abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:16:38 #276
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_106371936
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:13 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat Amerika een veel beter land is dan Iran in ieder opzicht.
Dat is jouw mening. Waarom moeten we hier opgezadeld worden in een nieuwsforum?
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_106371986
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Je snapt me wel, doe nou niet zo onwetend.

Het punt is dat die passagiersvluchten dusdanig razend snel vliegen (machgetallen) en op stealth wardoor je hen lang niet op radar ziet aankomen.

Of je zit daar gewoon urenlang met je radar UIT als Amerikaanse marinier in een oorlogszone. Ook bijzonder slim.
Hebben die dingen dan ook stealth? hier leer ik zaken :s)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:18:02 #278
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106372004
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Denk niet dat veel mensen Iran een beter land vinden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106372040
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Ach jouw onzin verduren wij ook dus waarom ook niet?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:20:03 #280
354945 dikkebroekzak
pi_106372108
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Denk niet dat veel mensen Iran een beter land vinden.
Daar gaat het niet om. Het gaat om goede beargumentering van je standpunten.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
pi_106372117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

als we het dan toch wiki quoten:

[..]

Wiki is geen bron. Ik citeer hier uit de bron die Wiki hanteert, het onderzoek:

quote:
It is also doubtful that Captain Rezaian ever heard the warning messages broadcast by the Vincennes, or by the frigate USS Sides (FFG-14), about 18 miles from the cruiser. The two ships were broadcasting on military and international air distress frequencies, and during the busy climb-out phase of his flight, Captain Rezaian likely was monitoring the approach control frequency at Bandar Abbas, where he took off seven minutes before, and air traffic control at Tehran Center.

If he had been monitoring the distress frequencies, the American-educated Captain Rezaian, although fluent in English, might not have known that the warning transmissions were intended for him. Indeed, as the Navy's report to the International Civil Aviation Organization (ICAO) would later state, only one transmission made by the Sides, just 40 seconds prior to the Vincennes' missile launch, was clear enough that it could not have mistaken as being intended for another aircraft.

Besides, Captain Rezaian's Mode 111 transponder, the civilian equivalent of the military's "identification friend or foe" (IFF) electronics, was broadcasting the unique code of a commercial airliner."
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:20:43 #282
354945 dikkebroekzak
pi_106372147
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ach jouw onzin verduren wij ook dus waarom ook niet?
speel nou niet op de man of rot op naar KLB
― Albert Einstein
pi_106372163
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Je snapt me wel, doe nou niet zo onwetend.

Het punt is dat die passagiersvluchten dusdanig razend snel vliegen (machgetallen) en op stealth wardoor je hen lang niet op radar ziet aankomen.

Of je zit daar gewoon urenlang met je radar UIT als Amerikaanse marinier in een oorlogszone. Ook bijzonder slim.
Ik neem aan dat je in plaats van passagiersvluchten militaire toestellen bedoelde?
Die zouden volgens jou dus niet langzaam kunnen vliegen? Bijvoorbeeld om op radarbeelden minder snel als militair toestel geidentificeerd te worden?
En stealth... je hebt geen idee waar je het over hebt :') In 1988, een Iraans militair toestel met stealth eigenschappen? :')
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:24:11 #284
354945 dikkebroekzak
pi_106372313
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hebben die dingen dan ook stealth? hier leer ik zaken :s)
Sarcasme niet begrijpen :')
― Albert Einstein
pi_106372330
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

speel nou niet op de man of rot op naar KLB
Stoppen met onzin posten of ik mail je dossier naar de DIA.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:25:30 #286
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106372370
Soms kun je logica gewoon gebruiken als argumenten.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:27:46 #287
354945 dikkebroekzak
pi_106372475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef Royyy het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je in plaats van passagiersvluchten militaire toestellen bedoelde?
Die zouden volgens jou dus niet langzaam kunnen vliegen? Bijvoorbeeld om op radarbeelden minder snel als militair toestel geidentificeerd te worden?
En stealth... je hebt geen idee waar je het over hebt :') In 1988, een Iraans militair toestel met stealth eigenschappen? :')
Nee mijn reactie heet sarcasme en het was bedeold tegen sp3c die wou beweren dat er helemaal niks te doen valt tegen een onbekend vliegtuig als Marinier behalve neerschieten.
― Albert Einstein
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:28:36 #288
354945 dikkebroekzak
pi_106372510
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Stoppen met onzin posten of ik mail je dossier naar de DIA.
Je doet jezelf eer aan met dit soort reacties. Kwaliteitsuser
― Albert Einstein
pi_106372543
Doen alsof een marinier die beslissing maakt _O-
Niet bij de marine gezeten zeker? nooit JAG gezien? of zelfs maar Under Siege? _O-
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:31:42 #290
354945 dikkebroekzak
pi_106372653
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Doen alsof een marinier die beslissing maakt _O-
Niet bij de marine gezeten zeker? nooit JAG gezien? of zelfs maar Under Siege? _O-
Militaire kennis baseren op TV programmas :') Nee, jij komt ver.
― Albert Einstein
pi_106372727
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:31 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Militaire kennis baseren op TV programmas :') Nee, jij komt ver.
Nou dan had je nooit zo'n domme fout gemaakt dus helemaal geen kennis hebben zoals jij :') dan kom je blijkbaar nergens _O- :')
pi_106372802
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Nee mijn reactie heet sarcasme en het was bedeold tegen sp3c die wou beweren dat er helemaal niks te doen valt tegen een onbekend vliegtuig als Marinier.
Binnen de tijd die er nog was inderdaad niet nee. Er komt een onbekend toestel op je af, op verschillende manieren contact proberen te zoeken heeft geen resultaat. Als dat toestel nog honderden kilometers van je af is heb je nog tijd om het op andere manieren te proberen, maar dat was niet het geval.
Als het een militair toestel was geweest (wat midden in zo'n conflictgebied waar de hele dag al contact met de vijand is natuurlijk het meest voor de hand liggend is), dan hadden er elk moment een paar raketten op de Amerikaanse schepen afgevuurd kunnen worden. Logisch dus dat er op dat moment besloten werd om het toestel neer te halen.

Dat betekent niet dat er eerder in het hele verhaal geen fouten zijn gemaakt aan de Amerikaanse kant. Maar op dat moment, toen het eenmaal al zover was gekomen, was het een volstrekt logische beslissing.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:36:19 #293
354945 dikkebroekzak
pi_106372891
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:33 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nou dan had je nooit zo'n domme fout gemaakt dus helemaal geen kennis hebben zoals jij :') dan kom je blijkbaar nergens _O- :')
Nee jij maakt geen fouten

en als iemand ook maar ergens een fout maakt, dan betekent dat dat hij geen kennis heeft. :')

Waar haal je deze simplistische wijsheden? Vertel meer ....

Eigenlijk, bedankt :W
― Albert Einstein
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:39:18 #294
354945 dikkebroekzak
pi_106373013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:34 schreef Royyy het volgende:

[..]

Binnen de tijd die er nog was inderdaad niet nee. Er komt een onbekend toestel op je af, op verschillende manieren contact proberen te zoeken heeft geen resultaat. Als dat toestel nog honderden kilometers van je af is heb je nog tijd om het op andere manieren te proberen, maar dat was niet het geval.
Als het een militair toestel was geweest (wat midden in zo'n conflictgebied waar de hele dag al contact met de vijand is natuurlijk het meest voor de hand liggend is), dan hadden er elk moment een paar raketten op de Amerikaanse schepen afgevuurd kunnen worden. Logisch dus dat er op dat moment besloten werd om het toestel neer te halen.

Dat betekent niet dat er eerder in het hele verhaal geen fouten zijn gemaakt aan de Amerikaanse kant. Maar op dat moment, toen het eenmaal al zover was gekomen, was het een volstrekt logische beslissing.
ik geloof daar echt geen bal van.

Als werelds meest superieure zeemacht :') volgens jou, hebben ze helemaal geen idee waar een toestel zich bevindt totdat het bijna direct boven ligt :')

Misschien hadden de Iraniers gewoon een groot bord moeten monteren met daarp de tekst 'passagierstoestel' :') Dan hadden die Amerikaanse slimmerikken het gezien :')
― Albert Einstein
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:40:33 #295
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106373067
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:39 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Als werelds meest superieure zeemacht :') volgens jou, hebben ze helemaal geen idee waar een toestel zich bevindt totdat het bijna direct boven ligt :')

Misschien hadden de Iraniers gewoon een groot bord moeten monteren met daarp de tekst 'passagierstoestel' :') Dan hadden die Amerikaanse slimmerikken het gezien :')
Jij snapt er blijkbaar ook niet veel van.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106373094
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:36 schreef dikkebroekzak het volgende:

Eigenlijk, bedankt :W
Graag gedaan, ik onderwijs je graag. :s)
pi_106373207
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:39 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Ehm... natuurlijk wisten ze waar het toestel zich bevond. Wat niet duidelijk was was of het om een militair of civiel toestel ging.

En de tijd dat er visueel contact nodig is om een vliegtuig of schip aan te vallen is al lang voorbij...

Als het je bedoeling is om aan te tonen dat die quote van Einstein in je sig correct is, proficiat, je bent het levende bewijs ervan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:49:05 #298
354945 dikkebroekzak
pi_106373531
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:43 schreef Royyy het volgende:

[..]

Ehm... natuurlijk wisten ze waar het toestel zich bevond. Wat niet duidelijk was was of het om een militair of civiel toestel ging.

En de tijd dat er visueel contact nodig is om een vliegtuig of schip aan te vallen is al lang voorbij...

Als het je bedoeling is om aan te tonen dat die quote van Einstein in je sig correct is, proficiat, je bent het levende bewijs ervan.
ik geloof jou niet en de Amerikanen niet. Allemaal een pot nat vol leugens.

Het was, hoe je het wendt of keert, gewoon een act of war..
― Albert Einstein
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:49:47 #299
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106373578
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

ik geloof jou niet en de Amerikanen niet. Allemaal een pot nat vol leugens.

Het was, hoe je het wendt of keert, gewoon een act of war..
Ga fappen op Iran man.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 3 januari 2012 @ 21:50:27 #300
354945 dikkebroekzak
pi_106373615
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ga fappen op Iran man.
nee op je moeder ;)
― Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')