Dus ik moet gedurende de slechte nummers m'n volume maar dichtdraaien en via internet bijhouden wanneer het volgende nummer begint?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je hoeft er ook niet naar te luisteren natuurlijk
Gewoon andere zender.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus ik moet gedurende de slechte nummers m'n volume maar dichtdraaien en via internet bijhouden wanneer het volgende nummer begint?
Als je je er dusdanig aan kunt storen wel iig. Voor de rest is het gewoon een "gezellige" lijst met een leuk programma in de avond wat voor de rest ook niet serieus genomen kan worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef wise het volgende:
sowieso mensen die bepalen wat goede muziek is doormiddel van zo'n dom lijstje.
Niks van aantrekken en gewoon je eigen playlist beluisteren
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef wise het volgende:
sowieso mensen die bepalen wat goede muziek is doormiddel van zo'n dom lijstje.
Niks van aantrekken en gewoon je eigen playlist beluisteren
Wel als ik stemquote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef BoemBats het volgende:
Het volk bepaalt, daar brengt jouw afwijkende mening geen verandering in.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef Luco het volgende:
Ik luister de top 2000 omdat ik heel veel nummers hoor die ik anders nooit op zou zetten (en veel nummers ook nog niet ken). Dat er helaas bagger tussen zit neem ik maar voor lief maar ik mag er toch wel even over klagen?
Er is een verschil tussen leuk en goed. Ik vind slechte muziek ook leuk (Güntherquote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef Piye het volgende:
Oneens, ik vind die van de baseballs wel leuk.
iddquote:Op donderdag 29 december 2011 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die van die kutverhalen 'schrijven' naar de Top 2000 als "bijna geen tijd om boodschappen te doen" en dan die dooie DJ's die het voorlezen.
Zo gaar is dat altijd inderdaad, die verhalen.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die van die kutverhalen 'schrijven' naar de Top 2000 als "bijna geen tijd om boodschappen te doen" en dan die dooie DJ's die het voorlezen.
Omdat er toch geen neuk om gegeven wordt. Iedereen kent die nummers en is bekend met de werking van YouTube.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef Luco het volgende:
En waarom kan ik YT linkjes niet verdomme gewoon als URL plakken
Tuurlijk wel. Word wakker!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:04 schreef BasEnAad het volgende:
Het is ook maar een lijst met gekozen nummers. Het is echt niet de autoriteit die radio2 er graag van wil maken.
The Baseballs is misschien het slechtste wat Duitsland heeft voortgebracht.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef Piye het volgende:
Oneens, ik vind die van de baseballs wel leuk.
Oke daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen leuk en goed. Ik vind slechte muziek ook leuk (Günther) maar heb wel enigszins realiteitsbesef dat er 3509239 betere nummers zijn.
Dat is toch een beetje het hele idee van vrijwel alle muziek van de afgelopen tijd? In ieder geval klinkt het nog lekker.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
The Baseballs is misschien het slechtste wat Duitsland heeft voortgebracht.
Nummers jatten en er een ander deuntje onder zetten. Zum Todschämen...![]()
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lijd je aan beginnend Alzheimer ofzo?![]()
Hoe kun je zo'n klinische zangeres leuk vinden die helemaal niets hoeft te doen voor haar inkomsten? Dat is fucking bedelen!quote:
Wat boeit mijn dat nou, ik heb mijn favoriet al ik kan niet iedereen blijven steunen, doe ik ook niet met zwervers 1x is leuk maar als er meer komen kan ik genieten en lachen, snapje.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n klinische zangeres leuk vinden die helemaal niets hoeft te doen voor haar inkomsten? Dat is fucking bedelen!
Kraftwerk is ook kut, leuk dat ze wat hebben uitgevonden maar niemand geeft een neuk.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:46 schreef MrNovember het volgende:
Leo Blokhuis was gisteravond verbaasd dat Kraftwerk de Top 2000 had gehaald. Als zelfs koning Leo er al geen vertrouwen meer in heeft...
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:49 schreef Luco het volgende:
Trouwens, 4 keer Adele in de eerste 50?
Geen Daft Punk
Tering, wat een debiel ben jij zeg.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zat ik naast jou, had ik je helemaal kapot geslagen. Klootzak...![]()
![]()
Je vergeet Pink Floyd.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef J.D.Morrison het volgende:
Adele
Coldplay
Alexis Jordan
Lady GaGa
/thread
quote:Waar zijn bijvoorbeeld de platen van meer recente grootheden als Nirvana of Pearl Jam?
Zij haalden de selectie van 3300 platen waaruit de Radio 2-luisteraar mag kiezen niet. Waarom?
,,De lijst is gemaakt voor onze doelgroep en die is gemiddeld 40 jaar oud''
Wat was er gebeurd als luisteraars massaal op Come as you are van Nirvana hadden gestemd?
Stoeltie: ,,Eerlijk? Dan had ik die plaat uit de lijst gehaald. Nee, dat is niet raar. Het is simpelweg niet de muziek van onze luisteraars.
Fraude bij top 2000
Zelfde geldt voor Robert Johnson, Muddy Waters, Chuck Berry, Howlin Wolf, Little Richard, Velvet Underground en Can? Zijn die ook allemaal kut?quote:Kraftwerk is ook kut, leuk dat ze wat hebben uitgevonden maar niemand geeft een neuk.
Robert Johnsonquote:Op donderdag 29 december 2011 15:52 schreef MrNovember het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Robert Johnson, Muddy Waters, Chuck Berry, Howlin Wolf, Little Richard, Velvet Underground en Can? Zijn die ook allemaal kut?
Jammer jongen, los van een aantal semi-bekende babyboomers wordt er heus nog wel een neuk gegeven
The blues of the Mississippi Delta is the matrix of much of today's popular sounds. The songs, style of performance, tenor, and virutally everything characteristic of this regional variety of older black music has been incorporated into mordern rock and roll.quote:Robert Johnson Helemaal niet invloedrijk.
haphap.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:17 schreef MrNovember het volgende:
[..]
The blues of the Mississippi Delta is the matrix of much of today's popular sounds. The songs, style of performance, tenor, and virutally everything characteristic of this regional variety of older black music has been incorporated into mordern rock and roll.
Many of the region's performers, guitarists, pianists, drummers, harmonicists and vocalists alike have made and continue to maketheir mark on younger musicians, but very few made a deeper, longer lasting impression than the acknowledged King of the Delta Blues Singer Robert Johnson.
"You want to know how good the blues can get? Well this is it" - Keith Richards
"I have never found anything more deeply soulful than Robert Johnson" - Eric Clapton
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |