quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
Dit is ook een vrouw in vuilniszak, maar dit bedoelde ik dus niet met mooi'
Gatver! Die kleding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Dat vraag ik me dan ook al sinds dat liedje afquote:Op donderdag 29 december 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij maakt wel kans, want hij weet niet een hoeveel de vis kost
Dat hoofd irriteerde me meer.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:49 schreef Sinji het volgende:
Maargoed, Capstan geeft wel deze vibe af:Nog maar tien jaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed, Capstan geeft wel deze vibe af:Van zo'n blij hoofd zou ik de hele dag instant chagrijnig wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, dat heb ik dan weer niet. Dat trekt mijn hoofd niet eens al zou ik het willenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van zo'n blij hoofd zou ik de hele dag instant chagrijnig worden
Maargoed, Capstan geeft wel deze vibe af:Hij heeft vast zo'n shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Slaap lekkerquote:
Auw mijn knie.quote:
Daar zitten we nu allemaal in DM over te roddelen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:03 schreef Capstan het volgende:
Zelfs mijn foute kleding kon de boel niet draaiende houden
Doe het dan hier. Laat mij ook meelachenquote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar zitten we nu allemaal in DM over te roddelen natuurlijk.
Dan loop je gewoon even naar de spiegel en kijkt daarinquote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef Capstan het volgende:
Doe het dan hier. Laat mij ook meelachen
Dat werkt niet meer na al die jarenquote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan loop je gewoon even naar de spiegel en kijkt daarin
Het is ook niet echt bevorderlijk voor je eigenwaarde om jezelf uit te lachen. Als jij die kleding mooi vindt en je voelt je er prettig in, dan is dat prima toch? Wees blij met wie je bent en hoe je eruit ziet, dat straalt zoveel meer uit dan een onzeker persoon in de perfecte outfit.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef Capstan het volgende:
Dat werkt niet meer na al die jaren
Daar heb je natuurlijk volkomen gelijk in. Maar waar ik over struikel is dat er wel eens mensen zijn die niet willen zien dat ik er tevreden mee ben. Die denken dat als ik mijn kleding(stijl) zou veranderen, een groot gedeelte van mijn "probleem" opgelost zou zijn. En dat is gewoon niet zo; het zit bij mij in heel andere dingen. Vandaar dat ik wel eens onzeker word als het weer over kleding gaat, terwijl ik best tevreden ben zo.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is ook niet echt bevorderlijk voor je eigenwaarde om jezelf uit te lachen. Als jij die kleding mooi vindt en je voelt je er prettig in, dan is dat prima toch? Wees blij met wie je bent en hoe je eruit ziet, dat straalt zoveel meer uit dan een onzeker persoon in de perfecte outfit.
Wat leuk is aan een pak is dat het je houding corrigeerd... En door die houding voel je jezelf ook zekerder.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is ook niet echt bevorderlijk voor je eigenwaarde om jezelf uit te lachen. Als jij die kleding mooi vindt en je voelt je er prettig in, dan is dat prima toch? Wees blij met wie je bent en hoe je eruit ziet, dat straalt zoveel meer uit dan een onzeker persoon in de perfecte outfit.
Daar heb je wel een heel mooi punt te pakken Cactusquote:Op donderdag 29 december 2011 01:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een pak en dat moet ik regelmatig aan. Maar zekerder voel ik me daar niet in.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat leuk is aan een pak is dat het je houding corrigeerd... En door die houding voel je jezelf ook zekerder.
Als jij er echt tevreden mee zou zijn, zou het je niet raken wat anderen er over zeggen. Het is misschien niet de smaak van andere mensen, maar ik weet zeker dat er genoeg vrouwen zijn die jouw kleding keus prima vindt. Ik denk dat jij ook niet op alle vrouwen valt ongeacht wat ze aan hebben, maar ook op bepaalde types valt.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:16 schreef Capstan het volgende:
Daar heb je natuurlijk volkomen gelijk in. Maar waar ik over struikel is dat er wel eens mensen zijn die niet willen zien dat ik er tevreden mee ben. Die denken dat als ik mijn kleding(stijl) zou veranderen, een groot gedeelte van mijn "probleem" opgelost zou zijn. En dat is gewoon niet zo; het zit bij mij in heel andere dingen. Vandaar dat ik wel eens onzeker word als het weer over kleding gaat, terwijl ik best tevreden ben zo.
Dat is wel een beetje een killer voor het topic he..maar aan de andere kant, zonder TC had al die frustratie er hier uitgemoeten.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:19 schreef kutkloon7 het volgende:
ah, iedereen zit op tinychat. Vandaar.
Ik zit ook nog gewoon hier mee te lezen verderquote:Op donderdag 29 december 2011 01:19 schreef kutkloon7 het volgende:
ah, iedereen zit op tinychat. Vandaar.
Het is natuurlijk ook gewoon al na 1u snachts hequote:Op donderdag 29 december 2011 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een killer voor het topic he..maar aan de andere kant, zonder TC had al die frustratie er hier uitgemoeten.
Ook daar heb je gelijk. Jij zal dat verhaal van mijn drie verliefdheden vast ook wel eens meegekregen hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als jij er echt tevreden mee zou zijn, zou het je niet raken wat anderen er over zeggen. Het is misschien niet de smaak van andere mensen, maar ik weet zeker dat er genoeg vrouwen zijn die jouw kleding keus prima vindt. Ik denk dat jij ook niet op alle vrouwen valt ongeacht wat ze aan hebben, maar ook op bepaalde types valt.
Zo heel veel frustraties zie ik nou ook weer niet in die TC...meer dat het gewoon niet bij te houden is en helemaal nergens over gaatquote:Op donderdag 29 december 2011 01:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een killer voor het topic he..maar aan de andere kant, zonder TC had al die frustratie er hier uitgemoeten.
Ik lees niet meer mee. Dus ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:21 schreef Capstan het volgende:
Ook daar heb je gelijk. Jij zal dat verhaal van mijn drie verliefdheden vast ook wel eens meegekregen hebben.
Soms is het hier om 4 uur nog druk, soms is het stil na twaalven. Lastig te voorspellen.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gewoon al na 1u snachts he
Dan ben ik liever een stakker, denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lees niet meer mee. Dus ik weet niet waar je het over hebt.
Maar anders zeg je de volgende keer maar hardop tegen jezelf als je weer onzeker wordt als het over kleding gaat:
'beter een kakker, dan een stakker'(Ik heb het vermoeden dat jouw kleding namelijk kak gevonden wordt )
Gelukkig kun je er vrij zeker van zijn dat jij er bent na 0.00quote:Op donderdag 29 december 2011 01:23 schreef Strani het volgende:
Soms is het hier om 4 uur nog druk, soms is het stil na twaalven. Lastig te voorspellen.
Ieder zijn voorkeurquote:Op donderdag 29 december 2011 01:24 schreef Strani het volgende:
Dan ben ik liever een stakker, denk ik.
Haha ja..ik hou dit topic op de achtergrond omdat ik te veel van jullie hou.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er vrij zeker van zijn dat jij er bent na 0.00
Kak nog niet eens. Meer kleding die precies bij een onzekere twijfelaar past. Maar ik vind het wel een goeie. Ik maak mijn eigen variant erop welquote:Op donderdag 29 december 2011 01:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lees niet meer mee. Dus ik weet niet waar je het over hebt.
Maar anders zeg je de volgende keer maar hardop tegen jezelf als je weer onzeker wordt als het over kleding gaat:
'beter een kakker, dan een stakker'(Ik heb het vermoeden dat jouw kleding namelijk kak gevonden wordt )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |