quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
Dit is ook een vrouw in vuilniszak, maar dit bedoelde ik dus niet met mooi'
Gatver! Die kleding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Dat vraag ik me dan ook al sinds dat liedje afquote:Op donderdag 29 december 2011 00:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij maakt wel kans, want hij weet niet een hoeveel de vis kost
Dat hoofd irriteerde me meer.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:49 schreef Sinji het volgende:
Maargoed, Capstan geeft wel deze vibe af:Nog maar tien jaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maargoed, Capstan geeft wel deze vibe af:Van zo'n blij hoofd zou ik de hele dag instant chagrijnig wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, dat heb ik dan weer niet. Dat trekt mijn hoofd niet eens al zou ik het willenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van zo'n blij hoofd zou ik de hele dag instant chagrijnig worden
Maargoed, Capstan geeft wel deze vibe af:Hij heeft vast zo'n shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Slaap lekkerquote:
Auw mijn knie.quote:
Daar zitten we nu allemaal in DM over te roddelen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:03 schreef Capstan het volgende:
Zelfs mijn foute kleding kon de boel niet draaiende houden
Doe het dan hier. Laat mij ook meelachenquote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar zitten we nu allemaal in DM over te roddelen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |