Af en toe een kutrondje met het Nahverkehr door NRW tikt nooit zo hard aan inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
maar die 25k buitenland wil ik nog weleens zien.
Personeel wil vrij. Trams en bussen van de HTM rijden ook niet. Laatste vertrekken om 20:30u vanaf beginpunt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:55 schreef Hugo__Boss het volgende:
Waarom rijden de treinen op oudejaarsdag altijd maar tot een uur of 9? Geen reizigers?
Uitstappen bij het schitterende emmen-zuid waar ik vlakbij zit tegenwoordig? Ik vind het een lijn van niks, zeer omconfortabel. Arriva wordt een stuk beter hoop ik, helaas ook duurder door chipkaart ben ik bang.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:36 schreef Socios het volgende:
- De nog openstaande (binnenlandse) ICE-strecken in Duitsland voltooien. Internationale verbindingen naar onder meer Wenen en Marseille staan dan nog wel open.
- Na 9 jaar weer eens het traject Coevorden - Emmen afleggen (destijds in ICM), volgend jaar in Plan V.
- Met de trein naar Barvaux (B)
Die zie niet zoveel meer bij Emmen Zuid hoor!quote:
Maar treindienstleiders zijn wel aan het werk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Personeel wil vrij. Trams en bussen van de HTM rijden ook niet. Laatste vertrekken om 20:30u vanaf beginpunt.
In het kader van oud&nieuw, nog wat meer plan-V....quote:
Kan het je aanraden. Ik heb eerder dit jaar een rondwandeling van station Barvaux naar Durbuy gemaakt. Leuke wandeling en een leuk treinritje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ooit geweest met een schoolreisje.
Ik was toen onder de indruk van het spoor en in het bijzonder een spoortunneltje waar we met de bus () onderdoor gingen. Mooie omgeving ook.
Graag zou ik na meer dan ca. 13 jaar weer eens een kijkje nemen. Uiteraard nu per trein.
Excuses. 2.5k buitenlandse kilometersquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
106k binnenland dat kan natuurlijk als je voor de railcatering werkt.
maar die 25k buitenland wil ik nog weleens zien.
quote:Op zondag 1 januari 2012 12:29 schreef James1988 het volgende:
Beste wensen iedereen! Groeten vanuit de Fyra waar ik for the fun of it aan het pingpongen ben tussen Breda en Amsterdam.
Staat nu aan een tweede ketting, ga dinsdag naar een toko in Rotterdam hiervoor..quote:Op zondag 1 januari 2012 13:12 schreef Yreal het volgende:
Tja, je komt nergens aan een band nu.. Je kan proberen hem een trein in te krijgen maar dan moet je geluk hebben met de conducteur.
De andere kant:quote:Op zondag 1 januari 2012 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
8. Hoe is het mogelijk, nog een nieuw bordje ook![]()
[ afbeelding ]
Wij kunnen er ook voor kiezen om in Bad Bentheim direct de Pimpel in te stappen. Vertrek Bentheim wordt dan 16:44, zelfde aankomsttijd Amersfoort. Er moet dan een los kaartje Bentheim->Oldenzaal Grens/Hengelo gekocht worden.quote:Tijd Station Spoor
9:08 Utrecht CS 15
9:59 Eindhoven 1
10:02 Eindhoven 2
10:43 Venlo 3a
11:05 Venlo 1a
11:26 Viersen 2
11:30 Viersen 5
12:12 Essen Hbf 6
12:31 Essen Hbf 8
12:43 Bottrop Hbf 3
12:58 Bottrop Hbf 1
13:27 Haltern am See 1
13:50 Haltern am See 3
14:22 Münster Hbf 14
15:05 Münster Hbf 2AC
15:32 Rheine 3
15:48 Rheine 2
16:03 Bad Bentheim 2
16:10 Bad Bentheim 3
16:30 Hengelo 11
17:06 Hengelo 2 -> PIMPEL
18:22 Amersfoort 7
We kunnen er zelfs voor kiezen om in Rheine al die Pimpel in te duiken. Dan hebben we in Rheine voldoende McSchranstijd een eetstop. Alleen moet er dan wel weer een enkeltje Rheine - BBH Normalpreis per persoon bij komen ( ¤ 7,50, min eventuele BahnCard korting). Het is maar een ideequote:Op zondag 1 januari 2012 18:05 schreef greavy het volgende:
Wij kunnen er ook voor kiezen om in Bad Bentheim direct de Pimpel in te stappen. Vertrek Bentheim wordt dan 16:44, zelfde aankomsttijd Amersfoort. Er moet dan een los kaartje Bentheim->Oldenzaal Grens/Hengelo gekocht worden.
Ik kan zelfs niet eens anders dan rechtstreeks naar Venlo reizen via de maaslijnquote:Op zondag 1 januari 2012 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik heb geen zin om op mijn vrije zondag om 7 bloody 44 de trein te moeten pakken. Ik kom wel naar Den Bosch. Of naar Venlo
Oh schuimende pompvoegquote:Op zondag 1 januari 2012 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik heb geen zin om op mijn vrije zondag om 7 bloody 44 de trein te moeten pakken. Ik kom wel naar Den Bosch. Of naar Venlo
Lamaar, we hebben in Rheine toch tijd zat. Kunnen een half uur eerder uit Münster weg namelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kunnen er zelfs voor kiezen om in Rheine al die Pimpel in te duiken. Dan hebben we in Rheine voldoende McSchranstijd een eetstop. Alleen moet er dan wel weer een enkeltje Rheine - BBH Normalpreis per persoon bij komen ( ¤ 7,50, min eventuele BahnCard korting). Het is maar een idee
Ja? Lukt dat denk je, in 3 minuten van spoor 14 naar spoor 2quote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lamaar, we hebben in Rheine toch tijd zat. Kunnen een half uur eerder uit Münster weg namelijk.
in 13 welquote:Op zondag 1 januari 2012 18:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja? Lukt dat denk je, in 3 minuten van spoor 14 naar spoor 2
Venlo mag ookquote:Op zondag 1 januari 2012 18:17 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik kan zelfs niet eens anders dan rechtstreeks naar Venlo reizen via de maaslijn
Kunnen we uit Münster eerder naar Rheine dan ja? Doen we datquote:Op zondag 1 januari 2012 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lamaar, we hebben in Rheine toch tijd zat. Kunnen een half uur eerder uit Münster weg namelijk.
Kan, maar kost wel extra knaken dan he. Plus dat we dan wel onnodig lang in Rheine zitten (15:08 x 16:20)quote:Op zondag 1 januari 2012 18:44 schreef greavy het volgende:
[..]
Venlo mag ook
[..]
Kunnen we uit Münster eerder naar Rheine dan ja? Doen we dat
En pakken we vanaf Rheine de Pimpel
Owhja. Niet aan gedachtquote:Op zondag 1 januari 2012 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan, maar kost wel extra knaken dan he. Plus dat we dan wel onnodig lang in Rheine zitten (15:08 x 16:20)
Weet ik, heb 'm gelezen. Ben even bezig met wat foto's van het vuurwerk vannacht in Rotterdam. Zal 'm zometeen opsturen.quote:
OK no problem. Ik dacht dat ik de PM weer eens niet goed verstuurd hadquote:Op zondag 1 januari 2012 19:13 schreef greavy het volgende:
[..]
Weet ik, heb 'm gelezen. Ben even bezig met wat foto's van het vuurwerk vannacht in Rotterdam. Zal 'm zometeen opsturen.
Verzondenquote:Op zondag 1 januari 2012 19:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
OK no problem. Ik dacht dat ik de PM weer eens niet goed verstuurd hadneem je tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |