Af en toe een kutrondje met het Nahverkehr door NRW tikt nooit zo hard aan inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
maar die 25k buitenland wil ik nog weleens zien.
Personeel wil vrij. Trams en bussen van de HTM rijden ook niet. Laatste vertrekken om 20:30u vanaf beginpunt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef Hugo__Boss het volgende:
Waarom rijden de treinen op oudejaarsdag altijd maar tot een uur of 9? Geen reizigers?
Uitstappen bij het schitterende emmen-zuid waar ik vlakbij zit tegenwoordig? Ik vind het een lijn van niks, zeer omconfortabel. Arriva wordt een stuk beter hoop ik, helaas ook duurder door chipkaart ben ik bang.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:36 schreef Socios het volgende:
- De nog openstaande (binnenlandse) ICE-strecken in Duitsland voltooien. Internationale verbindingen naar onder meer Wenen en Marseille staan dan nog wel open.
- Na 9 jaar weer eens het traject Coevorden - Emmen afleggen (destijds in ICM), volgend jaar in Plan V.
- Met de trein naar Barvaux (B)
Die zie niet zoveel meer bij Emmen Zuid hoor!quote:
Maar treindienstleiders zijn wel aan het werk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Personeel wil vrij. Trams en bussen van de HTM rijden ook niet. Laatste vertrekken om 20:30u vanaf beginpunt.
In het kader van oud&nieuw, nog wat meer plan-V....quote:
Kan het je aanraden. Ik heb eerder dit jaar een rondwandeling van station Barvaux naar Durbuy gemaakt. Leuke wandeling en een leuk treinritje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ooit geweest met een schoolreisje.
Ik was toen onder de indruk van het spoor en in het bijzonder een spoortunneltje waar we met de bus () onderdoor gingen. Mooie omgeving ook.
Graag zou ik na meer dan ca. 13 jaar weer eens een kijkje nemen. Uiteraard nu per trein.
Excuses. 2.5k buitenlandse kilometersquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
106k binnenland dat kan natuurlijk als je voor de railcatering werkt.
maar die 25k buitenland wil ik nog weleens zien.
quote:Op zondag 1 januari 2012 12:29 schreef James1988 het volgende:
Beste wensen iedereen! Groeten vanuit de Fyra waar ik for the fun of it aan het pingpongen ben tussen Breda en Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |