quote:
Ik ook, maar dat het bijna was + geen restverschijnselen = pluspuntquote:
Toen ben je ontmaagd?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:09 schreef WEST het volgende:
2011 was het ook een klote jaar. (alleen 15 mei was leuk) hopen dat 2012 beter wordt.
Een bijna-dood zou IK (bijna) altijd als een positief iets zien.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:03 schreef o.us het volgende:
Heb reizen naar de andere kant van de wereld gemaakt, goede cijfers op school gehaald en veel gezonder gaan leven. Mijn lichaam en geest heeft een positieve transformatie meegemaakt.
Minpunten: Ik was bijna dood, relaties liepen op de klippen en heb dingen gedaan die niet konden.
Conclusie: zo'n geweldig jaar was het niet.
Vriendengroep uit elkaar gevallen? Hoe dat? Ruzie, verhuizingen?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:11 schreef Speedfight het volgende:
Het was een goed jaar.
Veel meegemaakt, veel veranderingen.
Begin 2011 viel mijn vriendengroep uit elkaar, maar ontmoette daardoor wel mijn huidige
Halverwege 2011 schoot mijn knie uit de kom, raakte ik daardoor mijn baan kwijt, maar vond ik wel mijn huidige opleiding
Ik heb een leuke baan gevonden, mijn leuke vriend gehouden en mezelf leren kennen.
Mijn eerste stabiele jaar, waarin ik mijzelf heb geaccepteerd en echt gelukkig ben geweest.
Op naar een nog beter 2012!
Ruzie, mijn beste vriendin bleek het tegenovergestelde van een vriendin te zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vriendengroep uit elkaar gevallen? Hoe dat? Ruzie, verhuizingen?
Zorg voor de veranderingquote:Op donderdag 29 december 2011 15:17 schreef Metalfrost het volgende:
Rijbewijs gehaald dit jaar en auto gekocht, een kwart eeuw oud geworden en verder niks
Ik hoop dat het volgend jaar een beter jaar wordt. Het punt is wel dat er niks verandert aan de omgeving, alleen aan de cijfers op de kalender
Dat is echt heel kut ja...quote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ruzie, mijn beste vriendin bleek het tegenovergestelde van een vriendin te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |