Ik zou het toch sneu vinden als het echt zo belangrijk is, hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Jah jongens, kleren maken de man natuurlijk he. Als je er bij loopt in hobbezakken kan je het de vrouwen ook niet kwalijk nemen dat ze je niet zien staan
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zou het toch sneu vinden als het echt zo belangrijk is, hoor.
Eerste indruk schijnt belangrijk te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat snap ik ook nog wel, maar om nu zoveel van je kleding af te laten hangen, dat gaat me te ver.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerste indruk schijnt belangrijk te zijn.
Draai het eens om, vindt je een vrouw die onverzorgd oogt ook aantrekkelijk?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
veel plezier met de rest van je leven single zijn danquote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat snap ik ook nog wel, maar om nu zoveel van je kleding af te laten hangen, dat gaat me te ver.
My point exactly.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Draai het eens om, vindt je een vrouw die onverzorgd oogt ook aantrekkelijk?
They see me rollin'...quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef Capstan het volgende:
Ja, dat snap ik ook nog wel, maar om nu zoveel van je kleding af te laten hangen, dat gaat me te ver.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 december 2011 00:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
My point exactly.
Mensen, ik ga slapen!
Mwah. Nee hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:16 schreef Drommeldaris het volgende:
@TT hoe duur? en is er een TC gaande?
Als het voor jou niet zo belangrijk is dan zul je gewoon een meisje moeten vinden dat het ook niet belangrijk vindt. Die bestaan ook. Alleen iets harder zoeken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen onverzorgd en op één dag 400 Euro uitgeven aan kleding.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Draai het eens om, vindt je een vrouw die onverzorgd oogt ook aantrekkelijk?
Je zegt niets dat ik nog niet weet.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
veel plezier met de rest van je leven single zijn dan
Maar goed het oog wil ook wat.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het voor jou niet zo belangrijk is dan zul je gewoon een meisje moeten vinden dat het ook niet belangrijk vindt. Die bestaan ook. Alleen iets harder zoeken.
Hoe denk jij over de vrouwenjas van mylifeisgrey?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb dat niet meegekregen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoe denk jij over de vrouwenjas van mylifeisgrey?
Da's waar maar ik heb Capstan nergens zien zeggen dat hij in vuilniszakken rondloopt. Misschien geeft hij net als ik gewoon weinig om merkkleding.quote:
Ik vind kleding ook niet zo belangrijk (afgezien van het feit dat ik een ramp ben met kleding kopen) en ja, ik weet dat dat het wel moeilijker maaktquote:Op donderdag 29 december 2011 00:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zei niks over die 400eu?
Het ging me erom dat je het dom vindt dat kleren belangrijk zijn.
Ik draag ook geen merkkleding, maar hij zal niet in vuilniszakken rondlopen nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar maar ik heb Capstan nergens zien zeggen dat hij in vuilniszakken rondloopt. Misschien geeft hij net als ik gewoon weinig om merkkleding.
Zie hieronder.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zei niks over die 400eu?
Het ging me erom dat je het dom vindt dat kleren belangrijk zijn.
En dat was inderdaad dus mijn hele punt, ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar maar ik heb Capstan nergens zien zeggen dat hij in vuilniszakken rondloopt. Misschien geeft hij net als ik gewoon weinig om merkkleding.
Dit dusquote:Op donderdag 29 december 2011 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
zie mn editquote:Op donderdag 29 december 2011 00:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zie hieronder.
[..]
En dat was inderdaad dus mijn hele punt, ja.
Eensch!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Je hoeft geen merkkleding te dragen maar je moet er wel aandacht aan besteden.
Maar dat is mijn mening.
Merkkleding is ook zonde van je geld. Maar dat je let op goeie fit, kleur etc. zal je alleen maar helpen. Ik snap daarnaast de apathie naar kleding ook niet zo. Als je een meubel koopt wil je toch ook dat het goed past in je woonkamer?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we ons hier allemaal wel in kunnen vinden.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Je hoeft geen merkkleding te dragen maar je moet er wel aandacht aan besteden.
Maar dat is mijn mening.
Zeeman is ook een merkquote:Op donderdag 29 december 2011 00:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Merkkleding is ook zonde van je geld. Maar dat je let op goeie fit, kleur etc. zal je alleen maar helpen. Ik snap daarnaast de apathie naar kleding ook niet zo. Als je een meubel koopt wil je toch ook dat het goed past in je woonkamer?
Mja, de één vindt kleding van zichzelf al leuk terwijl de ander er echt niets aan vindt. Dat is ook geen keuze maar een interesse en je hebt mazzel als je graag met kleding bezig bent.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Merkkleding is ook zonde van je geld. Maar dat je let op goeie fit, kleur etc. zal je alleen maar helpen. Ik snap daarnaast de apathie naar kleding ook niet zo. Als je een meubel koopt wil je toch ook dat het goed past in je woonkamer?
Ik snap sowieso niet waarom ze telkens de link veranderen..lijkt me alleen maar onhandig en ze moeten het steeds hier delen zodat de anderen weten waar ze zitten. Mij maakt het verder niet uit maar praktisch lijkt het me niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:27 schreef Crutch het volgende:
Niets mis met een TinyChat-sessie, maar zet dan op z'n minst de link in de OP ofzo.
Het is niet de bedoeling dat we kliekjes gaan vormen en hier offtopic in ons vuistje gaan lachen om inside-jokes waarvan veel lezers hier niets hebben kunnen volgen.
Wooooootquote:Op donderdag 29 december 2011 00:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eensch!
Ja ik ben het eens met je eens!!!
Ik let nog wel op dat de kleuren een beetje passen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het wel een beetje gay als mannen meedoen aan allemaal trends. Of als ze helemaal met kleurtjes gaan lopen goochelen om die met elkaar te matchen. Maar toch zou ik dat liever hebben dan type bergschoen.
Misschien vindt ze dat ze juist zelf heel veel onzin uitkraamt? Niet meteen van het ergste uitgaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
Alsof ik normaliter alleen onzin uitkraam.
Meedoen met trends is typisch iets voor vrouwen ja. Goede smaak is bij mannen tijdloos. Steve McQueen en James Deanquote:Op donderdag 29 december 2011 00:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het wel een beetje gay als mannen meedoen aan allemaal trends. Of als ze helemaal met kleurtjes gaan lopen goochelen om die met elkaar te matchen. Maar toch zou ik dat liever hebben dan type bergschoen.
dat zeg ik nergensquote:Op donderdag 29 december 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
Alsof ik normaliter alleen onzin uitkraam.
Ga dan eens meisjes zoeken in de bibliotheek? Zo'n studentikoos typje misschien?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:30 schreef Capstan het volgende:
Mijn kleding is heus wel verzorgd, hoor. Ik zie er volgens sommigen alleen uit als een bibliothecaris
Studentesquote:Op donderdag 29 december 2011 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga dan eens meisjes zoeken in de bibliotheek? Zo'n studentikoos typje misschien?
Zelf die zien er tegenwoordig niet meer zo uit, hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga dan eens meisjes zoeken in de bibliotheek? Zo'n studentikoos typje misschien?
Ach verontschuldig je niet om je trui van Lacoste. Kan gebeuren dat je de trui van je dromen treft en dat die dan toevallig van Lacoste is. Ik vind het ook lomp om per se wanhopig 5495984% van de kleding te mijden "uit principe" omdat je zo tegen all-star, vans, blabla al die dingen bent.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik let nog wel op dat de kleuren een beetje passen.
Nu ageer ik tegen merkkleding terwijl ik een trui van lacoste aanheb, beken ik. Maar dat is dan ook m'n enige echte merktrui.
Is dit iets voor jou?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zelf die zien er tegenwoordig niet meer zo uit, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |