Dus ik moet gedurende de slechte nummers m'n volume maar dichtdraaien en via internet bijhouden wanneer het volgende nummer begint?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
Je hoeft er ook niet naar te luisteren natuurlijk
Gewoon andere zender.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Dus ik moet gedurende de slechte nummers m'n volume maar dichtdraaien en via internet bijhouden wanneer het volgende nummer begint?
Als je je er dusdanig aan kunt storen wel iig. Voor de rest is het gewoon een "gezellige" lijst met een leuk programma in de avond wat voor de rest ook niet serieus genomen kan worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef wise het volgende:
sowieso mensen die bepalen wat goede muziek is doormiddel van zo'n dom lijstje.
Niks van aantrekken en gewoon je eigen playlist beluisteren
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef wise het volgende:
sowieso mensen die bepalen wat goede muziek is doormiddel van zo'n dom lijstje.
Niks van aantrekken en gewoon je eigen playlist beluisteren
Wel als ik stemquote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef BoemBats het volgende:
Het volk bepaalt, daar brengt jouw afwijkende mening geen verandering in.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef Luco het volgende:
Ik luister de top 2000 omdat ik heel veel nummers hoor die ik anders nooit op zou zetten (en veel nummers ook nog niet ken). Dat er helaas bagger tussen zit neem ik maar voor lief maar ik mag er toch wel even over klagen?
Er is een verschil tussen leuk en goed. Ik vind slechte muziek ook leuk (Güntherquote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef Piye het volgende:
Oneens, ik vind die van de baseballs wel leuk.
iddquote:Op donderdag 29 december 2011 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die van die kutverhalen 'schrijven' naar de Top 2000 als "bijna geen tijd om boodschappen te doen" en dan die dooie DJ's die het voorlezen.
Zo gaar is dat altijd inderdaad, die verhalen.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die van die kutverhalen 'schrijven' naar de Top 2000 als "bijna geen tijd om boodschappen te doen" en dan die dooie DJ's die het voorlezen.
Omdat er toch geen neuk om gegeven wordt. Iedereen kent die nummers en is bekend met de werking van YouTube.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef Luco het volgende:
En waarom kan ik YT linkjes niet verdomme gewoon als URL plakken
Tuurlijk wel. Word wakker!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:04 schreef BasEnAad het volgende:
Het is ook maar een lijst met gekozen nummers. Het is echt niet de autoriteit die radio2 er graag van wil maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |