quote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, dit keer maakte hij ervan
Ik ben niet altijd een aandachtshoer, soms geven mensen mij gewoon te veel aandacht uit zichzelf
Aandachtquote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd een aandachtshoer, soms geven mensen mij gewoon te veel aandacht uit zichzelf
Ik hoef geen aandacht van die lui die daar zittenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:30 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Laat je tieten maar zien, moet je eens kijken wat een aandacht je krijgt. EXTRA aandacht hè.
Pics?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef rosepetals het volgende:
Is het potverdorie nou eens afgelopen met dat geruzie van jullie twee altijd? Ik ga nu een lang warm bad nemen en als ik terug kom wil ik dat jullie het goed gemaakt hebben.
Goed idee!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef rosepetals het volgende:
Is het potverdorie nou eens afgelopen met dat geruzie van jullie twee altijd? Ik ga nu een lang warm bad nemen en als ik terug kom wil ik dat jullie het goed gemaakt hebben.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef rosepetals het volgende:
Sorry, ik stop alquote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik stop al
Verveel me gewoon
Is goed, ik kom er zo naast liggen
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
WATquote:Op donderdag 29 december 2011 14:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Uh, rosepetals en ik zijn getrouwd?
Ik praat graag tegen labielen, nooit ontkend. Ha Ha Ha Ha, mijn grap herhalenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je mij labiel vindt, praat dan niet tegen me
HAHAHA, je praat tegen een labiel kind!
OMG, geef de nummer van jouw psycholoog dan! Oh nee, die doet zijn werk helemaal niet goed
Ja gisteren, en we gaan binnenkort naar de spermabank en krijgen een tweeling, en tijdens de bevaling gaan we heel romantisch elkaar's handjes vasthoudenquote:
Niet schuren tijdens het bevallen he!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja gisteren, en we gaan binnenkort naar de spermabank en krijgen een tweeling, en tijdens de bevaling gaan we heel romantisch elkaar's handjes vasthouden
Dude om kinderen te krijgen moet je ook bloeden, dat doe jij nog nietquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja gisteren, en we gaan binnenkort naar de spermabank en krijgen een tweeling, en tijdens de bevaling gaan we heel romantisch elkaar's handjes vasthouden
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude om kinderen te krijgen moet je ook bloeden, dat doe jij nog niet
Ik haat je nuquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |