Wat je ook post, het is ge-photoshopdt.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:23 schreef Quisho het volgende:
[..]
Haha ben je jaloers
Okee komt eraan
Nee ik heb hondermiljoenmiljard.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:23 schreef Quisho het volgende:
[..]
Haha ben je jaloers
Okee komt eraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb men eigen huis.quote:
Waar woon je en waar ligtquote:Op woensdag 28 december 2011 14:29 schreef Dientje12 het volgende:
3600 op moment,
en 1700 thuis
Laatst nieuwe auto gekocht
voor 1700 je huis uit komenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Waar woon je en waar ligt het precies.
deze modje is skeer allezquote:Op woensdag 28 december 2011 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
op dit moment nagenoeg niks... het is op!
Hoeveel verdien je dan als mod zijnde?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:31 schreef Bosbeetle het volgende:
op dit moment nagenoeg niks... het is op!
das vrijwilleg calimeroquote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Quisho het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je dan als mod zijnde?
Ja hoor alsof iemand gratis door dit werk gaat doenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
das vrijwilleg calimero
ben je nieuw ofzo ??
2000¤ + slotjes bonus toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Quisho het volgende:
[..]
Een virtuele aai over de bol als je je best doet.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Quisho het volgende:
[..]
Heb sommige mods als 2 keer 3 euro gegeven zodat ik mijn notes kon zien echt fantastischquote:Op woensdag 28 december 2011 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gerucht schijnt dat het een hoop gezeik oplevert en het je een kopie van je persoonsgegevens kost. Bron: Een corrupte moderator die ook onder de prijs inzage geeft in notes.
Whahaha zeg ik nietquote:Op woensdag 28 december 2011 14:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Waar woon je en waar ligthet precies.
Heb maar iets van 1.250.000quote:Op woensdag 28 december 2011 14:26 schreef Quisho het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
post jij ook een screen dan anders ben je arm
Was het het geld waard?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heb sommige mods als 2 keer 3 euro gegeven zodat ik mijn notes kon zien echt fantastisch
thanks nog hè S en O
Kom dan met namen, aan dit gezeik hebben we niks.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gerucht schijnt dat het een hoop gezeik oplevert en het je een kopie van je persoonsgegevens kost. Bron: Een corrupte moderator die ook onder de prijs inzage geeft in notes.
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom dan met namen, aan dit gezeik hebben we niks.
Liegen op internet is zo 1998quote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef Dientje12 het volgende:
Zouden in deze topic veel leugenaars zitten?
Wat bedoelde je precies danquote:Op woensdag 28 december 2011 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens mij is gezeik in onzin gewoon toegestaan.
nou dat zou ik snel op een luxemburgse bank zetten anders kan je er je komt mee af vegen doeiquote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef Barbapapamama het volgende:
ik heb 11000 in een sok zitten onder mijn bed boven
Je bent gewoon boos dat je geen geld hebt hahaquote:Op woensdag 28 december 2011 14:55 schreef JohannesKozijn het volgende:
4 cent.
Wat een waardeloos topic.
zwerverquote:Op woensdag 28 december 2011 14:55 schreef JohannesKozijn het volgende:
4 cent.
Wat een waardeloos topic.
Even een correcte weergave:quote:Op woensdag 28 december 2011 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even een correcte weergave:
Moderator zijn is gewoon tof, best veel werk, maar tof, én het is en enorme babemagnet.
Er zit iniedergeval een vreemd, booskijkend kuiken wier lichaam lijkt op de bovenkant van het hoofd van Bert uit Bert & Ernie.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:48 schreef Dientje12 het volgende:
Zouden in deze topic veel leugenaars zitten?
Ik ben geen modquote:Op woensdag 28 december 2011 15:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]![]()
dus Yvonne trekt babes aan terwijl ze zelf een vrouw is
Aha, er de kern van waarheid die je vroeg in de vorm van namen blijk je nu zelf te bevestigen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moderator zijn is gewoon tof, best veel werk, maar tof, én het is en enorme babemagnet.
Iedere grote organisatie, en dat is FOK! met 300 man vrijwilligers, vraagt om een ID.
En deze fictieve mod is uiteraard het doodschoppen niet waard.
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Er zit iniedergeval een vreemd, booskijkend kuiken wier lichaam lijkt op de bovenkant van het hoofd van Bert uit Bert & Ernie.
Zeg je nu dat yvonne notes uitreikt voor 3 euroquote:Op woensdag 28 december 2011 15:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, er de kern van waarheid die je vroeg in de vorm van namen blijk je nu zelf te bevestigen.
en dit natuurlijk, al helemaal die laatste zinquote:Op woensdag 28 december 2011 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Iedere grote organisatie, en dat is FOK! met 300 man vrijwilligers, vraagt om een ID.
Het is gewoon een schreeuw om aandacht inderdaad. Gewoon doorlopen gewoon een gek op een zeepkistje die loos staat te lallen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zeg je nu dat yvonne notes uitreikt voor 3 euro
jij zegt dat er een corrupte moderator is, yvonne vraagt naam omdat je anders (zoals wel vaker) maar wat gewoon schreeuwt in de ruimte om je eeuwigdurende aandachtstekort te compenseren. Geeft niets hoor, heb ik ook wel eens last van. Maar àls je roept, durf dan ook de naam te noemen
[..]
en dit natuurlijk, al helemaal die laatste zin.
Oftewel, ik trek alles aan, man vrouw, links rechts, tokkie, leukerd etcetcquote:
True story, right there.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is gewoon een schreeuw om aandacht inderdaad. Gewoon doorlopen gewoon een gek op een zeepkistje die loos staat te lallen.
Oei, nu zit ik vast in de poel der triestheid.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat triester is. Je reactie indien het waar is zoals het daar staat, of je reactie indien het bullcrap is en je geen naam durft noemen.
Respect ditdat maar babemagnetquote:Op woensdag 28 december 2011 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moderator zijn is gewoon tof, best veel werk, maar tof, én het is en enorme babemagnet.Iedere grote organisatie, en dat is FOK! met 300 man vrijwilligers, vraagt om een ID.
Alle geruchten kloppenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Respect ditdat maar babemagnet![]()
Voor de rest wel boemdikkelache, dat mensen denken dat modjes enzo een baan is.
Liefleuk dat ze het doen wat ik mij afvraga, het gerucht van kerstpakketje van BigD is dat waar ?
Noem namen dan als je durftquote:Op woensdag 28 december 2011 15:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, er de kern van waarheid die je vroeg in de vorm van namen blijk je nu zelf te bevestigen.
Dus smegmanus zijn falus is echt 30cm+ ?quote:
Neit zo nieuwsgierig kale hommo. Zulke geruchtmakende zaken zijn niet voor jouw baby-oortjes bestemd .quote:Op woensdag 28 december 2011 15:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dus smegmanus zijn falus is echt 30cm+ ?
Nee, serieus wat hebben jullie gekregen dan ?
Klopt het dat crew ook kopietje van ID kaar moet insturen?
Ze kunnen toch niet zo maar iedereen toelaten in de crew?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:22 schreef Quisho het volgende:
Waarom zou je een kopie van je ID moeten sturen als je toch niks verdient?
en krentebol danquote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet zo maar iedereen toelaten in de crew?![]()
Je wordt uitgebreid gescreend hoor. Ik heb zelfs een bewijs van goed gedrag moeten ophalen bij de gemeente en opsturen naar yvonne. Ze weten alles van me, alles!
Hoax hebben ze dat oplaten sturen, met zijn pinpas + code.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
wacht
je moet een kopie van je id opsturen
Wat is dat voor iets achterlijks
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoax hebben ze dat oplaten sturen, met zijn pinpas + code.
Zodat Yvonne lekker naar een bar/dancing kon gaan met danny om zijn brandweercentjes op te maken.
Die kill gelooft toch alles, zo rollt hij.
quote:
saldo 123456quote:
Nooit iets van gemerkt.quote:
Nee het vericht dan ook gewoon wonderen natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef static het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt. [ afbeelding ]
Zo rol ik, inderdaad. Problemen mee?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoax hebben ze dat oplaten sturen, met zijn pinpas + code.
Zodat Yvonne lekker naar een bar/dancing kon gaan met danny om zijn brandweercentjes op te maken.
Die kill gelooft toch alles, zo rollt hij.
Hou je bek dikke. Wat is je probleem? infantiel dik ventje dat altijd maar ruzie moet lopen zoekenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neit zo nieuwsgierig kale hommo. Zulke geruchtmakende zaken zijn niet voor jouw baby-oortjes bestemd .
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
wacht
je moet een kopie van je id opsturen
Wat is dat voor iets achterlijks
Daar ging ik naartoequote:
niks mis met gelovige mensenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
niks mis met gelovige mensen
En met hommo's dan?!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
niks mis met gelovige mensen
Ja dankzij jou denken heel veel mensen dat ik hommo ben en veel mensen vinden dat er ook iets mis met mij isquote:
Je zit op FOK!. Natuurlijk is er iets mis met jou!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dankzij jou denken heel veel mensen dat ik hommo ben en veel mensen vinden dat er ook iets mis met mij is
Wat goed gezien van jou weerquote:Op woensdag 28 december 2011 16:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Daar ging ik naartoeWilde weten 1 of het waar was dat het opgestuurd moest worden en 2 hoe dit dan kon gebeuren.
Waarheidquote:Op woensdag 28 december 2011 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dankzij jou denken heel veel mensen dat ik hommo ben en veel mensen vinden dat er ook iets mis met mij is
Geen waarheid mutsquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat goed gezien van jou weer![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe lang wil je nog met dit kinderachtig virtueel geruzie doorgaan ?ik wil je best negeren, maar is zo zielig dat niemand op je reageert (negatief dan wel positief) arme jij.
Je blijft natuurlijk een amsterdamse flikker, misschien doelt ze daar heel stiekem op?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geen waarheid muts
Ik heb gewoon een vriendin maar zelfs mods die ik nieteens ken van vage subforum gedeeltes noemen mij dankzij jou hommo
Je had er serieus bij moeten zijn die avondquote:Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je blijft natuurlijk een amsterdamse flikker, misschien doelt ze daar heel stiekem op?
Wat, wat, Yvonne is een vent?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je had er serieus bij moeten zijn die avond
Kale gast die Steve heet en mij probeert te versieren en dus hommo was
Nee yvonne is een vuige blonde die dankzij mij sjans had met gastenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat, wat, Yvonne is een vent?
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee yvonne is een vuige blonde die dankzij mij sjans had met gasten
Ben ik kaalquote:Op woensdag 28 december 2011 16:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat, wat, Yvonne is een vent?
HEt is dat je hubby mee was anders had ik je mee naar huis genomenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik kaal
En ja ik ben een vent, maar niet kaal!
Heb je zo'n oerwoud danquote:Op woensdag 28 december 2011 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik kaal
En ja ik ben een vent, maar niet kaal!
Nee er was dus serieus een gast die kaal was en Steve heette en uit Engeland kwam en hommo was.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
Och ik zie het nu pas![]()
Kale gast die steve heten en hommo was. Dacht serieus dat je het over je zelf had Steven
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee er was dus serieus een gast die kaal was en Steve heette en uit Engeland kwam en hommo was.
Steve wou mij van mijn mannelijkheid beroven en stuurde zijn matties naar Yvonne en BrandX om mij om te lullen
15531 ¤quote:
Voor 69 euroquote:Op woensdag 28 december 2011 17:11 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
15531 ¤heb net bier gehaald.
155,31quote:
en statiegeld dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
155,31
Kratje Heineken is 6,99 dus kan wel aardig kloppen.
quote:
quote:
nee heb zelf nog maar 11euroquote:Op woensdag 28 december 2011 17:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
hep je nog 50 euro voor me kank weer nakken ?
De fok knokploeg zijn mieten.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:53 schreef Anno2012 het volgende:
Al is de leugen nog zo snel, de fok knokploeg achterhaald hem wel.
Niet liegen dus!
Jij bent toch die hommo?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
gewoon op de pof halen, dat doe ik ook voor oud en nieuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |