Wilde eigenlijk wat fotos maken, maar ben maar een eindje verder op een bankje gaan zitten. Kwam er een jong stelletje en gingen daar een graf bezoeken. Kan nog vol schieten als ik daar aan terug denk.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:44 schreef freecell het volgende: [..] Ow, dat kan ik ook niet inderdaad. Ik sta altijd van alles weg te slikken op zo'n plek.
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk wat fotos maken, maar ben maar een eindje verder op een bankje gaan zitten. Kwam er een jong stelletje en gingen daar een graf bezoeken. Kan nog vol schieten als ik daar aan terug denk.
Jammer dat hij hier niet meer post overigens. Zo mis ik wel meer vroegere bezoekers. En er zijn een paar die ik mis als kiespijnquote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik denk de laatste tijd vaak aan Braam.
Omdat hij leuk was in CUL. En omdat hij uit gezonden was.quote:
Ik Merlotquote:Op donderdag 29 december 2011 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, ik neem een glaasje Port
Er was iets met een meisje en Kreta (?) nadat hij terug was gekomen en daarna....stilte.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
En omdat we nooit meer van hem gehoord hebben.
Liever dat dan die verdronken maat van me.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was iets met een meisje en Kreta (?) nadat hij terug was gekomen en daarna....stilte.
Eigenlijk alleen in DEFquote:Op donderdag 29 december 2011 20:59 schreef borisz het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/285880
Post nog wel eens in DEF.
Is dat met brian may?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
BBC1
Earthflight, wil je niet missen
Neuh, voor het kind doet het hardstikke zeer!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
Kindersterfte is zeer triest. Maar niet voor het kind, dat weet vaak toch niet beter. Het is te jong om te beseffen dat het een leven vol plezier en prachtige dingen zou hebben.
Eigenlijk bijna vergelijkbaar met een kip uit de bio industrie. Te zielig voor mensen om te zien hoe er kippen opeengepakt zitten op een stalen rooster met afgeknipte snaveltjes. Voor de kip maakt het echter weinig uit. die weet niet beter. Een groene weide met regenwormen en een ondergaande zon? Wat is dat?
Of een stervend kind pijn heeft is individueel verschillend, maar dat bedoel ik niet. Het gaat om de triestheid die wij voelen als we zien dat een kind overlijd wat nog een heel leven voor zich heeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh, voor het kind doet het hardstikke zeer!
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Of een stervend kind pijn heeft is individueel verschillend, maar dat bedoel ik niet. Het gaat om de triestheid die wij voelen als we zien dat een kind overlijd wat nog een heel leven voor zich heeft.
Die "pijn" voelen alleen wij, omdat wij weten wat het leven allemaal te bieden heeft.
Zie laatste posts vorig topic.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
* Slaat het op voor later*
Geen probleem.
Gauw verder met aflevering 2 waarin de karakters nog meer duidelijk worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:31 schreef TAV74 het volgende:
Ok, zeer veelbelovende eerste aflevering van The Bridge
Halfje vrouw anyone?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:31 schreef TAV74 het volgende:
Ok, zeer veelbelovende eerste aflevering van The Bridge
Geweldige rol idd, nu alquote:
Straks, eerst een krokettenfestijnquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Gauw verder met aflevering 2 waarin de karakters nog meer duidelijk worden.
Oh, ben benieuwd hoe lekker ze zijn.quote:
Ja de kar is er alquote:Op donderdag 29 december 2011 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Straks, eerst een krokettenfestijn
Jaquote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef Bluezz het volgende:
Dat klinkt mij zo smerig in de oren die afkorting
Veel plezierquote:Op donderdag 29 december 2011 21:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Straks, eerst een krokettenfestijn
Mooiste vogel opname die ik gezien hebquote:Op donderdag 29 december 2011 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
BBC1
Earthflight, wil je niet missen
zo ergquote:Op donderdag 29 december 2011 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja
Interessante docu, net helemaal gekeken: www.vice.com/vice-news/north-korean-labor-camps-full-length/
Over Noord-Koreaanse werkkampen in Rusland (!!) waar mensen soms wel 10 jaar in verschrikkelijke omstandigheden moeten werken voor een hongerloon en de rest van het geld naar Noord-Korea gaat. Werkers zijn vaak in de 40 waardoor ze thuis een gezin hebben en niet zullen proberen te vluchten omdat ze weten dat hun gezin dan gevaar loopt.
Ik ben zo'n fossiel waar vanmorgen die ene gast, die zichzelf zo belachelijk maakte, het over had die nog nooit Home Alone 1 of 2 heeft gezien.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Veel plezier
Ik had net een oliebollenfeestje
En ben nu Home Alone 2 aan het kijken
Wat ze thuis doen wordt misschien niet constant gecontroleerd, maar in het openbaar moeten ze meedoen aan die sektarische verering van de Grote Leider en de nieuwe Grote Leider van 28 jaar zonder enige ervaring. Die overigens aan z'n figuur te zien niet zo'n honger heeft geleden als het merendeel van de rest van de bevolking.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
zo erg
Ik vind het ook vreselijk om te zien dat die gehersenspoelde mensen staan te janken en gillen als die Kim in een kist voorbij komt. Is er niet iemand die stiekem beter weet en een feestje thuis bouwt?
Ieder jaar met de feestdagen heb je weer een kans om het te zien. Het is heus geen film als Harry Potter of Lord of the Ringsquote:Op donderdag 29 december 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben zo'n fossiel waar vanmorgen die ene gast, die zichzelf zo belachelijk maakte, het over had die nog nooit Home Alone 1 of 2 heeft gezien.
Je had het dan ook voor je 12e moeten zienquote:Op donderdag 29 december 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
Ik ben zo'n fossiel waar vanmorgen die ene gast, die zichzelf zo belachelijk maakte, het over had die nog nooit Home Alone 1 of 2 heeft gezien.
Een soort vorm wel, dachten wij ook, maar....misschien wordt dat allemaal nog wel duidelijker.quote:
Schrijver zegt dat zelf, maar benoemd het nergens bij naam in de serie (lees ik zojuist)quote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Een soort vorm wel, dachten wij ook, maar....misschien wordt dat allemaal nog wel duidelijker.
Toen ik in Zuid Korea was en een stadsrondleiding door Seoul kreeg zag ik diverse beelden in parken die symbool staan voor vrede met Noord Korea. De reisleider vertelde dat Zuid Korea al heel lang op vrede en samenwerking hoopt. Zo stom... ZK is een van de meest ontwikkelde landen en NK is eh... kun je het koppig noemen? Maar dan een stuk erger. ZK is beter af zonder hen maar lief dat ze het proberen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat ze thuis doen wordt misschien niet constant gecontroleerd, maar in het openbaar moeten ze meedoen aan die sektarische verering van de Grote Leider en de nieuwe Grote Leider van 28 jaar zonder enige ervaring. Die overigens aan z'n figuur te zien niet zo'n honger heeft geleden als het merendeel van de rest van de bevolking.
Gisteren ook nog een reportage gezien over een soort slavenarbeid die daar verricht wordt om onder andere onze kleding goedkoop te produceren. De arbeiders verdienen er zelf niks mee, al het geld gaat naar de staat.
Ach, zelfs Van Dobben barst soms in de panquote:Op donderdag 29 december 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
kroketten zijn lekker!! Volgende keer nóg meer op smaak brengen, er gaat toch wat smaak verloren onderweg.. En uitvinden hoe ze niet barsten..
Maar dat viel nog mee gelukkig, ze zijn heerlijk!
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ach, zelfs Van Dobben barst soms in de pan
Heb je een foto van een doorgesneden kroket?
Stadsrondleiding? Staatsrondleiding?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Toen ik in Zuid Korea was en een stadsrondleiding door Seoul kreeg zag ik diverse beelden in parken die symbool staan voor vrede met Noord Korea. De reisleider vertelde dat Zuid Korea al heel lang op vrede en samenwerking hoopt. Zo stom... ZK is een van de meest ontwikkelde landen en NK is eh... kun je het koppig noemen? Maar dan een stuk erger. ZK is beter af zonder hen maar lief dat ze het proberen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hallo, beetje egoistisch hoor want ik ga naar bed! Moet ik tot morgen op die foto's van de kroketten wachten
Pff..quote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zal ik ze dan maar gewoon sowieso morgen posten?? Mag iedereen met je mee wachten
We're all in this togetherquote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef Sunnythesun het volgende:
zal ik ze dan maar gewoon sowieso morgen posten?? Mag iedereen met je mee wachten
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:53 schreef Sunnythesun het volgende:
kroketten zijn lekker!! Volgende keer nóg meer op smaak brengen, er gaat toch wat smaak verloren onderweg.. En uitvinden hoe ze niet barsten..
Maar dat viel nog mee gelukkig, ze zijn heerlijk!
WhOOt wij gaan er straks ook wel weer eentje kijkenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm al met al best tevreden over mijn 1e krokettenavontuurstraks foto's
Eerst een 2e aflevering van The Bridge
Lekker!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm al met al best tevreden over mijn 1e krokettenavontuurstraks foto's
Wat doet Sunny dan niet goed?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Kroketten barsten als je ze te kort laat rusten of overbakt, of als de korst niet goed is.
Ze hebben wat aan de korte kant gerust, rest kan ik niet beoordelenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat doet Sunny dan niet goed?
Jep, gratis en voor niets.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:16 schreef AnneX het volgende:
En weer een boek in de boekenkast : kadootje 4 van mn. Apple.
De jongen in de gestreepte pyama...by John Boyne.
Jij ook ? Piet?
Nee het ziet er tof uit .......Pffff......quote:Op donderdag 29 december 2011 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Zover ik Sunny begrijp is het resultaat trouwens helemaal niet slecht voor de eerste keer kroketten maken.
Ah ok.. dat laatste was het iig niet (denk ik), kijken of de ingevroren exemplaren beter gaan dusquote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Kroketten barsten als je ze te kort laat rusten of overbakt, of als de korst niet goed is.
Pittig boekquote:Op donderdag 29 december 2011 22:16 schreef AnneX het volgende:
En weer een boek in de boekenkast : kadootje 4 van mn. Apple.
De jongen in de gestreepte pyama...by John Boyne.
Jij ook ? Piet?
Ik had en paar jaar geleden die gast kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Whut, ik zie Isa ook ineens in het FF WGR topic.. wat een triest geval die jongen
Mijn zus was en is hetquote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik had en paar jaar geleden die gast kunnen zijn.
Oh shut, even gegoogled en ik zie het al.quote:
Nee, niet zo erg. Maar het is verdomd moeilijk om hulp te zoeken. Dat kon ik wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zus was en is hetWas je ook "koopziek?"
We hebben die film die ervan gemaakt is gezien.quote:
Het ziet er een beetje vies uitquote:Op donderdag 29 december 2011 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben je er nog Isa??
[ afbeelding ]
En ze moeten natuurlijk wel op kleffe witte broodjes, he?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef Sarabi het volgende:
Het ziet er een beetje vies uitmaar ik geloof je dat ze lekker zijn
Heerlijk! Veel lekkerder dan op een hard broodje.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze moeten natuurlijk wel op kleffe witte broodjes, he?
Die waren zo vers en niet-klef als watquote:Op donderdag 29 december 2011 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
En ze moeten natuurlijk wel op kleffe witte broodjes, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |