wat breder kwa muzieksmaak, hoort af en toe nummers die hij herkent van CD's de hij van zijn pa gejat heeft
Je dochter is zich tegen je aan het afzetten.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Goed bezig!
Mijn dochter van 11 vind alles saai of lelijk in de top 2000 (behalve Katie Perry en consorten), dus daar heb ik ergens gefaald......
Zoonlief van 10 is wat breder kwa muzieksmaak, hoort af en toe nummers die hij herkent van CD's de hij van zijn pa gejat heeft
Wel met ondertiteling dan.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:26 schreef Wilskracht het volgende:
Wil 64 nummers voordragen van Frank Boeijen voor de top 2000 van volgend jaar.
Skik kan ik zonder moeite verstaan, en ik kom niet uit Drenthequote:Op donderdag 29 december 2011 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik het zou kunnen verstaan zou ik het misschien meer kunnen waarderen
Man, Rowen Heze en Skik versta ik beter
Ik als Noord-Hollandse versta het ookquote:Op donderdag 29 december 2011 21:28 schreef djenneke het volgende:
Ben ik nou zo gek dat ik het allemaal wel versta? Of moet je het live horen om het niet te verstaan?
Waar komtie vandaan dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik als Noord-Hollandse versta het ook
Om niet te zeggen beroerd.quote:
nijmegenquote:
Ik moest lachen...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon nergens goed voor, dit nummer
Moeiteloos, inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:29 schreef Fred_B het volgende:
Deze versta ik wel. Beter nummer ook
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
D. Daar ben je dan. Mijn guilty pleasure
Je hebt mij nog nooit zien luchtgitaarspelen hoor ik netquote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, ik zag vannacht nog beelden uit de studio..presentator en producer zaten te luchtgitaren en lucht drummen op Are you gonna go my way.
Ik denk, dat dat 1 van de meest trieste vertoningen was die ik ooit heb gezien..werkelijk élke beweging was fout.
D. is jouw guilty pleasure??quote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
D. Daar ben je dan. Mijn guilty pleasure
Dikke fail dus. Gewoon. niet. doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, ik zag vannacht nog beelden uit de studio..presentator en producer zaten te luchtgitaren en lucht drummen op Are you gonna go my way.
Ik denk, dat dat 1 van de meest trieste vertoningen was die ik ooit heb gezien..werkelijk élke beweging was fout.
instrumentaal dusquote:Op donderdag 29 december 2011 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Frank Boeijen heeft ook nog een heel mooi nummer samen met Stef Bos gemaakt. Twee mannen zo stil.
quote:
Echt niet? Ook niet Take Five?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee. Dat niet want dan had ik het niet mooi gevonden. Jeweettog.. ik hou niet van instrumentale nummers.
Vind deze versie mooier dan die van Herman van Veenquote:
Ik doe mee.quote:
Take Five?? Nog nooit van gehoord.quote:
Albatros - Fleetwood Macquote:Op donderdag 29 december 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee. Dat niet want dan had ik het niet mooi gevonden. Jeweettog.. ik hou niet van instrumentale nummers.
yasmin zingt sowieso mooi..... of eigenlijk zong......quote:Op donderdag 29 december 2011 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind deze versie mooier dan die van Herman van Veen
Die ken je wel, van Dave Brubeckquote:Op donderdag 29 december 2011 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Take Five?? Nog nooit van gehoord.Maar als het instrumentaal is, is de kans klein dat ik het leuk vind...
Ik vind de cover van Leonard Cohen mooier.quote:
James Last op klompen is mijn favo elpeequote:Op donderdag 29 december 2011 21:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Albatros - Fleetwood Mac
en natuurlijk alles van James Last
2xquote:Op donderdag 29 december 2011 21:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Albatros - Fleetwood Mac
en natuurlijk alles van James Last
Huisvrouwen?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heette diegene die erop stemde nou? Lynchen die hap.
Wel huisvrouwenplaatje ja.quote:
quote:
Die dus. Daar kun je zo You're Beautiful overheen zingenquote:
Ruim je het zelf even op!quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef D. het volgende:
Was dit niet in de UK het meest gehaatte nummer ooit?
Ik dacht dat het hetzelfde nummer wasquote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die dus. Daar kun je zo You're Beautiful overheen zingen
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef cafca het volgende:
Mijn zus, die normaal echt wel een goede smaak heeft, heeft een CD van James Blunt
Klopt. Dat is een plaat van hetzelfde niveau.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die dus. Daar kun je zo You're Beautiful overheen zingen
Maak daar maar wereldwijd van!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef D. het volgende:
Was dit niet in de UK het meest gehaatte nummer ooit?
Er zouden grenzen moeten zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]iedereen heeft zo z'n foutjes.
quote:
Echtquote:Op donderdag 29 december 2011 21:37 schreef Diaan73 het volgende:
Majo, ik heb Take Five even opgezocht... ken het vaag maar ook dat instrumentale lied vind ik niets.
Lekker, ben de hele tijd al misselijkquote:
he bahquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lekker, ben de hele tijd al misselijk(en afwezig)
Ja, echt. Ik kan ook niet zo goed tegen lange intro's of jamsessies.quote:
Met een ponchoquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ga zo 15 jaar terug in de tijd, toen je nog elke straathoek een groepje panfluiters tegenkwam
Beterschap!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beterschap!!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja maar die zie je dus nooit meer?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Doet me wel altijd denken aan die vage wannabe Azteken of Inca's die panfluit spelen buiten het Centraal Station of op de Dam
De condor vliegt voorbijquote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef MaJo het volgende:
Wat betekent el condor pasa eigenlijk?
Ze zijn pasaquote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar die zie je dus nooit meer?
Dat komt door James Bluntquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
El Cóndor Pasa ("The condor goes by", or "flies past") is a song from the zarzuela El Cóndor Pasa by the Peruvian composer Daniel Alomía Robles,quote:Op donderdag 29 december 2011 21:40 schreef MaJo het volgende:
Wat betekent el condor pasa eigenlijk?
Niet meer zo vaak idd!quote:
Zwanger??quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, mooie afsluiter, ik ga mijn bed opzoeken, morgen vroege dienst.
Beterschap FritsFlits!
Altijd hetzelfde accordeondeuntje!!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet meer zo vaak idd!
Nu zitten er vaak wat Roemenen of Bulgaren ofzo die zigeunermuziek spelen
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
Trusten!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
joep doei en de mazzelquote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
quote:
Ik heb onze vaste albert heijn dakloze in de aanbieding.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde accordeondeuntje!!
Slaap lekker!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Beterschap FritsFlits!
quote:
Dat merken we.quote:
ach das voetbal......... das doelloos met doelenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een Arsenal suporter.
Maar dit is HET voetbalnummer.
Jaloers is
Het heb heul niks met voetbal te makenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ben een Arsenal suporter.
Maar dit is HET voetbalnummer.
Jaloers is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |