Er is wel iets bijzonders aan...quote:Op donderdag 29 december 2011 02:19 schreef Under_Score het volgende:
oh, ik dacht dat er iets bijzonders was, zoals de pratende mudcrab in morrowind ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 02:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Er is wel iets bijzonders aan...Dan heb ik liever de thieveguild fences:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Mijn nieuwe pure mage is een stormcloakquote:Op donderdag 29 december 2011 10:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Stormcloak scum! You will pay for this! *haalt zwaard tevoorschijn* DEATH TO STORMCLOAK!
Zijn precies hetzelfde.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:36 schreef Killjoy het volgende:
Welke kant heeft leukere quests, Stormcloaks of Imperial ?
Eldergleam Sanctuaryquote:
Waar vind ik die ergens ?quote:
Jawel hoor. Tot dat ie binnen komt kan je gewoon nog wachtenquote:Ik kan echt niet meer wachten!
Eldergleam Sanctuary is located far south-west of Windhelmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das de map waar hij is.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Nice, de graphics van de pc, contoller van de xbox?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef vosss het volgende:
Sinds gister speel ik namelijk met xbox controller op mn 107cm plasma en dat gaat prima.
Dus ik wilde even een mooie grot bezoeken
denk het. En anders kan je het ook spelen met draadloos toetsenboordquote:Op donderdag 29 december 2011 13:17 schreef forumnerd het volgende:
[..]
Nice, de graphics van de pc, contoller van de xbox?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |