Lig al in bedquote:
veel plezier met je kanker die je later krijgt laten we het er ene keer over hebbenquote:
Dit is echt niet grappigquote:Op woensdag 28 december 2011 23:58 schreef Goratj het volgende:
ik heb ook kanker maar ik vind het te egoistisch om het daar over te hebben
kanker is niet fijnquote:
Mijn oma is overleden aan borstkanker, dus ik zou het kunnen krijgen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef Goratj het volgende:
[..]
veel plezier met je kanker die je later krijgt laten we het er ene keer over hebben
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mijn oma is overleden aan borstkanker, dus ik zou het kunnen krijgen.
En zo.
Jij bent echt nog een grote loser dan ik ben he. En dan ben je echt een hele grote loserquote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef Goratj het volgende:
[..]
veel plezier met je kanker die je later krijgt laten we het er ene keer over hebben
Onzinnertjes die stoer willen doen met over kanker praten altijdquote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Monopoly het volgende:
Is kanker niet meer bespreekbaar in ONZ ?
quote:
ik weet nog dat je moeder dat zij mijn zoon he die is jou niet waardquote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Paul het volgende:
Jij bent echt nog een grote loser dan ik ben he. En dan ben je echt een hele grote loser
Waarom denkt iedereen dat mensen in een mortuarium dood zijn?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:02 schreef teremai het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat dit topic grappig bedoeld is?
bordje van mortuarium kopen heb er 2 in de aanbieding, niet verbrand!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat mensen in een mortuarium dood zijn?
Dat had mijn volgende vraag kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat mensen in een mortuarium dood zijn?
Zet jij de drank ff wegquote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Monopoly het volgende:
Is kanker niet meer bespreekbaar in ONZ ?
En als ik je ook maar vaag met een ander kan linken pleur ik die er ook af.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
En als ik je ook maar vaag met een ander kan linken pleur ik die er ook af.
en wat ook erg is is dat jij nog ademtquote:Op donderdag 29 december 2011 00:10 schreef bang_bros het volgende:
kanker is wel erg maar aids veeeeel erger :s
3 matchende IP's ik neem niet de moeite het verder uit te zoeken, ze kunnen me malen met uitleg.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
En als ik je ook maar vaag met een ander kan linken pleur ik die er ook af.
Kankerpatiëntjes, borsten van vrouwen die borstkanker hebben gehad, ...quote:
Jij spoort nietquote:
Dit is écht leukquote:
Dit is een kankeruser met kankervriendjes.quote:
:Squote:Op donderdag 29 december 2011 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is een kankeruser met kankervriendjes.
Oh 'was'
Denk aan je hart.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh 'was'
Hypocriet.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh 'was'
quote:
Voor dit soort dingen was het banmeldtopic leukquote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
3 matchende IP's ik neem niet de moeite het verder uit te zoeken, ze kunnen me malen met uitleg.
Niet nu.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef AhmedJaret het volgende:
yvonne ik heb u ook ooit wat gemailt, wrm nooit iets terug gekregen?
Zie de relpuberquote:Op donderdag 29 december 2011 00:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Zie alle mensen bij yvonne slijmen
Ben jij echt zo dom?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:21 schreef teremai het volgende:
[..]
Hmmz je was me voor. Wel jammer mensen bannen en er vervolgens zelf wel mee spotten.
Hoiquote:
Nee helaas niet ik zou niet weten waaromquote:Op donderdag 29 december 2011 00:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Zie alle mensen bij yvonne slijmen
Geen mail ontvangen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef AhmedJaret het volgende:
yvonne ik heb u ook ooit wat gemailt, wrm nooit iets terug gekregen?
Zie de PIquote:Op donderdag 29 december 2011 00:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ey, maar ik ben geen meeloper en kus ik niemands kont
Is m'n broerquote:
Die maakt ook een one-liner, iets wat hij nooit meer zal doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7 dec, "ziekelijke ban" naar forum@fok.nlquote:
Even mailtje sturen met je klacht.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
7 dec, "ziekelijke ban" naar forum@fok.nl
die ban is al weg, mja, dagen gewacht op een reactie of iets
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Die maakt ook een one-liner, iets wat hij nooit meer zal doenWtf daarvoor een ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯_(ツ)_/¯
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:29 schreef LudoSanders het volgende:
Oh bah, is dit weer zo'n topic waar mensen gaan huilen over bans uit het verleden.
voordat ik daar antwoord op heb, heb ik al een nieuwe ban manquote:Op donderdag 29 december 2011 00:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Even mailtje sturen met je klacht.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:30 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
voordat ik daar antwoord op heb, heb ik al een nieuwe ban man
TR spammen is ook irritant hoorquote:
boe-fucking-hoequote:Op donderdag 29 december 2011 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
TR spammen is ook irritant hoor
Jij komt zeker voor je verhaaltjequote:
Nee ik ben nog niet moe, ben niet verkouden en heb vakantie. Was wel een leuk verhaaltje van Yvonne toen.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij komt zeker voor je verhaaltje
Het was sowieso niet grappig toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
Nou, de lol is er ook wel vanaf hier.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
7 dec, "ziekelijke ban" naar forum@fok.nl
die ban is al weg, mja, dagen gewacht op een reactie of iets
Vind je het écht gek dat je geen antwoord krijgt?quote:Had net beetje drinken in mijn mond, dus het kwam allemaal er weer uit mijn neus uit. Was echt ranzig, heb het daarna beetje geveegt met een doekje, maar het wou niet weg. Het was jus d'orange, allemaal gele vlekken in het tapijt nu. Morgen dus nieuw tapijt kopen vanwege die vlekken. Had eerst beetje grijs tapijt, maar ja snel vlekken, dus wil nu iets donkere kleur. Welke zou jij kiezen van deze zeven kleuren: http://tapijtengordijngigant.nl/images/100%20tapijt%20mystic.jpg
Wat.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Vind je het écht gek dat je geen antwoord krijgt?
Het is geen seconde leuk geweest,quote:Op donderdag 29 december 2011 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was sowieso niet grappig toch?
Amusant stukje, dat welquote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Nee, eigenlijk is het maar een kankertopic. Had er meer van verwacht.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is geen seconde leuk geweest,
Yvonne wat is er meidquote:Op donderdag 29 december 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is geen seconde leuk geweest,
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het maar een kankertopic. Had er meer van verwacht.
[..]
Prima dag, kankergrappen ook altijd leuk, deze was niet leuk. Simpel.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Yvonne wat is er meidje hebt je dagje niet vandaag denk ik.
Whut?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Wacht, wat?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat soort mails krijgen we dusquote:
Was dat de mail?! Ik dacht een note ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat soort mails krijgen we dus
Eik hoort ie in dat uit de mailbox van FA/A's topic
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die leuke stukjesquote:Op donderdag 29 december 2011 00:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat soort mails krijgen we dus
Eik hoort ie in dat uit de mailbox van FA/A's topic
Jup, deel uit de mail.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dat de mail?! Ik dacht een note ofzo.![]()
waar is dat topic? Staat veel in.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die leuke stukjes
Jaquote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, deel uit de mail.
En dan gek vinden dat ze geen antwoord krijgen
ik doel meer hierop:quote:Op donderdag 29 december 2011 00:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima dag, kankergrappen ook altijd leuk, deze was niet leuk. Simpel.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geduld vandaag met achterlijke users
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #6quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
waar is dat topic? Staat veel in.
En hij wilde een unban om snel een topic in LIF te openen voor de sinasappelsapvlekken?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, deel uit de mail.
En dan gek vinden dat ze geen antwoord krijgen
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hij wilde een unban om snel een topic in LIF te openen voor de sinasappelsapvlekken?
Dat yvonne haar dag misschien niet heeft en behoefte heeft aan een topic-kaap-vrolijk-yvonne-op.quote:
Volgens mij heeft dat bijzonder weinig met het wel of niet hebben van je dag te maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat yvonne haar dag misschien niet heeft en behoefte heeft aan een topic-kaap-vrolijk-yvonne-op.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:15 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, er is niets veranderd aan je rechten. Maar een topic gaat automatisch dicht na 300 posts.
