Danku en weltrusten.quote:Op donderdag 29 december 2011 01:55 schreef Ezell het volgende:
Nee joh, dat is wel errug veel.
Ik ga ook slapen. Alvast veel succes/plezier/weetikveelwat met je date.![]()
Doe ik al 2 maanden. Op den duur wordt het minder hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, weer de halve dag geslapen, voelt goed man.
Vroeg wakker juistquote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, weer de halve dag geslapen, voelt goed man.
Is dit serieus?quote:
Gozer, check de rest van zijn filmpjes. Jo Bonten is echt een koning.quote:
In Groningen zit je toch eigenlijk al in Duitsland?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef yosander het volgende:
Zat al om kwart over zes in de auto richting Duitsland, bitches.
Ben thuisthuis in Zwollywoodquote:Op donderdag 29 december 2011 15:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In Groningen zit je toch eigenlijk al in Duitsland?
Tentje op Terschelling.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand tips voor een goedkope biervakantie, huisje of appartement, goedkoop reizen, alles.
We zaten te denken aan Tsjechië, of de Baltische landen.
Gaat toch niet door. Tenminste, ik mag hopen dat Rutte doorheeft dat ie zo de kenniseconomie de nek omdraait.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie de nieuwste plannen van onze politieke partijen al gehoord? Ze willen de basisbeurs afschaffen en gratis ov ook. Want dat levert een paar miljoen op.
Over een paar jaar zit ik dus daadwerkelijk op een bak bier in m'n voortuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |