quote:
Ik ook, maar dat het bijna was + geen restverschijnselen = pluspuntquote:
Toen ben je ontmaagd?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:09 schreef WEST het volgende:
2011 was het ook een klote jaar. (alleen 15 mei was leuk) hopen dat 2012 beter wordt.
Een bijna-dood zou IK (bijna) altijd als een positief iets zien.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:03 schreef o.us het volgende:
Heb reizen naar de andere kant van de wereld gemaakt, goede cijfers op school gehaald en veel gezonder gaan leven. Mijn lichaam en geest heeft een positieve transformatie meegemaakt.
Minpunten: Ik was bijna dood, relaties liepen op de klippen en heb dingen gedaan die niet konden.
Conclusie: zo'n geweldig jaar was het niet.
Vriendengroep uit elkaar gevallen? Hoe dat? Ruzie, verhuizingen?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:11 schreef Speedfight het volgende:
Het was een goed jaar.
Veel meegemaakt, veel veranderingen.
Begin 2011 viel mijn vriendengroep uit elkaar, maar ontmoette daardoor wel mijn huidige
Halverwege 2011 schoot mijn knie uit de kom, raakte ik daardoor mijn baan kwijt, maar vond ik wel mijn huidige opleiding
Ik heb een leuke baan gevonden, mijn leuke vriend gehouden en mezelf leren kennen.
Mijn eerste stabiele jaar, waarin ik mijzelf heb geaccepteerd en echt gelukkig ben geweest.
Op naar een nog beter 2012!
Ruzie, mijn beste vriendin bleek het tegenovergestelde van een vriendin te zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vriendengroep uit elkaar gevallen? Hoe dat? Ruzie, verhuizingen?
Zorg voor de veranderingquote:Op donderdag 29 december 2011 15:17 schreef Metalfrost het volgende:
Rijbewijs gehaald dit jaar en auto gekocht, een kwart eeuw oud geworden en verder niks
Ik hoop dat het volgend jaar een beter jaar wordt. Het punt is wel dat er niks verandert aan de omgeving, alleen aan de cijfers op de kalender
Dat is echt heel kut ja...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ruzie, mijn beste vriendin bleek het tegenovergestelde van een vriendin te zijn
Nou, ik moet zeggen dat dit jaar, afgezien van werken+fietsen erbij, erg veel op de voorgaande jaren leek. Al maakt dat me geen bal uit aangezien ik er genoeg plezier aan beleefquote:
Dit gaat toch niet over goede voornemens?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:12 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik snap de fascinatie van veel mensen met het nieuwe jaar niet. 1 jan is gewoon een dag zoals alle andere en goede voornemens zouden niet afhankelijk moeten zijn van een paar getallen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat dit jaar, afgezien van werken+fietsen erbij, erg veel op de voorgaande jaren leek. Al maakt dat me geen bal uit aangezien ik er genoeg plezier aan beleef
GMTAquote:Op donderdag 29 december 2011 14:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
Vind het wel prima zo. Lekker zijn gangetje.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:26 schreef JDude het volgende:
Maar de grootste verandering zal hoe dan ook zijn dat ik vader ga worden.
Is dat met je gezondheid structureel, of kan je er iets aan doen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:25 schreef SoepvorkNL het volgende:
Wisselend jaar. Veel goede dingen. 7 maanden stage gelopen bij VPRO's 3VOOR12. Het startende tijdschrift (Unlimited Magazine) waar ik voor werk groter zien worden en inmiddels eindredacteur daar. Verder een erg mooi muziek en game jaar.
Maar ook heel veel ziek geweest en tegen de grenzen van m'n matige gezondheid aangelopen.
2012 belooft meer van hetzelfde. Een toffe festivalzomer in het vooruitzicht. Ben van plan om met vrienden een aantal internationale festivals te doen, in plaats van het eeuwige Lowlands. En in september met datzelfde tijdschrift als verslaggever naar de paralympische spelen in Londen. Maar zo als het er nu ook uitziet dit alles weer met een kwakkelende gezondheid zonder beter vooruitzicht.
Meer gaan verdienen. Niemand dood. Niemand ziek. Top vakantie gehad in de VS. En verder keer op keer alleen maar goed nieuws.quote:
Structureel, heb sinds geboorte een chronische nierziekte. Al zou ik iets aan m'n conditie kunnen doen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is dat met je gezondheid structureel, of kan je er iets aan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |