quote:Op woensdag 28 december 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JA MAAR IK HOEF NIET TE WETEN DAT JE VAN ONDER AAN HET BLOEIEN BENT DAT VERTEL JE MAAR LEKKER TEGEN JAN OFZO OF TEGEN JE ZUSJE WANT DAN KUNNEN JULLIE GEZELLIG JULLIE ERVARINGEN DELEN ONDER HET GENOT VAN ROOIBOSTHEE
Nee, om 10 uur gaan slapen omdat je moe bent is spannend.quote:
slapen in Londen is wel spannend hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, om 10 uur gaan slapen omdat je moe bent is spannend.
Vertel.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
slapen in Londen is wel spannend hoor
Er rijdt zeker elke tien minuten een ambulance langs?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
slapen in Londen is wel spannend hoor
Maar dat merk je toch niet als je in bed ligt?quote:
toen ik dit quotetetete hoorde ik er weer eenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Er rijdt zeker elke tien minuten een ambulance langs?
ik deel het bed met een draakquote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dat merk je toch niet als je in bed ligt?
Je zusje of je moeder?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
toen ik dit quotetetete hoorde ik er weer een
[..]
ik deel het bed met een draak
zusje duhquote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zusje of je moeder?
Hehe. Gewoon een keer goed hard slaan. Een volle vuist recht op die ogen. Bam.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zusje duhmams is geen draak
neus is dr zwakke plekquote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hehe. Gewoon een keer goed hard slaan. Een volle vuist recht op die ogen. Bam.
Je weet wat je te doen staat.quote:
'ik ben moe ik ga slapen'quote:Op donderdag 29 december 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen als ze red bull drinkt.
Ik vraag wel eens aan zonne draak of ze vuur spuwt.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:18 schreef Kutstudent het volgende:
Echte draken hebben vleugels. We maken er tegenwoordig sport van in de kroeg om aan dikke chicks te vragen hoe groot haar vleugels dan wel niet zijn. Ze snappen nooit wat we bedoelen.
Dus KB, heeft je zusje vleugels?
Ik raise.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'ik ben moe ik ga slapen'![]()
![]()
![]()
20 vs 23.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Serieus? Dat zou je niet zeggen. Maar dat is wel chill ja.
Niet specifiek drie jaar, maar veel jongens vonden het wel fijn om een meid te hebben die ouder is.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:38 schreef Ezell het volgende:
Wat is zo 'chill' aan drie jaar leeftijdsverschil?
Of anders een verzetje, woon je dichtbij Delft?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:44 schreef Ezell het volgende:
O oeps, ik dacht dat het echt om die drie jaar ging... Tijd om te slapen?
Welterusten R_R.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga wel slapen. Welterusten.
Nooit.quote:
Danku en weltrusten.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:55 schreef Ezell het volgende:
Nee joh, dat is wel errug veel.
Ik ga ook slapen. Alvast veel succes/plezier/weetikveelwat met je date.![]()
Doe ik al 2 maanden. Op den duur wordt het minder hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, weer de halve dag geslapen, voelt goed man.
Vroeg wakker juistquote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, weer de halve dag geslapen, voelt goed man.
Is dit serieus?quote:
Gozer, check de rest van zijn filmpjes. Jo Bonten is echt een koning.quote:
In Groningen zit je toch eigenlijk al in Duitsland?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef yosander het volgende:
Zat al om kwart over zes in de auto richting Duitsland, bitches.
Ben thuisthuis in Zwollywoodquote:Op donderdag 29 december 2011 15:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In Groningen zit je toch eigenlijk al in Duitsland?
Tentje op Terschelling.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand tips voor een goedkope biervakantie, huisje of appartement, goedkoop reizen, alles.
We zaten te denken aan Tsjechië, of de Baltische landen.
Gaat toch niet door. Tenminste, ik mag hopen dat Rutte doorheeft dat ie zo de kenniseconomie de nek omdraait.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie de nieuwste plannen van onze politieke partijen al gehoord? Ze willen de basisbeurs afschaffen en gratis ov ook. Want dat levert een paar miljoen op.
Over een paar jaar zit ik dus daadwerkelijk op een bak bier in m'n voortuin.
Stratenmakers op zee zijn ze ook nog naar op zoek hoorde ik laatst.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:25 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga alvast op zoek naar een cursus straatvegen
Nee, dat hebben ze niet door, of ze vinden het niet belangrijk. Idee komt notabene van de VVD.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gaat toch niet door. Tenminste, ik mag hopen dat Rutte doorheeft dat ie zo de kenniseconomie de nek omdraait.
Anders zal het einde oefening voor mij zijn
Ja maar tegenwoordig is de VVD het schoothondje van de PVV, en die doen vrolijk wat het gros van pauper Nederland wil.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze niet door, of ze vinden het niet belangrijk. Idee komt notabene van de VVD.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze dat doen laat ik m'n arm door een dokter zo zetten dat ik voor de rest van mijn leven met een facepalm rondloop.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze dat doen laat ik m'n arm door een dokter zo zetten dat ik voor de rest van mijn leven met een facepalm rondloop.
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Simon & Garfunkel net
En nu You'll Never Walk Alone, uit volle borst meezingen.
vandaag picadillyyyy circus onveilig gemaaktquote:
Als je daar weer bent, moet je door dit poortje en dan rechts in de hoek bij Freggo een ijs met smaak Dulce de Leche halen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vandaag picadillyyyy circus onveilig gemaakten toen weer even terug naar 'huis' en daarna gingen we ergens eten met de dochter van de oom van mijn moeder,d at was lekker
quote:
Ga maar naar huis mensen, de post van het jaar 2011 is bij deze gemaakt. Groetjes vanuit een het bed van een zeer beschonken kutstudent.quote:
goed onthoudennnquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt niet, dat doe je maar 2 keer per dag zeg je altijd.
Zo werkt mijn geheugen, dat soort dingen onthoud ik altijd.quote:
hehequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo werkt mijn geheugen, dat soort dingen onthoud ik altijd.
FUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehe
Er is zo'n ragecomic ofzo van een joch dat tijdens het douchen moet.poepen en dan poept hij op zn hand en mikt hij het in de wc maar valt het er naast. Ik heb me echt kapot gelachen
Nee, ik niet nee. Maar sommige mensen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt ranzigdoe je toch niet
Hahahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehe
Er is zo'n ragecomic ofzo van een joch dat tijdens het douchen moet.poepen en dan poept hij op zn hand en mikt hij het in de wc maar valt het er naast. Ik heb me echt kapot gelachen
Beste nummer van 2011quote:
Dat zou ik dan weer niet weten.quote:
quote:
jammiequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mini chocolade muffin nomnomnom.
correctie: alleen refreinquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan niet meer tegen dit nummer, wordt echt veel te veel gebruikt
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn hoofd zit vol snot, van mn neus tot mn keel en oren
quote:
Wij hebben wel een ligbad maar die wordt louter gebruikt om in te neuken dus nee dank je.quote:
Niet zo zeiken kutrol.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:27 schreef Kaasrol het volgende:
Misschien moeten we het volgende topic top2000 SC noemen
daar werd ik mee wakkerquote:
Prima. Met jou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet slapen, dat's wat ik kwam doen.
Long time no see, alles goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:50 schreef Ezell het volgende:
DANK JE WEL. OEMF, CAPS LOCK EN ZIN OM IEDEREEN EEN FIJN NIEUW JAAR TOE TE WENSEN.niet so schreeuwen vrouwmensssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ezellmens voor jou!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet so schreeuwen vrouwmensss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yikes! Je andere hand dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gebroken vinger gehad, net een week uit het gips. Vinger staat nog scheef en de hand is nog wat slapjes en handjes geven doet pijn, heb een blauwe plek zitten bij m'n knokkels, precies op de plek waar de mensen knijpen. Dus, bij elkaar geen feest.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezellmens voor jou!
Ja, dat lukt bij m'n vrienden nog wel, maar in de kroeg gaat dat een lastiger verhaal worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Yikes! Je andere hand dan?Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Gewoon een bitchslap geven in plaats van een hand.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat lukt bij m'n vrienden nog wel, maar in de kroeg gaat dat een lastiger verhaal worden.
Ja gaat ook goed. Bij jou ook zie ik wel op fb als je je cijfers post.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ook wel. Hoe gaat ie met de studie?
Lukt het?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
Vind ik leuk. Vind ik ERG leuk. Vind ik HEEL ERG leuk.![]()
![]()
Hehe, jep. Opzich wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:03 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja gaat ook goed. Bij jou ook zie ik wel op fb als je je cijfers post.
Onhandig rukkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oja, Ezell, om je even een beeld te geven van hoe mijn vingers hebben gestaan: doe je ringvinger maar eens over je pink heen. Genot he?
Kusje.quote:
Komt door mij waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Soort van... Ik ben nu echt heel vrolijk. Waarom weet ik niet.![]()
Gelukkig ben ik links.quote:
Echt?! Ich auch. HIGH FIVE (met je goede hand)!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik links.
Mazzelaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik links.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt?! Ich auch. HIGH FIVE (met je goede hand)!
OMG AANZETTEM NU OEN IKquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Strawberry Fields Forever KB
[..]
[ afbeelding ]
Slecht voornemen. Onzin lullen is het mooiste wat er is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik in het nieuwe jaar minder onzin ga lullen.
Ik doe dat iets té vaak.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slecht voornemen. Onzin lullen is het mooiste wat er is.
Onmogelijk.quote:
Hele mooie serie (mijn lievelingsserie) en een hele mooie aflevering.quote:
Haha, mijn vrienden geloven mij nooit meer. Ik heb zoveel kutverhalen verteld dat alles wat ik vertel, ook al is het serieus, onzin voor ze is. Maar veel fantasie hebben is weinig mis mee. Beter dan een fantasieloze saaie doos zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een goede vriendin zegt van wel.Sommige mensen zeggen ook dat ik te veel fantasie heb.
Ongelooflijk, die scene roert me tot in het diepste van mijn zielquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hele mooie serie (mijn lievelingsserie) en een hele mooie aflevering.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, mijn vrienden geloven mij nooit meer. Ik heb zoveel kutverhalen verteld dat alles wat ik vertel, ook al is het serieus, onzin voor ze is. Maar veel fantasie hebben is weinig mis mee. Beter dan een fantasieloze saaie doos zijn.
Inderdaad, echt briljant geacteerd ook. Die onwetendheid van de Amerikanen. De muziek draagt er ook wel aan bij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ongelooflijk, die scene roert me tot in het diepste van mijn ziel
Oja, zo'n figuur zit ook in m'n vriendengroep, die gelooft dan weer praktisch alles wat ik zeg. Die dacht serieus dat ik naar de MBO in Veghel zou gaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan heb je ook nog mensen die de onzin geloven. Dat kan best ongemakkelijk worden...
Nog even geduld, dadelijk komt eentje die je wel kent.quote:
echt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog even geduld, dadelijk komt eentje die je wel kent.
Oke, nou ga zo doorquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, jep. Opzich wel.
Dat zijn meestal wiskundecijfers voor ieder van de 6 deeltoetsjes die je kan maken om het tentamen niet meer te hoeven doen.
MR MOJO RISIN'quote:
Ik vraag me af hoe ze dat gedaan hebben, die uitgemergelde mensenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad, echt briljant geacteerd ook. Die onwetendheid van de Amerikanen. De muziek draagt er ook wel aan bij.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, zo'n figuur zit ook in m'n vriendengroep, die gelooft dan weer praktisch alles wat ik zeg. Die dacht serieus dat ik naar de MBO in Veghel zou gaan.
Hoor je vanzelf wel.quote:
il schreeuw al uren dat ik moe ben en toch blijf ik op de bank zitten ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoor je vanzelf wel.
Ja, ik snap je ook nooit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
il schreeuw al uren dat ik moe ben en toch blijf ik op de bank zitten ik:o
Ik ook inderdaad. Ik vind Winters vooral echt super-sympathiek door de hele serie heen. Zullen ze waarschijnlijk ook wel nog benadrukt hebben in de serie, maar volgens veel mensen was hij echt zo: ''hij heeft geen enkel moment geschreeuwd'', merkte een peloton-genoot ooit op volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze dat gedaan hebben, die uitgemergelde mensen
Perfect moment om te gaan slapen dan, mutsje.quote:
Behoorlijk.quote:
Ach komt zo wel tochquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Perfect moment om te gaan slapen dan, mutsje.
quote:
Nee, ga godverdomme gewoon naar bed.quote:
wrm so gemeen doen tan ;S jeetj,, echt een heekel aan my heb jyquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ga godverdomme gewoon naar bed.
Ik heb een hekel aan het feit dat je zeurt dat je moe bent maar dat je niet gaat slapen. Dat laat mij regelmatig facepalmen en daarom vertel ik je nu even de waarheid want dit is gewoon dom gedrag en keileuk dat je een tas hebt gekocht maar daar kun je morgen ook nog mee spelen dus hup naar bed geen excuses meer het is leuk geweest over en sluiten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm so gemeen doen tan ;S jeetj,, echt een heekel aan my heb jy
IK WAS VANDAAG IN EEN ALTO PLACE JEWEET TOCH ECHT JONGEJONGE WAS LEUK DAAR IK KOCHT EEN TAS
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het feit dat je zeurt dat je moe bent maar dat je niet gaat slapen. Dat laat mij regelmatig facepalmen en daarom vertel ik je nu even de waarheid want dit is gewoon dom gedrag en keileuk dat je een tas hebt gekocht maar daar kun je morgen ook nog mee spelen dus hup naar bed geen excuses meer het is leuk geweest over en sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |