quote:Op donderdag 29 december 2011 10:49 schreef Ferdo het volgende:
Dat was dus alweer de laatste van de Hollies.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:53 schreef laxus13 het volgende:
Een van de beste jaren 80 70 nummers dit
Ja was idd eind jaren 70quote:
Ach, zo heel veel scheelde het ook niet.quote:
Vuil worden is heel gewoon...ja, dat zou ik ook roepen als ik die zooi moest slijten.quote:
Nee klopt iddquote:Op donderdag 29 december 2011 11:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, zo heel veel scheelde het ook niet.
Blijft evengoed erg overdreven, zo. Gęnant bijna.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:02 schreef Ferdo het volgende:
Gelukkig opent het nieuws niet met de laatste bezoekersaantallen van Beeld en Geluid...
Doen ze niet. van Pink Floyd Echoes hebben ze toch ook niet de hele versie gedraaid.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:05 schreef Berkery het volgende:
Het lijkt me wel humor als ze de albumversie van Autobahn zouden draaien
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:08 schreef FritsFlits het volgende:
Ben benieuwd of Olga weet dat Split Enz straks komt
Oja, daar was ik ook al benieuwd naar. Die duurt nog langerquote:Op donderdag 29 december 2011 11:08 schreef ß het volgende:
Doen ze niet. van Pink Floyd Echoes hebben ze toch ook niet de hele versie gedraaid.
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:08 schreef Olga het volgende:
[..]![]()
Was alleen ff wat andere dingen aan het doen
Dat iddquote:Op donderdag 29 december 2011 11:11 schreef Jane het volgende:
![]()
![]()
Michael Bublé
![]()
![]()
Serieus, 6 keer in de lijst? Ik geloof er geen reet van dat zoveel mensen op deze kweler stemmen.
Er zullen wel weer groepen zijn geweest die dit gepusht hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:11 schreef Tijn het volgende:
Hoe heeft dit meer stemmen dan Bad van Michael Jackson? Dan alles van The Hollies? WTF?
Tja, er zijn ook mensen die op de VVD stemmenquote:Op donderdag 29 december 2011 11:11 schreef Jane het volgende:
![]()
![]()
Michael Bublé
![]()
![]()
Serieus, 6 keer in de lijst? Ik geloof er geen reet van dat zoveel mensen op deze kweler stemmen.
Drie platen ervoor, zeven erna tot de klok van twaalf, ik gok erop dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:05 schreef Berkery het volgende:
Het lijkt me wel humor als ze de albumversie van Autobahn zouden draaien
Als het waterboarden niet werkt?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:12 schreef Berkery het volgende:
Dit gebruiken ze op Guantanamo Bay ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |