Is ook zo. Wat mooi is, is mooi. En deze trui heb ik in Bogotá gekocht voor een fractie van wat het in Europa zou kosten, denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ach verontschuldig je niet om je trui van Lacoste. Kan gebeuren dat je de trui van je dromen treft en dat die dan toevallig van Lacoste is. Ik vind het ook lomp om per se wanhopig 5495984% van de kleding te mijden "uit principe" omdat je zo tegen all-star, vans, blabla al die dingen bent.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ach verontschuldig je niet om je trui van Lacoste. Kan gebeuren dat je de trui van je dromen treft en dat die dan toevallig van Lacoste is. Ik vind het ook lomp om per se wanhopig 5495984% van de kleding te mijden "uit principe" omdat je zo tegen all-star, vans, blabla al die dingen bent.
There went my erection.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit iets voor jou?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik vond het een leuke film.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Maar all-stars heb ik wel iets tegen gewoon
Deze man weet.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Merkkleding is ook zonde van je geld. Maar dat je let op goeie fit, kleur etc. zal je alleen maar helpen. Ik snap daarnaast de apathie naar kleding ook niet zo. Als je een meubel koopt wil je toch ook dat het goed past in je woonkamer?
Qua kleding zit het er niet ver naast, neequote:Op donderdag 29 december 2011 00:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit iets voor jou?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Qua kleding zit het er niet ver naast, nee
Was deel 2 nog een beetje te pruimen?quote:
Heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Was deel 2 nog een beetje te pruimen?
Vind je haar lekker?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aiquote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dit is wat met zo'n meisje gebeurt als je haar wat leuks aantrekt:quote:Op donderdag 29 december 2011 00:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar dat van de kleding valt me natuurlijk wel op.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt vast zinnige gesprekken met haar voeren, terwijl je stiekem naar haar benen gluurt
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt vast zinnige gesprekken met haar voeren, terwijl je stiekem naar haar benen gluurt
Dat is niet leuk hoor wat ze aanheeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:38 schreef Strani het volgende:
Dit is wat met zo'n meisje gebeurt als je haar wat leuks aantrekt:
[ afbeelding ]
Kan je nagaan wat we van jou kunnen maken, jij Don Juan in de dop.
Dat vind ik niet per se een verbetering. Ik vind dit dan weer ernstig overdreven.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, ze is nog steeds niet echt knap ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee eigenlijk niet inderdaad. Maar de make-up is aardig. Ze is ook de jongste niet meer.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk hoor wat ze aanheeft.
Op de eerste foto vond ik haar mooier.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt me toch net gezien...geef jij je mening eensquote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ze is nog steeds niet echt knap ofzo.
Niets mis met je hoofd. Wel standaard.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij hebt me toch net gezien...geef jij je mening eens
Nou de concensus is dat Capstan gewoon in z'n bibliothekarisuniform moet blijven rondlopen, zo te zien.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op de eerste foto vond ik haar mooier.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou de concensus is dat Capstan gewoon in z'n bibliothekarisuniform moet blijven rondlopen, zo te zien.
Leeftijd heeft er ook niks mee van doen. Die rare bloem op haar jurk leidt af van haar borsten die ze al nauwelijks heeft. Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef Strani het volgende:
Nee eigenlijk niet inderdaad. Maar de make-up is aardig. Ze is ook de jongste niet meer.
Standaard is niet echt erg, dus dat neem ik dan maar voor waar aan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis met je hoofd. Wel standaard.
Zal ik wel doen ook, hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou de concensus is dat Capstan gewoon in z'n bibliothekarisuniform moet blijven rondlopen, zo te zien.
Dat hoor ik inderdaad heel vaak wanneer ik in een vuilniszak rondloop.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Leeftijd heeft er ook niks mee van doen. Die rare bloem op haar jurk leidt af van haar borsten die ze al nauwelijks heeft. Al draagt een aap een gouden ring...
Andersom geldt dan weer dat echt knappe mensen nog aantrekkelijk zijn in een vuilniszak.
Hoi
Dat hoofd is nog mwah, maar voor de rest prima.quote:
En dat voor iemand van 36. Ze had je moeder kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hoofd is nog mwah, maar voor de rest prima.
Ik word er zelf ook niet warm of koud van. Maar het illustreert wel wat een verschil kleding kan maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind haar scheve hoofd en haar scheve stand niet heel charmant
Mijn moeder is 15 jaar ouder, dat boeit me niet zo.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
En dat voor iemand van 36. Ze had je moeder kunnen zijn.
Is ze 32 of 51?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder is 15 jaar ouder, dat boeit me niet zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is 51quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef Cactus1 het volgende:
Dit is ook een vrouw in vuilniszak, maar dit bedoelde ik dus niet met mooi'
Jezus. Mijn droomvrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn god wat is ze mooi en die jas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een stijl en klasse.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Jij was serieus op zoek naar een lekker ding in een vuilniszak heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zonder scooter maak je geen kans
Ja, maar er waren geen foto's van te vindenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:48 schreef Sinji het volgende:
Jij was serieus op zoek naar een lekker ding in een vuilniszak he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |