SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Jeff89 op 31-12-2011 01:20:50 ]
Die alteration spells gelden vaak maar voor een paar minuten toch? Dat vind ik onpraktisch. Ik werk liever met light armor die ik dan ge-enchant heb. Of is alteration echt een flink stuk beter tov light armor voor pure mages?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:07 schreef leeell het volgende:
[..]
je kan alteration protection doen (geen armor, dus geen light en geen heavy)
of light/heavy met magic enchants
Alteration > Mage Armor Perk Rank 3, zorgt ervoor dat je ....flesh skills x3 armor geven dus Stoneflesh is dan geen 60 maar 180. Ebonyflesh wordt dan zelfs 300 en met de Stability perk werken ze langer dan 60sec.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die alteration spells gelden vaak maar voor een paar minuten toch? Dat vind ik onpraktisch. Ik werk liever met light armor die ik dan ge-enchant heb. Of is alteration echt een flink stuk beter tov light armor voor pure mages?
Ik kwam daar ook pas rond level 30 voor het eerst binnenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat is toch die met die 2 deuren boven elkaar, en dat echtpaar wat ruzie maakt als je binnen komt?
Dat is letterlijk de eerste shop waar ik naar binnen ging toen ik begon te spelen
Broer en zus jaquote:Op donderdag 29 december 2011 00:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dat is toch die met die 2 deuren boven elkaar, en dat echtpaar wat ruzie maakt als je binnen komt?
Dat is letterlijk de eerste shop waar ik naar binnen ging toen ik begon te spelen
Ik heb 120k en alleen een huis in Riften..quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee te duur, ik ga wel gewoon voor die ene in Whiterun
.
Knal gewoon een paar Iron Daggers in elkaar. Dan is je Smithing in no time hoog.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:52 schreef Under_Score het volgende:
weet iemand nog een paar goede smithing trainers? ik heb geen zin om een ton aan juwelen te gaan craften alleen om een beetje enchanted spul te kunnen upgraden etc.
Welk kreng?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef Under_Score het volgende:
ik wil wel een juisje in riften, maar ik kan niet verder met de thieves guild quest omdat dat kreng vastzit.
Haha nice.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:55 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb 120k en alleen een huis in Riften..
ja daar heb ik dus geen zin in.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Knal gewoon een paar Iron Daggers in elkaar. Dan is je Smithing in no time hoog.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Welk kreng?
Voor het huis moet je trouwens die Argonian helpen die d'r baan kwijt kan raken in de visserij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh dacht dat ik de dieven moest helpen, zal eens kijken straks
Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Krijg je niet last van hele sterke vijanden als je tig levels smithing en de daaruit volgende levelups in 1x doet?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Knal gewoon een paar Iron Daggers in elkaar. Dan is je Smithing in no time hoog.
Had ik ook zo gedaanquote:Op donderdag 29 december 2011 01:01 schreef Jeff89 het volgende:
Mijn huis was gratis..![]()
Ik had geen zin om meer geld bij elkaar te schrapen voor de decorations enzo.. Zie het als een voorschot op de toekomst, m'n char word toch rijk
Mijn ervaring met Elder Scrolls games vertelde mij dat ik NU een plek nodig had om zooi op te bergenquote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef BB-King het volgende:
Luie donders... ik heb het gewoon op de eerlijke manier gedaan en dat gaf mij voldoening.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:00 schreef Under_Score het volgende:
[..]De wiki zegt dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh dacht dat ik de dieven moest helpen, zal eens kijken straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je op de PC speelt kan je misschien hier wat mee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..![]()
Dan moet Preventus maar opletten hoor, die ouwe slaapkop.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef BB-King het volgende:
Luie donders... ik heb het gewoon op de eerlijke manier gedaan en dat gaf mij voldoening.![]()
wat is er zo bijzonder aan die trader in riverwood dan? zie ik iets over het hoofd ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
De wiki zegt dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je op de PC speelt kan je misschien hier wat mee:mjah ik wist dat dat kon, maar hoopte op een patch waardoor ik zoiets niet nodig zou hebben. dan maar met console commandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is al quest nummer zoveel waarbij ik voor programmeur moet spelen!
Grote boze metalmeneer
Caffas Rain ook op spotify![]()
Golden Claw?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:05 schreef Under_Score het volgende:
wat is er zo bijzonder aan die trader in riverwood dan? zie ik iets over het hoofd ofzo?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
ja die heb ik al gedaan, eigenlijk meteen in het begin. geen idee wat daar zo bijzonder aan was eigenlijk. mischien die tombe nog maar eens bekijken dan
Grote boze metalmeneer
Tis juist dat iedereen dat al gedaan heeft, op die twee figuren uit t vorig topic na dan
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
oh, ik dacht dat er iets bijzonders was, zoals de pratende mudcrab in morrowind ofzo![]()
Grote boze metalmeneer
Er is wel iets bijzonders aan...quote:Op donderdag 29 december 2011 02:19 schreef Under_Score het volgende:
oh, ik dacht dat er iets bijzonders was, zoals de pratende mudcrab in morrowind ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zal ik nog even onthouden, moet eerst iets meer speech skills krijgen.Grote boze metalmeneer
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Er is wel iets bijzonders aan...Dan heb ik liever de thieveguild fences:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
Stormcloak scum! You will pay for this! *haalt zwaard tevoorschijn* DEATH TO STORMCLOAK!ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Mijn nieuwe pure mage is een stormcloakquote:Op donderdag 29 december 2011 10:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Stormcloak scum! You will pay for this! *haalt zwaard tevoorschijn* DEATH TO STORMCLOAK!
Mijn 2h warrior daarentegen is imperial![]()
![]()
De stormcloak quests @ level 43 zijn iig veel te makkelijkIk slacht imperial vijanden letterlijk met 1 klap af.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Zijn precies hetzelfde.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:36 schreef Killjoy het volgende:
Welke kant heeft leukere quests, Stormcloaks of Imperial ?
We, the unwilling.. led by the unqualified..
Weet iemand nog een mooie grot?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Eldergleam Sanctuaryquote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
![]()
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Waar vind ik die ergens ?quote:
vosss is de naam,
Sinds gister speel ik namelijk met xbox controller op mn 107cm plasma en dat gaat prima.
Dus ik wilde even een mooie grot bezoeken
vosss is de naam,
Ik wil ook skyrim spelen.![]()
Ik heb hem bij gamedumper besteld
hij staat al sinds dinsdag als verzonden.
Ik kan echt niet meer wachten!![]()
Jawel hoor. Tot dat ie binnen komt kan je gewoon nog wachtenquote:Ik kan echt niet meer wachten!
vosss is de naam,
Eldergleam Sanctuary is located far south-west of Windhelmquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das de map waar hij is.I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nice, de graphics van de pc, contoller van de xbox?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef vosss het volgende:
Sinds gister speel ik namelijk met xbox controller op mn 107cm plasma en dat gaat prima.
Dus ik wilde even een mooie grot bezoeken![]()
denk het. En anders kan je het ook spelen met draadloos toetsenboordquote:Op donderdag 29 december 2011 13:17 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Nice, de graphics van de pc, contoller van de xbox?
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Uhuh. Ik had zo een xbox wireless gamingreceiver neppert uit china besteld en die was gisteren binnen gekomen. Was even klooien om de juiste driver te vinden maar daarna werkt het perfect.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:17 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Nice, de graphics van de pc, contoller van de xbox?
Enige nadeel is dat de plasma geen fullHD is maar een 1360x768 resolutie is. Dat is wel erg jammer. Maargoed, het draait allemaal prima en over mijn zuilen bij de tv klinkt het toch allemaal net wat toffer dan over mijn Eltax Monitor III's die ik bij de computer heb staan.
Lekker op de bank hangen en toch mods en vette graphics
En dat voor 8 euro inclusief verzendkosten!!!
vosss is de naam,
Mooi hoor, linkje? Dan bestel ik m ook gelijk! En linkje voor de drivers?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Uhuh. Ik had zo een xbox wireless gamingreceiver neppert uit china besteld en die was gisteren binnen gekomen. Was even klooien om de juiste driver te vinden maar daarna werkt het perfect.
Enige nadeel is dat de plasma geen fullHD is maar een 1360x768 resolutie is. Dat is wel erg jammer. Maargoed, het draait allemaal prima en over mijn zuilen bij de tv klinkt het toch allemaal net wat toffer dan over mijn Eltax Monitor III's die ik bij de computer heb staan.
Lekker op de bank hangen en toch mods en vette graphics
En dat voor 8 euro inclusief verzendkosten!!!
![]()
He verdomme, heb ik met veel pijn en moeite mijn eerste stuk elven armor gecraft (moest quicksilver ingot hebben en daar moest ik natuurlijk weer de halve map voor overvliegen). En mijn novice robes of destruction gedisenchant, krijg ik als nieuwe enchant op de elven armor slechts 1% van de originele 12% omdat ik natuurlijk ook eerst enchanting moet levelen... Al die moeite om mijn low-lvl mage in full enchanted elven armor te steken voor nop![]()
![]()
Hehe...quote:[img]http://i.fokzine.net/
p/7s.gif[/img] Op donderdag 29 december 2011 13:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel hoor. Tot dat ie binnen komt kan je gewoon nog wachten![]()
Dat is toch dat je met zo'n speciale dagger een stukje van die boom moet snijden zodat die boom in Whiterun weer beter wordt?quote:
Ben net wakker, ff brood halen en dan ontbijten
Children of the night. What music they make.![]()
Dit gedaan.. Perk op Elven Armor gegooid.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Van Fine Leather Armor naar Exquisite Elven Armor is echt een gigantische sprongOok Superior Orc greatsword en Dwarven Bow nu (vooral die bow is veeeel beter dan een Fine Imperial bow
)
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is toch dat je met zo'n speciale dagger een stukje van die boom moet snijden zodat die boom in Whiterun weer beter wordt?
Ben net wakker, ff brood halen en dan ontbijten
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Heb trouwens nu Unrelenting Force compleet...
Ik dacht dat 't FUS--RO--DAH zou worden, maar het is meer FUS--ROHDAH![]()
![]()
zo te lezen heb ik veel gemistquote:Op donderdag 29 december 2011 14:14 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Dit gedaan.. Perk op Elven Armor gegooid.
Van Fine Leather Armor naar Exquisite Elven Armor is echt een gigantische sprongOok Superior Orc greatsword en Dwarven Bow nu (vooral die bow is veeeel beter dan een Fine Imperial bow
)
![]()
kan niet eens normaal smithing doen omdat ik te weinig niveau heb
VIVA LA ASSANGE¡![]()
okquote:Op donderdag 29 december 2011 14:16 schreef Jeff89 het volgende:
Heb trouwens nu Unrelenting Force compleet...
Ik dacht dat 't FUS--RO--DAH zou worden, maar het is meer FUS--ROHDAH![]()
Heb nu de collectors edition hier staan
moet hem alleen nog steeds openmaken
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
PS Glen, enchanting is zeker de moeite waard maar ik gebruik nu nog steeds de archmage robes dus als je gewoon de mages guild quest doet dan heb je een goede basis voor je mage.
Zelf loop ik niet in armor. 3/4 van het spel gebruikte ik helemaal geen armor en wilde ik gewoon helemaal niet geraakt worden. Af en toe dan wel reloads omdat losse pijlen me in een keer doden (alles in magicka gegooid dus gewoon 100 HP). Op een gegeven moment ben ik alteration gaan gebruiken (bij elke tegenstander beginnen met armor en summon (sneltoets 2 en 3) en dan 2x sneltoets 5 (lightning bolt en later thunderbolt) en schieten... Nu gebruik ik de masterlevel alteration spel. Volgens mij hoef ik dan niet eens meer clothing te dragen (omdat deze gewoon max armor geeft en dus heeft de 3x bonus geen nut) en zou armor nu ip wel nuttig kunnen zijn om als de spell uit gewerkt is pijlen tegen te houden.. maar ik blijft toch maar lopen in mijn archmage robes met een circlet en necklace en ring (die laatste 3 geven me nu +25 % (eentje 27%) destruction en conjuration).
I'm right and you know it![]()
Morgen mijn nieuwe SSD binnen, en daarop lekker al mijn games op gooien.
Ben benieuwd wat de prestaties zullen worden van Skyrim, en natuurlijk andere games.
BTW: Ik vind dit echt mooi zeg:
![]()
laadtijden zullen wel veel lager zijn, nu heb je geen tijd meer om al die leuke tips te lezenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:04 schreef FS1986NL het volgende:
Morgen mijn nieuwe SSD binnen, en daarop lekker al mijn games op gooien.
Ben benieuwd wat de prestaties zullen worden van Skyrim, en natuurlijk andere games.
BTW: Ik vind dit echt mooi zeg:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Zelfs met mijn twee SSDs in RAID0 heb ik nog genoeg tijd om ze (snel) te lezen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laadtijden zullen wel veel lager zijn, nu heb je geen tijd meer om al die leuke tips te lezendas einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
mwa ik vind die shout alsnog stoer ondanks hoe me nigga het uitspreektquote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Klinkt veel minder stoer, zeg zelf![]()
Dat is wel een groot gebrek vind ik.. in New Vegas (ja andere makers maar toch) had je die hardcore mode waarin je MOEST eten en slapen.. ook dat stelde eigenlijk geen fuck voor maar af en toe zien dat je zwakker werd en moest eten of slapen gaf wel iets van realisme aan het leven van je character. Je gaat slapen en eten als je moe bent.. ik RP niet zo intensief dat ik dat uitmezelf ga doen (ik bedoel.. de wereld moet gered worden tochquote:, geen tijd voor dat soort ongein als het niet hoeft).
I'm right and you know it![]()
Ik lees veel comments over dat het spel zo makkelijk is op hogere lvls... vind dit wel enigszins jammer en het motiveert ook niet echt om door te levelen. Ik merk het al op mijn 2H warrior op lvl 16 in full dwarven armor... t gaat wel erg makkelijk allemaal![]()
![]()
Wacht maar tot je draugr deathlord overlords tegenkomtquote:Op donderdag 29 december 2011 17:27 schreef GlenSpey het volgende:
Ik lees veel comments over dat het spel zo makkelijk is op hogere lvls... vind dit wel enigszins jammer en het motiveert ook niet echt om door te levelen. Ik merk het al op mijn 2H warrior op lvl 16 in full dwarven armor... t gaat wel erg makkelijk allemaal.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
http://www.dealextreme.co(...)r-for-pc-black-56546quote:Op donderdag 29 december 2011 13:34 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Mooi hoor, linkje? Dan bestel ik m ook gelijk! En linkje voor de drivers?
En de driver staat hier:
http://www.microsoft.com/(...)ntroller-for-windows
Ik heb lekker heel de middag op de bank onderuit gehangen
vosss is de naam,
Levertijd bij dealextreme was wel lang hoor.
Begin december (of eind november) besteld, 6 december geshipped en pas gisteren binnen.
Maargoed, hij werkt perfect
vosss is de naam,
Das zeker alleen een soort eindbaas in instances? Terwijl je eerst nog een hele dungeon met gewone draugrs moet clearen terwijl je zwaard er als boter doorheen glijdtquote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wacht maar tot je draugr deathlord overlords tegenkomt.
Wat is eigelijk dé moeilijkste class in het spel om te spelen?![]()
alchemy + enchanting + smithing geeft te zieke gear.. heb nu een hele outfit met +smithing +alchemy die ik aantrek als ik iets maak, en +32% enchanting en +130% !!!! smithing potions. icm wat +45% onehanded enchants op mn dragonscale kom ik uit op zon ~540 damage voor mn daedric sword (1H). mep nog steeds ancient dragons in 3 klappen dood op master .."Pools are perfect for holding water"![]()
wacht maar totdat je op 81 zit, is t weer erg makkelijk, zelfs op masterquote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
"Pools are perfect for holding water"![]()
Waar vind ik een wapen met banish enchantment?Solitude geeft geen soelaas.
Edit: ja hoor, dagen op zoek en na het plaatsen van deze post vind ik hem.Gevonden in Riften.
![]()
Dremora Lordsquote:Op donderdag 29 december 2011 18:05 schreef Darksiders440 het volgende:
Iemand enig ervaring met conjuration? Ziet er wel cool uit.
Ik gebruik een zwaard. Geen schild. Geen homomagic. Alleen een zwaard
vosss is de naam,
Die uitspraken zijn echt geniaal.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dremora Lords
[ afbeelding ]Flesje bier![]()
Inderdaad, dat is zeker mijn favo summonquote:Op donderdag 29 december 2011 19:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die uitspraken zijn echt geniaal.
Melee in robes en alleen meppen met vuistenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:32 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Das zeker alleen een soort eindbaas in instances? Terwijl je eerst nog een hele dungeon met gewone draugrs moet clearen terwijl je zwaard er als boter doorheen glijdt
Wat is eigelijk dé moeilijkste class in het spel om te spelen?
betere hardware kopen. oh wacht. haha.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zelfs dan, het duurt alleen wat langer voor ze vallen. Of nouja, dat valt ook wel weer mee. Ik was ook heavy 2H en dan gewoon overal +2handed damage op enchanten. Er was weinig wat niet viel binnen maximaal 3 klappen (als de deathlord in kwestie geluk had en ik niet critte, that is. Dan kan hij meteen gaan douchen)quote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Conscience do cost.![]()
Dragon Priest in Labyrinthian was wel even te makkelijk. Misschien toch maar moeilijkheidsgraad omhoog![]()
![]()
Heeft random imperials/stormcloaks vermoorden nog iets voor je verhouding tussen die facties?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Stormcloaks must die!!
Ik weet niet hoeveel ik er al wel niet heb verpletterd met m'n Warhammer.
Als ik zo'n escorte zie van een paar Imperials, bevrijd ik de Stormcloak altijd.. Maar die vertoont verder geen enkel teken van dankbaarheid oid, en rent meestal gelijk weg.. Doet dat verder nog iets?![]()
Neuh. Alleen zorgen dat er geen getuigen zijn anders krijg je een bounty. Soms is het bugged en fungeert de gevangene als getuige. Moet je hem vermoorden om de bounty weg te krijgen. Dankbaarheid right?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Heeft random imperials/stormcloaks vermoorden nog iets voor je verhouding tussen die facties?
Als ik zo'n escorte zie van een paar Imperials, bevrijd ik de Stormcloak altijd.. Maar die vertoont verder geen enkel teken van dankbaarheid oid, en rent meestal gelijk weg.. Doet dat verder nog iets?
Als ik zo'n boer tegenkom is het altijd een dobbelspelletje. "I'm on my way to ... to join ..."
Naar Solitude gaan om de Imperials te joinen is wrong answer.![]()
![]()
Wow, mooi!quote:![]()
Hehe, nee volgens mij niet inderdaad. Dat vind ik best wel slecht aan Skyrim, de omgeving reageert niet echt goed op de dingen die je doet en de keuzes die je maakt..quote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Heeft random imperials/stormcloaks vermoorden nog iets voor je verhouding tussen die facties?
Als ik zo'n escorte zie van een paar Imperials, bevrijd ik de Stormcloak altijd.. Maar die vertoont verder geen enkel teken van dankbaarheid oid, en rent meestal gelijk weg.. Doet dat verder nog iets?
Net zoals met het einde van de mainquest: stank voor dank.
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef NorthernStar het volgende:
Als ik zo'n boer tegenkom is het altijd een dobbelspelletje. "I'm on my way to ... to join ..."
Naar Solitude gaan om de Imperials te joinen is wrong answer.
Heeft hier al eens iemand Morrowind gespeeld met die 2011 Overhaul Mod?
Zoja wat vind je ervan en hoe speelt het?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: