Toen pas?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:55 schreef FritsFlits het volgende:
M'n haat voor Coldplay begon bij dit nummer volgens mij ook..
True... soms moet je mooie platen niet te vaak horen...quote:Op donderdag 29 december 2011 14:56 schreef FritsFlits het volgende:
Hoe vaker ze het erin stampen, hoe minder de plaat wordt anders.
Sindsdien begon me die eentonigheid op te vallenquote:
Scheelt dat het dat is en volgens de heer A. Kuipers mogen we nog een heel jaar hatenquote:
eensquote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef FritsFlits het volgende:
Don't Panic is ook wel een aardig nummer trouwens. Komt misschien ook door Garden State
Hoe meer hoe beter.quote:
Ik zag ook nog een yodium op last.fm gisteren, word er haast nostalgisch vanquote:Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter.
Maar goed, ik moet zometeen eigenlijk echt iets gaan doen.
Ik was zo veel van plan vandaag...
Hmm lastige vraag... ik denk het niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:04 schreef D. het volgende:
Tunnel of love?
Is dat hetzelfde als een liefdesgrotje?
Een van de beste van de lijst.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:06 schreef FritsFlits het volgende:
Tunnel of Love
whooohoooo wat een plaat
Schandalig inderdaad... ik ben net terug...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:07 schreef D. het volgende:
Geen lijstje nog?
700 Dire Straits Tunnel of love
699 Shadows Apache
698 Carpenters Top of the world
697 Queen Bicycle race
696 Bløf Hou vol hou vast
695 Beatles Lucy in the sky with diamonds
694 Enya Orinoco flow (Sail away)
693 Michael Jackson Black or white
692 Fleetwood Mac Dreams
691 George Michael Careless whisper
690 Doors Touch me
689 Guus Meeuwis Als ze danst
als vork, seborik en litpho hier ook nog even posten dan is de oude dag reeks weer bij elkaarquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Dire Straits zijn echt mijn helden! En hoor ik zo vaak in de auto (Veronica, radio2 en vroeger Cityfm)
Zeer zeker.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Making Movies is echt een bazenplaat
cool!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:09 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ze live gezien in 1985
(Brothers in Arms Tour)
Love over gold is veeeeeeuuul beter.quote:
Debuutalbum dus?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:10 schreef FritsFlits het volgende:
Onze allerallerallereerse CD was de Dire Straits. Hadden we gekregen, maar we konden hem niet afspelen. We hadden geen CD-speler nog destijds. Maar toen we er een kregen..
Eigenlijk was dit anti-punk, met al die virtuositeit...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Debuutalbum dus?
Deden ze knap in de tijd, want punk was erg hot, maar het was een erg sterk debuut van DS.
Ik moet opletten dat ik de radio weer op tijd aan zet voor The Beatles.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:11 schreef Flitspaal het volgende:
Best een goed uur dus, met enkele uitschieters naar beneden.
Daarom. Maar het debuutalbum kent geen zwakheden naar mijns inziens. Down The Waterline is ook zo mooiquote:Op donderdag 29 december 2011 15:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit anti-punk, met al die virtuositeit...
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wij hebben ons vuurwerk voor dit jaar weer "binnen"Was alleen iets duurder uitgevallen dan gedacht... maar ach.
Ik had 3 cd's van Michael Jackson voor ik mijn cd-speler kochtquote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zo'n zelfde verhaal, mijn vader kocht die cd en pas daarna de cdspeler.
Geen idee, het is die CD met een donkere hoes waar het hoofd niet te zien op is. Er staat een live versie van Telegraph Roadquote:Op donderdag 29 december 2011 15:11 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Debuutalbum dus?
Deden ze knap in de tijd, want punk was erg hot, maar het was een erg sterk debuut van DS.
Toch wel de Philips he, want die was veel beter dan de Sony!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier zo'n zelfde verhaal, mijn vader kocht die cd en pas daarna de cdspeler.
Alchemy?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee, het is die CD met een donkere hoes waar het hoofd niet te zien op is. Er staat een live versie van Telegraph Road
Compilatie CD is dat. Heb ik ookquote:Op donderdag 29 december 2011 15:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee, het is die CD met een donkere hoes waar het hoofd niet te zien op is. Er staat een live versie van Telegraph Road
Waarom deze dan weer wel? En een heleboel anderen niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:14 schreef FritsFlits het volgende:
Hij is helemaal gedraaid! Respect!
Links beleidquote:Op donderdag 29 december 2011 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom deze dan weer wel? En een heleboel anderen niet.
Why am i not surprised?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef Jane het volgende:
Dit vind ik nou leuk!
[ afbeelding ]
Zonder schaamte!
Heerlijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:19 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik ook leuk, vrolijk, ouderwets liedje
Daarna Lucy, Enya en de beste MJ ooit.quote:
Wedstrijdje doen??quote:Op donderdag 29 december 2011 15:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Gelukkig stappen we zo op de fiets
Ik vond het ook leuk. Lennon ook, die zat bij mij op schoot mee te dansne.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef Jane het volgende:
Dit vind ik nou leuk!
[ afbeelding ]
Zonder schaamte!
Ik gebruik deze: http://livestreams.omroep.nl/npo/mp3/radio2-bb.plsquote:Op donderdag 29 december 2011 15:22 schreef fonsoy het volgende:
Weet iemand toevallig een stream mirror?
Als ik de stream aanzet, dan werkt hij prima voor de eerste 3 minuten. Daarna begint 'ie te haperen, totdat ik hem ververs. Dan werkt hij weer prima.
Je lijstje staat verkeerd om...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
689 Guus Meeuwis Als ze danst
690 Doors Touch me
691 George Michael Careless whisper
692 Fleetwood Mac Dreams
693 Michael Jackson Black or white
694 Enya Orinoco flow (Sail away)
695 Beatles Lucy in the sky with diamonds
696 Bløf Hou vol hou vast
697 Queen Bicycle race
698 Carpenters Top of the world
699 Shadows Apache
700 Dire Straits Tunnel of love
uurlijstje vergeten. : (
Knip-Plakquote:Op donderdag 29 december 2011 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je lijstje staat verkeerd om...
Te lui.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je lijstje staat verkeerd om...
Die nummers lijken toch allemaal op elkaar.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, alweer Blof, ik geloof dat ik dit nummer niet ken. Jaren geleden was ik toevallig bij een concert van ze, duurde uren voor mijn gevoel en die fans waren zwaar irritant.
656quote:Op donderdag 29 december 2011 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:
'39 van Queen is zeker al geweest? Zo mooi
Nee die komt nog op plaats 656quote:Op donderdag 29 december 2011 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah cool. Had ik niet verwacht. De minst bekende van ze in de lijst namelijk.quote:
Het is van die zemelmuziekquote:
Omdat het vreselijk is.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:
speak for yourselfquote:Op donderdag 29 december 2011 15:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Super is het niet maar het is nog best aan te horen.
Nog beterquote:Op donderdag 29 december 2011 15:26 schreef laxus13 het volgende:
Blof heeft betere dit nummer vind ik maar matigjes
Misschien moet je er een topic aan wijden..quote:Op donderdag 29 december 2011 15:27 schreef tong80 het volgende:
Ik was goed in Nederlands-tekstverklaring.
Maar dit begrijp ik niet.
Iemand ?
Goede smaakquote:
Omdat ze in hun teksten nog grotere draaikonten zijn en alle kanten opgaan dan de gasten in Den Haagquote:
Ik vind het niet echt fijn om naar te luisteren eerlijk gezegd. Ik vind Pascals stem niet prettig om naar te luisteren. En de muziek spreekt me ook niet aan.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:27 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Super is het niet maar het is nog best aan te horen.
Je kunt zo de teksten voor ze schrijven...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:29 schreef tong80 het volgende:
'Hou me voor hou me vast,
voordat ik over je heen plas.
Al is het maar voor even.'
F5quote:Op donderdag 29 december 2011 15:30 schreef Karina het volgende:
In mijn schermpje staat al een half uur dat Andrea Bocelli komtirritant.
Hij kon de deur niet vindenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:30 schreef Karina het volgende:
In mijn schermpje staat al een half uur dat Andrea Bocelli komtirritant.
long away en leaving home ain't easy doet hij ook niet onaardigquote:Op donderdag 29 december 2011 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Goede smaak
Brian May zingt 'm zo mooi
Le Lacs de Connemara, dat is nog eens een nummerquote:Op donderdag 29 december 2011 15:34 schreef Jane het volgende:
Enya.... Doet me denken aan rijden door Connemara afgelopen zomer.
Ja dat is een briljant nummerquote:Op donderdag 29 december 2011 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Le Lacs de Connemara, dat is nog eens een nummer
Dat hebben we toen ook uitgebreid gedraaid, idd. Een keer of 4.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Le Lacs de Connemara, dat is nog eens een nummer
quote:
uien.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens groentes snijden ofzo
Ik paste deze link in de Windows Media Playerquote:Op donderdag 29 december 2011 15:38 schreef aardappel het volgende:
Weet iemand hoe ik de top 2000 in winamp of andere player kan luisteren? Die webplayer hapert echt teveel...
Digitale Radio van je TV provider, beste kwaliteitquote:Op donderdag 29 december 2011 15:38 schreef aardappel het volgende:
Weet iemand hoe ik de top 2000 in winamp of andere player kan luisteren? Die webplayer hapert echt teveel...
QFTquote:Op donderdag 29 december 2011 15:40 schreef laxus13 het volgende:
Beste Mj Nummer blijft nog steeds Billie Jean
Dat je net niet bij het bovenste vak kon als vakkenvuller ?quote:
M'n eerste >modaal baan bedoel ikquote:Op donderdag 29 december 2011 15:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je net niet bij het bovenste vak kon als vakkenvuller ?
Ik mis tyra banks?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:40 schreef Tijn het volgende:
[ http://img440.imageshack.us/img440/6818/blackorwhitemorph.jpg (copy/paste deze link) ]
Goede muziek hoeft niet ingewikkeld te zijn..quote:Op donderdag 29 december 2011 15:42 schreef Tijn het volgende:
De "baslijn" van dit nummer maakt me altijd aan het lachen
Twee noten, letterlijk het hele nummer door zonder ook maar iets te veranderen
Ik vind het ook niet slecht!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goede muziek hoeft niet ingewikkeld te zijn..
Nu je het zegtquote:Op donderdag 29 december 2011 15:42 schreef Tijn het volgende:
De "baslijn" van dit nummer maakt me altijd aan het lachen
Twee noten, letterlijk het hele nummer door zonder ook maar iets te veranderen
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind die remixversie van deze ook wel tof.
quote:
Inderdaad...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:45 schreef Karina het volgende:
[..]ja enige moment dat de jongens wilde dansen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:46 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk dat meisjes foto's van hem op de muur hadden alles uitknipten zich suf vingerden en hij blijkt later homo te zijn.
Thanksquote:Op donderdag 29 december 2011 15:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik paste deze link in de Windows Media Player
http://livestreams.omroep.nl/npo/radio2-bb
Werkt perfect, weinig CPU load.
Die webplayer is inderdaad crap
Dudequote:Op donderdag 29 december 2011 15:46 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk dat meisjes foto's van hem op de muur hadden alles uitknipten zich suf vingerden en hij blijkt later homo te zijn.
Jonge meisjes vallen vaak op homo'squote:Op donderdag 29 december 2011 15:46 schreef tong80 het volgende:
George is ergens de weg kwijt geraakt, maar toen was hij nog wel oke.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:46 schreef FritsFlits het volgende:
Meh, George Michael. Wel mooi nummer verder hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |