Welke wending?quote:
Wie hij is boeit me niet, maar ik vind dat je als een man, niet zo kinderachtig moet gaan doen met een meisje van 15. Of vind je dat normaal?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarmee geef je wel toe dat het jou net zo goed boeit wat hij zegt. Dat je het even weet
Jij bent te oninteressant voor mij. Leuk dat je het wel probeert, though.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef jcdragon het volgende:
Lindstrom moet je kijken hoe labiel jij bent
Opflikkerenquote:
Hij komt terug onder een nieuwe naam om je te hosselen, wees voorbereidquote:Op donderdag 29 december 2011 14:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie hij is boeit me niet, maar ik vind dat je als een man, niet zo kinderachtig moet gaan doen met een meisje van 15. Of vind je dat normaal?
En mensen met vooroordelen, mensen die dingen liegen, daar kan ik echt niet tegen
Maar goed, dit is nutteloos en nergens goed voor, hij gaat toch weg, dus heb ik geen last meer van hem.
Yeah rightquote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hij komt terug onder een nieuwe naam om je te hosselen, wees voorbereid
Even een post zoeken waar je zegt dat leeftijd niks uitmaakt. Hier geef je het tegenovergestelde aan.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie hij is boeit me niet, maar ik vind dat je als een man, niet zo kinderachtig moet gaan doen met een meisje van 15. Of vind je dat normaal?
En mensen met vooroordelen, mensen die dingen liegen, daar kan ik echt niet tegen
Maar goed, dit is nutteloos en nergens goed voor, hij gaat toch weg, dus heb ik geen last meer van hem.
Ik zie hier een heel scala aan dingen die ik niet normaal vind. Meestal overtuig ik mezelf maar dat de mensen hier in het echt vast heel anders zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je mij labiel vindt, praat dan niet tegen mequote:Op donderdag 29 december 2011 14:14 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Even een post zoeken waar je zegt dat leeftijd niks uitmaakt. Hier geef je het tegenovergestelde aan.
Labiel dus. Kind, zoek hulp!
Haha, ik hoop het maar voor hemquote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zie hier een heel scala aan dingen die ik niet normaal vind. Meestal overtuig ik mezelf maar dat de mensen hier in het echt vast heel anders zijn.
labiel kindquote:Op donderdag 29 december 2011 14:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je mij labiel vindt, praat dan niet tegen me
HAHAHA, je praat tegen een labiel kind!
OMG, geef de nummer van jouw psycholoog dan! Oh nee, die doet zijn werk helemaal niet goed
Ok, maar hoe jij reageert op AJ lijkt heel gefrusteerd.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:12 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Jij bent te oninteressant voor mij. Leuk dat je het wel probeert, though.
Is hij ook, en geïrriteerd en boos, stiekem zit hij te huilen achter zijn computerquote:Op donderdag 29 december 2011 14:19 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ok, maar hoe jij reageert op AJ lijkt heel gefrusteerd.
Cc, waarom zei jij dat nou?quote:
Mensen hebben het over mensen als ze die mensen interessant vindenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:20 schreef jcdragon het volgende:
Toch grappig hoe vaak topics om AJ gaan draaien. Zou zij toch grappig zijn ?
Hey, dit keer maakte hij ervanquote:Op donderdag 29 december 2011 14:20 schreef jcdragon het volgende:
Toch grappig hoe vaak topics om AJ gaan draaien. Zou zij toch grappig zijn ?
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, dit keer maakte hij ervan
Ik ben niet altijd een aandachtshoer, soms geven mensen mij gewoon te veel aandacht uit zichzelf
Aandachtquote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd een aandachtshoer, soms geven mensen mij gewoon te veel aandacht uit zichzelf
Ik hoef geen aandacht van die lui die daar zittenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Laat je tieten maar zien, moet je eens kijken wat een aandacht je krijgt. EXTRA aandacht hè.
Pics?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef rosepetals het volgende:
Is het potverdorie nou eens afgelopen met dat geruzie van jullie twee altijd? Ik ga nu een lang warm bad nemen en als ik terug kom wil ik dat jullie het goed gemaakt hebben.
Goed idee!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef rosepetals het volgende:
Is het potverdorie nou eens afgelopen met dat geruzie van jullie twee altijd? Ik ga nu een lang warm bad nemen en als ik terug kom wil ik dat jullie het goed gemaakt hebben.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef rosepetals het volgende:
Sorry, ik stop alquote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik stop al
Verveel me gewoon
Is goed, ik kom er zo naast liggen
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
WATquote:Op donderdag 29 december 2011 14:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh, rosepetals en ik zijn getrouwd?
Ik praat graag tegen labielen, nooit ontkend. Ha Ha Ha Ha, mijn grap herhalenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je mij labiel vindt, praat dan niet tegen me
HAHAHA, je praat tegen een labiel kind!
OMG, geef de nummer van jouw psycholoog dan! Oh nee, die doet zijn werk helemaal niet goed
Ja gisteren, en we gaan binnenkort naar de spermabank en krijgen een tweeling, en tijdens de bevaling gaan we heel romantisch elkaar's handjes vasthoudenquote:
Niet schuren tijdens het bevallen he!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja gisteren, en we gaan binnenkort naar de spermabank en krijgen een tweeling, en tijdens de bevaling gaan we heel romantisch elkaar's handjes vasthouden
Dude om kinderen te krijgen moet je ook bloeden, dat doe jij nog nietquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja gisteren, en we gaan binnenkort naar de spermabank en krijgen een tweeling, en tijdens de bevaling gaan we heel romantisch elkaar's handjes vasthouden
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude om kinderen te krijgen moet je ook bloeden, dat doe jij nog niet
Ik haat je nuquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |