verkapte doodsverwensing!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude om kinderen te krijgen moet je ook bloeden, dat doe jij nog niet
Of is jouw reply dat, hm?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing!!!!!
waarom die naam dik gedrukt de hele tijd?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ok nu reageert ze niet meer, je hebt gewonnen Angel-Joy
Waarom?quote:
Was het maar zo'n sprookje jaquote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude om kinderen te krijgen moet je ook bloeden, dat doe jij nog niet
Zodat ik meer aandacht krijgquote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom die naam dik gedrukt de hele tijd?
Ik dacht dat wat we hadden speciaal wasquote:Op donderdag 29 december 2011 14:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Was het maar zo'n sprookje ja
Ja, maar jij hebt nu iemand anders..quote:Op donderdag 29 december 2011 14:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht dat wat we hadden speciaal was
dat is ook weer waarquote:Op donderdag 29 december 2011 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt nu iemand anders..
Natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 14:55 schreef sinepedraap het volgende:
Toch moet ik heel hard lachen om de reacties van de vrouwtjes uit dit topic.
Hebben ze dan toch humor?
Tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:55 schreef sinepedraap het volgende:
Toch moet ik heel hard lachen om de reacties van de vrouwtjes uit dit topic.
Hebben ze dan toch humor?
Jij bent echt schooljuf ofso zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef rosepetals het volgende:
Nou, fijn dat het weer rustig is hier. Jullie hoeven ook niet altijd met elkaar op te schieten of het eens te zijn, maar we respecteren elkaar hier wel.
Ja mamaquote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef rosepetals het volgende:
Nou, fijn dat het weer rustig is hier. Jullie hoeven ook niet altijd met elkaar op te schieten of het eens te zijn, maar we respecteren elkaar hier wel.
Jepquote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef rosepetals het volgende:
Je bent té gevoeligquote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef rosepetals het volgende:
Goedzo.![]()
Ik wil niet emotioneel worden maar ik heb jullie allemaal stuk voor stuk in mijn hart gesloten en die ruzie's van jullie vreten me op.
Het is internet maar schatjequote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef rosepetals het volgende:
Goedzo.![]()
Ik wil niet emotioneel worden maar ik heb jullie allemaal stuk voor stuk in mijn hart gesloten en die ruzie's van jullie vreten me op.
Mama, hij doet het weer in een ander topicquote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef rosepetals het volgende:
Goedzo.![]()
Let er gewoon niet opquote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mama, hij doet het weer in een ander topic
Hoe was jouw jaar (2011) en wat verwacht je van 2012?
Zie je, niet mijn schuld
Dat je hem moet laten gaanquote:Op donderdag 29 december 2011 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar was gewoon benieuwd wat rosepetals gaat zeggen
Do me next do me nextquote:Op donderdag 29 december 2011 15:14 schreef rosepetals het volgende:
Ik denk dat Lind enig kind is waardoor hij nooit echt ruzie's heeft kunnen uitvechten met broers of zussen, dit gemis projecteert hij op jou. Waar het op neerkomt is dat hij last heeft van de negatieve overdracht.
Het geeft niet, Lind, we snappen je hier allemaal. En ik ben oprecht gek met je en ga je missen het nieuwe jaar.
Nou, voorruit. Kleed je maar alvast uit.quote:
Zolang ik maar niet dat koude luister ding op mijn borst krijgquote:Op donderdag 29 december 2011 15:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, voorruit. Kleed je maar alvast uit.
uitkleden achter de voorruit?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou, voorruit. Kleed je maar alvast uit.
Mensen die dat nog nooit gedaan hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uitkleden achter de voorruit?
omg wat een faalhaas ben ikquote:Op donderdag 29 december 2011 15:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mensen die dat nog nooit gedaan hebben![]()
Soms duurt het een tijdje voor die airco op gang is
Beste manier om dit te beschrijven is: bergen en dalen.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:29 schreef rosepetals het volgende:
Vertel ons wat over je jeugd. Hoe is de relatie met je vader sine?
Intake gesprek dan maar? We PM-en.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Beste manier om dit te beschrijven is: bergen en dalen.
Meer dalen
Zeer herkenbaar ja, hoewel ik boerende/schijtende mannen ook smerig vindquote:Op donderdag 29 december 2011 16:15 schreef bulbjes het volgende:
Het ernstige is dat ik soms opmerkingen/ grapjes van een vrouw niet leuk vind en ze ws wel leuk had gevonden als een man ze had gemaaktOp de een of andere manier moet ik soms nog wennen als een vrouw boert, bierdrinkt of bepaalde grapjes maakt (alhoewel ik het anderszijds ook heel tof kan vinden). Herkent iemand dat?
En dan ben ik zelf nog wel een vrouw![]()
Om er nog even op terug te komen: vrouwelijke cabaratieres die net zo lekker grof proberen te zijn als hun mannelijke collega's zijn zo'n voorbeeld.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:15 schreef bulbjes het volgende:
Het ernstige is dat ik soms opmerkingen/ grapjes van een vrouw niet leuk vind en ze ws wel leuk had gevonden als een man ze had gemaaktOp de een of andere manier moet ik soms nog wennen als een vrouw boert, bierdrinkt of bepaalde (grove) grapjes maakt (alhoewel ik het anderszijds ook heel tof kan vinden). Herkent iemand dat?
En dan ben ik zelf nog wel een vrouw![]()
Nou kheb momenteel een vriend die totaal mijn humor niet deelt (nouja ik meer de zijne niet) en die ik buitengewoon niet grappig vind....niet leukquote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef rosepetals het volgende:
Nouja de meeste vrouwen zijn inderdaad niet grappig. Als je wilt lachen kun je beter op zoek gaan naar een man.
Nee, een man die niet grappig is is nog erger. Bij vrouwen ben je het een beetje gewend.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:30 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Nou kheb momenteel een vriend die totaal mijn humor niet deelt (nouja ik meer de zijne niet) en die ik buitengewoon niet grappig vind....niet leuk![]()
Preciesquote:Op donderdag 29 december 2011 16:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, een man die niet grappig is is nog erger. Bij vrouwen ben je het een beetje gewend.
Vrouwen kunnen ook onbewust grappig zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 16:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, een man die niet grappig is is nog erger. Bij vrouwen ben je het een beetje gewend.
quote:Op donderdag 29 december 2011 09:53 schreef HSG het volgende:
Hoe laat je homo een vrouw neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.139
Niet echt politiek correct deze post, het is echter wel de waarheid.
R.I.P. Pim Fortuyn
Ja, dat is het echte grappig zijn. Daarom zijn die vrouwelijke cabaretiers ook niet leuk.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook onbewust grappig zijn
Klopt.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:40 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat is het echte grappig zijn. Daarom zijn die vrouwelijke cabaretiers ook niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |