Lig al in bedquote:
veel plezier met je kanker die je later krijgt laten we het er ene keer over hebbenquote:
Dit is echt niet grappigquote:Op woensdag 28 december 2011 23:58 schreef Goratj het volgende:
ik heb ook kanker maar ik vind het te egoistisch om het daar over te hebben
kanker is niet fijnquote:
Mijn oma is overleden aan borstkanker, dus ik zou het kunnen krijgen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef Goratj het volgende:
[..]
veel plezier met je kanker die je later krijgt laten we het er ene keer over hebben
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mijn oma is overleden aan borstkanker, dus ik zou het kunnen krijgen.
En zo.
Jij bent echt nog een grote loser dan ik ben he. En dan ben je echt een hele grote loserquote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef Goratj het volgende:
[..]
veel plezier met je kanker die je later krijgt laten we het er ene keer over hebben
Onzinnertjes die stoer willen doen met over kanker praten altijdquote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Monopoly het volgende:
Is kanker niet meer bespreekbaar in ONZ ?
quote:
ik weet nog dat je moeder dat zij mijn zoon he die is jou niet waardquote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Paul het volgende:
Jij bent echt nog een grote loser dan ik ben he. En dan ben je echt een hele grote loser
Waarom denkt iedereen dat mensen in een mortuarium dood zijn?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:02 schreef teremai het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat dit topic grappig bedoeld is?
bordje van mortuarium kopen heb er 2 in de aanbieding, niet verbrand!quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat mensen in een mortuarium dood zijn?
Dat had mijn volgende vraag kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:03 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat mensen in een mortuarium dood zijn?
Zet jij de drank ff wegquote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Monopoly het volgende:
Is kanker niet meer bespreekbaar in ONZ ?
En als ik je ook maar vaag met een ander kan linken pleur ik die er ook af.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
En als ik je ook maar vaag met een ander kan linken pleur ik die er ook af.
en wat ook erg is is dat jij nog ademtquote:Op donderdag 29 december 2011 00:10 schreef bang_bros het volgende:
kanker is wel erg maar aids veeeeel erger :s
3 matchende IP's ik neem niet de moeite het verder uit te zoeken, ze kunnen me malen met uitleg.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
En als ik je ook maar vaag met een ander kan linken pleur ik die er ook af.
Kankerpatiëntjes, borsten van vrouwen die borstkanker hebben gehad, ...quote:
Jij spoort nietquote:
Dit is écht leukquote:
Dit is een kankeruser met kankervriendjes.quote:
:Squote:Op donderdag 29 december 2011 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is een kankeruser met kankervriendjes.
Oh 'was'
Denk aan je hart.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh 'was'
Hypocriet.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh 'was'
quote:
Voor dit soort dingen was het banmeldtopic leukquote:Op donderdag 29 december 2011 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
3 matchende IP's ik neem niet de moeite het verder uit te zoeken, ze kunnen me malen met uitleg.
Niet nu.
quote:Op donderdag 29 december 2011 00:19 schreef AhmedJaret het volgende:
yvonne ik heb u ook ooit wat gemailt, wrm nooit iets terug gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |