Ach, Bublé wordt volgens mij harder uitgekotst, en die staat er niet één keer in..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:18 schreef FritsFlits het volgende:
Grappig, iedereen haat dit maar het staat er wel in..
En hoger dan veel geweldige platen die al geweest zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:18 schreef FritsFlits het volgende:
Grappig, iedereen haat dit maar het staat er wel in..
Mogguhquote:
Alle noteringen van de Hollies naar beneden drukken?quote:
Ik luister vaak naar Radio 2 hoor. Maar deze meuk blokkeer ik in gedachten, denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen typisch radio2 publiek gok ik
Das maar beter ookquote:Op donderdag 29 december 2011 11:20 schreef D. het volgende:
Ik kan Rihanna nergens terugvinden in de lijst
Heb je gezocht op "niggabitch"?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:20 schreef D. het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alle noteringen van de Hollies naar beneden drukken?
Kan me voorstellen dat je oprecht verbaasd bent. Lady Gaga schopte het immers ook tot niet minder dan vier noteringen. En de Black Eyed Peas kregen er ook al een notering bij.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:20 schreef D. het volgende:
Moet ik ook altijd aan denken bij dit nummer.quote:
Nee hoor, zijn bedrijfje alleen nog maar.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was ie toen. Daarna ging ie failliet
Vind ik ook hoor. Dit is best te pruimen.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:23 schreef laxus13 het volgende:
Marco heeft ze slechter gemaakt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |