verkapte doodsverwensing!!!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude om kinderen te krijgen moet je ook bloeden, dat doe jij nog niet
Of is jouw reply dat, hm?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:44 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing!!!!!
waarom die naam dik gedrukt de hele tijd?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ok nu reageert ze niet meer, je hebt gewonnen Angel-Joy
Waarom?quote:
Was het maar zo'n sprookje jaquote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude om kinderen te krijgen moet je ook bloeden, dat doe jij nog niet
Zodat ik meer aandacht krijgquote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom die naam dik gedrukt de hele tijd?
Ik dacht dat wat we hadden speciaal wasquote:Op donderdag 29 december 2011 14:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Was het maar zo'n sprookje ja
Ja, maar jij hebt nu iemand anders..quote:Op donderdag 29 december 2011 14:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht dat wat we hadden speciaal was
dat is ook weer waarquote:Op donderdag 29 december 2011 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt nu iemand anders..
Natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 14:55 schreef sinepedraap het volgende:
Toch moet ik heel hard lachen om de reacties van de vrouwtjes uit dit topic.
Hebben ze dan toch humor?
Tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:55 schreef sinepedraap het volgende:
Toch moet ik heel hard lachen om de reacties van de vrouwtjes uit dit topic.
Hebben ze dan toch humor?
Jij bent echt schooljuf ofso zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef rosepetals het volgende:
Nou, fijn dat het weer rustig is hier. Jullie hoeven ook niet altijd met elkaar op te schieten of het eens te zijn, maar we respecteren elkaar hier wel.
Ja mamaquote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef rosepetals het volgende:
Nou, fijn dat het weer rustig is hier. Jullie hoeven ook niet altijd met elkaar op te schieten of het eens te zijn, maar we respecteren elkaar hier wel.
Jepquote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef rosepetals het volgende:
Je bent té gevoeligquote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef rosepetals het volgende:
Goedzo.![]()
Ik wil niet emotioneel worden maar ik heb jullie allemaal stuk voor stuk in mijn hart gesloten en die ruzie's van jullie vreten me op.
Het is internet maar schatjequote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef rosepetals het volgende:
Goedzo.![]()
Ik wil niet emotioneel worden maar ik heb jullie allemaal stuk voor stuk in mijn hart gesloten en die ruzie's van jullie vreten me op.
Mama, hij doet het weer in een ander topicquote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef rosepetals het volgende:
Goedzo.![]()
Let er gewoon niet opquote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mama, hij doet het weer in een ander topic
Hoe was jouw jaar (2011) en wat verwacht je van 2012?
Zie je, niet mijn schuld
Dat je hem moet laten gaanquote:Op donderdag 29 december 2011 15:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar was gewoon benieuwd wat rosepetals gaat zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |