En daarom rijdt de trein in tweeën: Ééntje vertrekt 19:13 en de ander 19:18. In Zwolle koppelen. Achter de boemel aan vanaf Zwolle. Te Amersfoort de IC voor laten (nut zie ik nog niet daar van in), en dan bij Woerden weer de stopper voor laten. Zou theoretisch gezien geen probleem hoeven opleveren.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
12 bakken VIRM in die trein laten rijden was ook wat onhandig trouwens, want Hry is maar geschikt voor 8 bakken
quote:Eben ist in Würzburg auf den hinteren Gleisen ein weiß-himbeerrot-roter ET überführt worden. Hatte ne Art Donald-Duck-Schnautze. Vorne blaue E-Lok, hinten Schutzwagen. Mehr konnte ich leider nicht sehen. Die Fuhre ist Richtung Westen rausgegangen. Wer war's? Wher? Wohin=?
Wat een prachtig komsiche treinquote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie weten niet dat ET 403 (Frankfurt Airport Express) de bijnaam "Donald Duck" heeft?
[ afbeelding ]
Niet zo raar he, die bijnaamquote:Op donderdag 29 december 2011 21:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat een prachtig komsiche trein
Daar kan Ansaldo nog wat van leren. Als het zo door gaat rijdt de tram in Groningen straks nog eerder dan die bladblazer.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
die treinstellen krijgen ze makkelijk af. Stadler kan zeker een stel per week leveren aan Arriva en dan ook nog andere klanten bedienen.
Dat ding is goed lelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie weten niet dat ET 403 (Frankfurt Airport Express) de bijnaam "Donald Duck" heeft?
[ afbeelding ]
Dat zal vast mogelijk zijn, als er plaats is in de Thalys.quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:31 schreef daanski82 het volgende:
Stel, ik kom vanuit Lax aan op Paris CDG. Is het mogelijk om dan naar Gare du nort te gaan en daar zo los een enkeltje te kopen voor de thaly's naar Amsterdam?
Ik gok dat het pad gereserveerd is, het pad van de extra ic moet maar toevallig ergens goed vallen en blijkbaar is dat vaak achter een stoptrein.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:56 schreef greavy het volgende:
[..]
En daarom rijdt de trein in tweeën: Ééntje vertrekt 19:13 en de ander 19:18. In Zwolle koppelen. Achter de boemel aan vanaf Zwolle. Te Amersfoort de IC voor laten (nut zie ik nog niet daar van in), en dan bij Woerden weer de stopper voor laten. Zou theoretisch gezien geen probleem hoeven opleveren.
Schrik dan alleen niet van de prijs... die is namelijk niet misselijk bij een last-minute. Vanaf CDG vertrekken er rechtstreekse TGVs naar Brussel-Zuid, je zou daar kunnen overstappen op een Thalys of IC Brussel naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:40 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat zal vast mogelijk zijn, als er plaats is in de Thalys.
Ja, aan die voorwaarden is volgens mij niet zomaar wat veranderd met de komst van al die nieuwe abonnementenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Met een maandtrajectabonnement Arnhem - Utrecht mag ik toch nog steeds zonder toeslag in de ICE tussen Arnhem en Utrecht?
Voor zover mij bekend wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Met een maandtrajectabonnement Arnhem - Utrecht mag ik toch nog steeds zonder toeslag in de ICE tussen Arnhem en Utrecht?
Mag nog steeds zonderquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Met een maandtrajectabonnement Arnhem - Utrecht mag ik toch nog steeds zonder toeslag in de ICE tussen Arnhem en Utrecht?
http://www.ns.nl/reiziger(...)oeslag-ice-fyra.htmlquote:Toeslag ICE/Fyra
Toeslag ICE International
Met een NS- of OV-Jaarabonnement, een Jaar- of Maandtrajectabonnement of een Maandnetabonnement betaalt u geen toeslag.
Het trajectabonnement moet dan wel (een deel van) het traject Amsterdam Centraal - Utrecht Centraal - Arnhem beslaan.
Thanks, dan word het denk ik toch een enkeltje schiphol :-Pquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Schrik dan alleen niet van de prijs... die is namelijk niet misselijk bij een last-minute. Vanaf CDG vertrekken er rechtstreekse TGVs naar Brussel-Zuid, je zou daar kunnen overstappen op een Thalys of IC Brussel naar Amsterdam.
Sowieso geldt: vlak voor vertrek een ticket voor een TGV willen kopen = hoofdprijs betalen. Vooraf boeken is veel goedkoper.
was erg gezellig in die trein weet ik uit ervaring :-P Alleen best een lange ritquote:Op donderdag 29 december 2011 17:26 schreef bork het volgende:
[..]
Deze stond vanmiddag in Leeuwarden, is deze de gezelschapstrein, ik zie wel vlaggetjes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |