Ja, dit.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:15 schreef FritsFlits het volgende:
Wel aardig dit, maar Sting heeft veel betere nummers
Ja precies, daar heb je het alquote:Op donderdag 29 december 2011 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Heel leuk dat ze erin staan"
Wij zijn dan ook geen typisch radio2 publiek gok ikquote:Op donderdag 29 december 2011 11:18 schreef FritsFlits het volgende:
Grappig, iedereen haat dit maar het staat er wel in..
quote:
Kan het er niet op doen hoorquote:
Ach, Bublé wordt volgens mij harder uitgekotst, en die staat er niet één keer in..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:18 schreef FritsFlits het volgende:
En hoger dan veel geweldige platen die al geweest zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:18 schreef FritsFlits het volgende:
Mogguhquote:
Alle noteringen van de Hollies naar beneden drukken?quote:
Ik luister vaak naar Radio 2 hoor. Maar deze meuk blokkeer ik in gedachten, denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen typisch radio2 publiek gok ik
Das maar beter ookquote:Op donderdag 29 december 2011 11:20 schreef D. het volgende:
Ik kan Rihanna nergens terugvinden in de lijst
Heb je gezocht op "niggabitch"?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:20 schreef D. het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alle noteringen van de Hollies naar beneden drukken?
Kan me voorstellen dat je oprecht verbaasd bent. Lady Gaga schopte het immers ook tot niet minder dan vier noteringen. En de Black Eyed Peas kregen er ook al een notering bij.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:20 schreef D. het volgende:
Moet ik ook altijd aan denken bij dit nummer.quote:
Nee hoor, zijn bedrijfje alleen nog maar.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was ie toen. Daarna ging ie failliet
Vind ik ook hoor. Dit is best te pruimen.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:23 schreef laxus13 het volgende:
Marco heeft ze slechter gemaakt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Wat heeft dit nummer met BB te makenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat zingt Marco onder de douche?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Laat ik maaR geen vOOrbeelDen noemen.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:23 schreef laxus13 het volgende:
Marco heeft ze slechter gemaakt hoor
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laat ik maaR geen vOOrbeelDen noemen.
Margherita vind ik zoquote:Op donderdag 29 december 2011 11:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laat ik maaR geen vOOrbeelDen noemen.
Marco zong dit voor de bewoners van BB1 vanuit een hoogwerker.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heeft dit nummer met BB te maken
Tevens meuning
Jij hebt BB1 niet meegemaakt?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tevens meuning
Milleniumwisseling... Big Brother.. nummer 1...quote:Op donderdag 29 december 2011 11:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tevens meuning
Ah ok, dat heeft dus geen indruk op me gemaaktquote:Op donderdag 29 december 2011 11:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Marco zong dit voor de bewoners van BB1 vanuit een hoogwerker.
Die ándere BB-hit ontbreekt trouwens, zie ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Marco zong dit voor de bewoners van BB1 vanuit een hoogwerker.
en dat meen je ook nogquote:
Jazeker. Maar hou sowieso niet van dancequote:
Dit is geen dance, dit is elektronische muziekquote:Op donderdag 29 december 2011 11:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jazeker. Maar hou sowieso niet van dance
Zeg dat welquote:
Ok, bij dezen heb je geen smaakquote:Op donderdag 29 december 2011 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
U2, naja dan maar alle bagger achter elkaar
Dit was de hit toch ook, dacht ik?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:30 schreef Berkery het volgende:
Hee, een live versie van I will follow?
Da's ook de hit-versie.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:30 schreef Berkery het volgende:
Hee, een live versie van I will follow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |