na een zeer negatief geladen 2010 begon 2011 zowel privé als werkgewijs onzeker, maar 2011 is al met al een goed jaar geweest.
Dappere beslissing genomen rondom mijn werk, door het zekerheidje van een contract voor onbepaalde tijd in een makkelijke functie op te zeggen en te gaan zoeken naar iets wat mij uitdaagt, met alle onzekerheden van dien in deze crisistijd. Heeft enorm goed uitgepakt, heel snel een andere goede en superleuke baan, welke mij ook nog eens (netto) 15% meer salaris opleverde en veel betere arbeidsvoorwaarden.
Privé zaken nu ook redelijk aardig op orde. Een groot familiedieptepunt in juli, maar dat heeft een plek. Geweldige vakantie gehad, en EINDELIJK ben ik fysiek genoeg op orde om na 2,5jr blessureleed weer te kunnen trainen! Tot slot voor het eerst een jaar met totaal geen financiele zorgen, maar zelfs zoveel geld over dat ik verschillende mensen een (grote) steun in de rug heb kunnen geven met kerst

2012 staat voor mij in het teken van consolideren. Mij ontwikkelen in mijn werk, nieuwe studie doen en prive een cursus Russisch (

). Verder een mooie vakantie weer in het vooruitzicht en lekker trainen en afvallen.