Groeten,
remlof
Op 8 augustus 2010 16:50 schreef xxx het volgende:
Hi Remlof,
Blijkbaar heb je me de rechten ontnomen om nog te posten? Niet erg netjes als je een discussie voert en je niet meer kunt reageren..... Erg zielig.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat bijzonder weinig met het wel of niet hebben van je dag te maken.
Dacht dat het misschien te maken kon hebben dat ze haar dag niet zo heeft. Vandaar die vraag snap je, ik kan het uiteraard niet weten, vandaar de vraag... vraag.. vraaaaaag.. in afwachting op een antwoord, dus zullen we dat aan yvonne overlaten ?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geduld vandaag met achterlijke users
Als Paul dat zegt, dan is het menes hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij bent echt nog een grote loser dan ik ben he. En dan ben je echt een hele grote loser
Ik denk dat ik van yvonne die vraag wel voor haar mag beantwoorden.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat het misschien te maken kon hebben dat ze haar dag niet zo heeft. Vandaar die vraag snap je, ik kan het uiteraard niet weten, vandaar de vraag... vraag.. vraaaaaag.. in afwachting op een antwoord, dus zullen we dat aan yvonne overlaten ?
Ergens ben je op een vreemde manier nog aandoenlijk ook met deze post.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat het misschien te maken kon hebben dat ze haar dag niet zo heeft. Vandaar die vraag snap je, ik kan het uiteraard niet weten, vandaar de vraag... vraag.. vraaaaaag.. in afwachting op een antwoord, dus zullen we dat aan yvonne overlaten ?
Euh? Het is midden in de nachtquote:Op donderdag 29 december 2011 00:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
quote:
aandoenlijk?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ergens ben je op een vreemde manier nog aandoenlijk ook met deze post.
Mongooltjes zijn ook aandoenlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ergens ben je op een vreemde manier nog aandoenlijk ook met deze post.
Ja en wat bedoelde je eigenlijk met die post, hmm?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
Kom laten we met zijn alle hoax' posts analyseren en ontrafelen.
Het enige wat ik vroeg was of ze haar dag niet had
Niemand begrijpt me, ditdat huil huil
Net als dikkertjesquote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mongooltjes zijn ook aandoenlijk
Wat zou je precies bedoelen met "dag" hm? En "ontrafelen" klinkt ook dubieus!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
Kom laten we met zijn alle hoax' posts analyseren en ontrafelen.
Het enige wat ik vroeg was of ze haar dag niet had
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en wat bedoelde je eigenlijk met die post, hmm?
Oh ja, deze nog even quotenquote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
uitgerookt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en wat bedoelde je eigenlijk met die post, hmm?
Mammmaaaaa ze pestennn meee ;'(quote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat zou je precies bedoelen met "dag" hm? En "ontrafelen" klinkt ook dubieus!![]()
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
uitgerookt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga slapen manOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ja, puik idee. Als jij stopt met "ruzie" zoeken constant bij elke post die je van mij tegen komt.quote:
Kankerlijer had beter in dit topic gepast trouwens. Gemiste kans.quote:
Zit je nou steeds ongeveer hetzelfde als ik te schrijven alleen dan een paar seconden later?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat zou je precies bedoelen met "dag" hm? En "ontrafelen" klinkt ook dubieus!![]()
Hoi Olep!
Kankerzooi.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kankerlijer had beter in dit topic gepast trouwens. Gemiste kans.
quote:
Hierrrrrrr!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb je nog niet onaardig meegemaakt.
Ruzie over het internet is kansloosquote:Op donderdag 29 december 2011 00:59 schreef Intronic het volgende:
Ruzie op internetkankerzooi allemaal.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zit je nou steeds ongeveer hetzelfde als ik te schrijven alleen dan een paar seconden later?
Je smiley doet ut niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Mammmaaaaa ze pestennn meee ;'(
[..]
Nah, wordt het toch nog wat, dit topic?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, puik idee. Als jij stopt met "ruzie" zoeken constant bij elke post die je van mij tegen komt.
Zoals ik al eerder voorgesteld heb
Er komt echt alleen maar onzin uit he?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ja, puik idee. Als jij stopt met "ruzie" zoeken constant bij elke post die je van mij tegen komt.
Zoals ik al eerder voorgesteld heb
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, wordt het toch nog wat, dit topic?
Hehequote:
Hij gebruikt de GS smilies op FOK!, vind je het gekquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er komt echt alleen maar onzin uit he?
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]De rest eromheen even niet meelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang wil je nog met dit kinderachtig virtueel geruzie doorgaan ?ik wil je best negeren, maar is zo zielig dat niemand op je reageert (negatief dan wel positief) arme jij.
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wel, is een combo van ; ( en :' (
Ik chill 1000000x liever met monopolio en steven dan met jou. Met je politiek correcte annex schijnheilige gedoe.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:02 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
De rest eromheen even niet meelezen
Je hoeft niet met me te chillen, maar elke post die ik zet die jij tegen kom hoef je ook niet constant negatief op te lopen huilenquote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik chill 1000000x liever met monopolio en steven dan met jou. Met je politiek correcte annex schijnheilige gedoe.
Ga lekker fikkie stoken ergens anders
Je komt ook whisky drinken in februari?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik chill 1000000x liever met monopolio en steven dan met jou. Met je politiek correcte annex schijnheilige gedoe.
Ga lekker fikkie stoken ergens anders
Ik mis de relquote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef yvonne het volgende:
Niks meer aan dit topicMoet ik vroeg naar bed zeker
Als Steven zich daadwerkelijk durft te vertonen in rofa dan was dat wel het plan om ergens bier te gaan scoren samen met mono jaquote:Op donderdag 29 december 2011 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je komt ook whisky drinken in februari?
Nou, ik vond op een back-up vandaag toevallig nog wat leuke bewerkte pics. Iets met poep en zo.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef yvonne het volgende:
Gewoon gezellig hier blijvenquote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef yvonne het volgende:
Mijn sig!quote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef yvonne het volgende:
Hollebolle Gijs?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, ik vond op een back-up vandaag toevallig nog wat leuke bewerkte pics. Iets met poep en zo.
Durft hij wel, whisky is in a'dam te vinden trouwensquote:Op donderdag 29 december 2011 01:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als Steven zich daadwerkelijk durft te vertonen in rofa dan was dat wel het plan om ergens bier te gaan scoren samen met mono ja
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, ik vond op een back-up vandaag toevallig nog wat leuke bewerkte pics. Iets met poep en zo.
bah vies.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Onder andere. Over HB Gijs gesproken, laatst ging het over prolapses bij Gênante lijven op RTL. Met volle teugen genoten.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn sig!
[..]
Hollebolle Gijs?
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
bah vies.
Remlof vind dit "net gaan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Waarom niet, er zijn vreemdere dingen.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
yvonne, heb je monopoly serieus een ban gegeven?![]()
![]()
![]()
Lekker even achteraf over andermans graf heen pissen, zo rol jij hequote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
![]()
![]()
Ja mono heeft een banquote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
![]()
![]()
Muil houwe.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker even achteraf over andermans graf heen pissen, zo rol jij he
Nou, .. nou.. omdat.. monoquote:Op donderdag 29 december 2011 01:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom niet, er zijn vreemdere dingen.
Ja en die is er morgen vast wel weer vanaf.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:10 schreef Prof_Hoax het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en die is er morgen vast wel weer vanaf.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en die is er morgen vast wel weer vanaf.
Neequote:Op donderdag 29 december 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Mag steven ook morgen? Hij wil het goedmaken bij je met een tongzoen zei die net op PM
Die was ook moequote:
Levens?quote:
Ja ook ja, vooral FOK! moequote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:21 schreef LompeHork het volgende:
Doe eens stoppen met dat gekanker man, dat is niet eens grappig.
Waar ben jij eigenlijk mod van?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:21 schreef LompeHork het volgende:
Mja, sorry is stopwoordje, zal er op letten schatje.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:21 schreef LompeHork het volgende:
Ben jij van de olie?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:21 schreef LompeHork het volgende:
Ja maar zo is dit topic begonnenquote:Op donderdag 29 december 2011 01:21 schreef LompeHork het volgende:
Weet ik toch.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mja, sorry is stopwoordje, zal er op letten schatje.
Shellquote:
Pun intendedquote:Op donderdag 29 december 2011 01:23 schreef teremai het volgende:
[..]
Ja maar zo is dit topic begonnen
quote:
Haha apenkop straks neem je alles over en dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat lees je toch, blinde jostie?
Dan own ik ook je moeder aars, eindelijk, dat is dan ook mijn masterplanquote:Op donderdag 29 december 2011 01:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha apenkop straks neem je alles over en dan?![]()
DIG is toch bijna nooit ruzie?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat lees je toch, blinde jostie?
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
DIG is toch bijna nooit ruzie?
Nou succes, dat wens ik een dooie nog niet toequote:Op donderdag 29 december 2011 01:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan own ik ook je moeder aars, eindelijk, dat is dan ook mijn masterplan
Hoezo? Dan ben ik eindelijk je vader en heb ik ultieme macht over dat kutkindquote:Op donderdag 29 december 2011 01:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou succes, dat wens ik een dooie nog niet toe![]()
Welnee, die slaan elkaar alleen de hersenen in op WoW.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
DIG is toch bijna nooit ruzie?
Windows wintquote:
Maand geen zakgeld schorriemorriequote:Op donderdag 29 december 2011 01:25 schreef Intronic het volgende:
[..]
Nou succes, dat wens ik een dooie nog niet toe![]()
Niet over mijn vader kloten kut jongquote:Op donderdag 29 december 2011 01:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo? Dan ben ik eindelijk je vader en heb ik ultieme macht over dat kutkind
Dat is GAMquote:Op donderdag 29 december 2011 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welnee, die slaan elkaar alleen de hersenen in op WoW.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet over mijn vader kloten kut jong
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maand geen zakgeld schorriemorrie
100% gestemd door mannen, de andere partij hangt vast aan het aanrecht en kan niet bij de computer, behalve die van liberaal denkende mannen natuurlijkquote:
Zonder twijfel Remia.quote:
Vrouwenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen
Al pijpen ze kort en mouwen ze te lang
Calvéquote:Op donderdag 29 december 2011 01:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zonder twijfel Remia.
Calvé mayonaise.
quote:Op donderdag 29 december 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen
Al pijpen ze te kort en mouwen ze te lang
Ik ben ook geen eckte man.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Calvé
Eckte mannen eten geen mayo
Je hebt het over kleren. Met vrouwen bedoel je vouwen en je strijkt met de eer.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrouwen
Al pijpen ze te kort en mouwen ze te lang
Ik ben een rebel.quote:
Rebel rebelquote:
Het is patatquote:
Johnny?quote:
En jij denkt dat vrouwen bestaan op internet? (behalve Yvonne dan)quote:Op donderdag 29 december 2011 01:33 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Internet is bedoeld om dingen te zeggen, waarmee je in je kennissenkring niet weg kan komen.
Vrouwen bestaan niet. Enkel de vorm van de entiteit waarin er een onderscheid gemaakt kan worden is aanwezig. In de essentie van het bestaan op zich zijn we allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Johnny?
[..]
En jij denkt dat vrouwen bestaan op internet? (behalve Yvonne dan)
Nouja, sinds je theorieën toch niet kloppen (oh ja, in het echt ben ik ook zo) kan ik hier niet mee akkoord gaan. Mijn vrouw zit ook nog wel eens op internet. Zij neemt zeker wel een entiteit aan waarmee ze aangeeft een vrouw te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:35 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Vrouwen bestaan niet. Enkel de vorm van de entiteit waarmee er een onderscheid gemaakt kan worden is aanwezig. In de essentie zijn we allemaal hetzelfde.
Doei Yvonnequote:
Ook al klopt een theorie niet in zijn geheel of geheel niet, het blijft een theorie.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, sinds je theorieën toch niet kloppen (oh ja, in het echt ben ik ook zo) kan ik hier niet mee akkoord gaan. Mijn vrouw zit ook nog wel eens op internet. Zij neemt zeker wel een entiteit aan waarmee ze aangeeft een vrouw te zijn.
Je spelfout is je vergeven.
Dat is een feit.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:41 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ook al klopt een theorie niet in zijn geheel of geheel niet, het blijft een theorie.
Slaap lekker en droom van roze konijntjes.quote:
Slaap lekkerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |