En andersom.... ik vind een abortus omdat je financiële situatie (nog) niet is zoals je die graag zou zien ook een beetje triest eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap je wel betty, maar als je financiele situatie tijdens de zwangerschap goed is, wil dat niet zeggen dat het een aantal jaar later nog zo is.
ook nog even met haar gedeeld?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:34 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ook op dit moment, ik ben heel gek op haar maar ik ken mezelf, op den duur wil ik iemand anders, ik ben gehecht aan mijn vrijheid en ik houd van flirten/vrouwen. Feitelijk ben ik niet echt klaar voor een hele serieuze relatie. Dat soort dingen spelen ook mee voor mij. Als ik een kind krijg, wil ik ook dat mijn kind in een 'normaal' en fijn gezin opgroeit.
Nou daar moet ik ook aan denken inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:48 schreef Oognip het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat je het doet, maar als het de keuze van je vriendin is prima.
Een relatie voor altijd zit er niet in, wanneer ga je haar verlaten? Ik hoop niet dat ze spijt van haar keuze krijgt als je haar hebt verlaten.
Kan je die uitleggen Lovechild? Bedoel je dat het 'makkelijker' is als je weet dat je samen later kinderen gaat maken of juist niet? Niet vervelend bedoeld, oprechte vraag.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou daar moet ik ook aan denken inderdaad.
En of zij, wat miss_dynastie ook al vraagt, ervan op de hoogte is dat je ooit weer een ander wilt. Voor een abortus kiezen terwijl je er vanuit gaat dat jullie later nog samen kinderen zullen krijgen is weer heel anders dan ervoor kiezen wetend dat je partner je nog zal verlaten.
Natuurlijk weet ze ervan. Op het moment dat ik dat postte, zat ze naast me. Mijn vriendin is helemaal niet in de veronderstelling dat wij ooit kinderen gaan krijgen, we kunnen niet in de toekomst kijken en daar zijn we ook nog helemaal niet aan toe. Ze heeft ook deels de topics doorgelezen.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:19 schreef miss_sly het volgende:
Als je voleldig eerlijk bent geweest, Nouvelles, en het is inderdaad haar keuze, niet gemanipuleerd door bepaalde opmerkingen van jou, is het een keus die voor jullie kennelijk de juiste is. Als ze niet alle info heeft en als ze gemanipuleerd is, vind ik het heel verdrietig voor haar.
Ik loop niet op hakken en zoek daar ook niet naar, vanwaar de vraag?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:34 schreef Sjeen het volgende:
Heb je nog leuke hakkenschoenen gevonden -nouvelles?
Omdat je zo enthousiast was over Forever21 of zoiets?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:36 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ze ervan. Op het moment dat ik dat postte, zat ze naast me. Mijn vriendin is helemaal niet in de veronderstelling dat wij ooit kinderen gaan krijgen, we kunnen niet in de toekomst kijken en daar zijn we ook nog helemaal niet aan toe. Ze heeft ook deels de topics doorgelezen.
[..]
Ik loop niet op hakken en zoek daar ook niet naar, vanwaar de vraag?
Ik niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat je zo enthousiast was over Forever21 of zoiets?
Het gaat vrij prima.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:42 schreef simmu het volgende:
met zulke verhalen zal versieren idd niet makkelijk zijn nee![]()
Heels Heels Heels #17 En we lopen door!quote:Op maandag 2 januari 2012 10:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Maar als je dat wil geloven, is dat prima.
Dat begrijp ik maar dat heb ik niet gepost. En al had ik het wel gepost trouwens, wat zegt het?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heels Heels Heels #17 En we lopen door!
je kon niets leuks vinden qua hakken
je zou je eigen posthistory eens moeten lezen...quote:Op maandag 2 januari 2012 10:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Maar als je dat wil geloven, is dat prima.
[..]
Het gaat vrij prima.
Staat toch echt niks over niet kunnen versieren.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
je zou je eigen posthistory eens moeten lezen...
daar had ik het dan ook niet overquote:Op maandag 2 januari 2012 10:47 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Staat toch echt niks over niet kunnen versieren.
Er staan niet echt vreemde dingen in. Joh, mensen op fok kennen mij, sommige kennen mijn vriendin, hebben mij op de webcam gezien, ik ga naar een meet toe. Ik ben geen troll, zou ik dat wel zijn, zou ik heus niet zo'n berichtje plaatsen over hakkenquote:
Dit suggereert dat ze dat al langer weet? En dan toch zo onzorgvuldig blijven met de pil? Ik vind dat moeilijk voor te stellen. Helemaal in combinatie met de periode van twijfel die ze gehad heeft m.b.t. een abortus.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:36 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ze ervan. Op het moment dat ik dat postte, zat ze naast me. Mijn vriendin is helemaal niet in de veronderstelling dat wij ooit kinderen gaan krijgen, we kunnen niet in de toekomst kijken en daar zijn we ook nog helemaal niet aan toe. Ze heeft ook deels de topics doorgelezen.
Wie heeft het dan wel gepost?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar dat heb ik niet gepost. En al had ik het wel gepost trouwens, wat zegt het?
Jawel. Ik houd er niet van als iets waar is en het als onwaar wordt bestempeld, ook nog eens zonde van het topic omdat vele users niet meer inhoudelijk gaan reageren over het onderwerp.quote:
Nee, dat heb ik haar pas verteld. Het is realistisch, we kunnen niet in de toekomst kijken en ik heb mijn gevoelens niet in mijn handen.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit suggereert dat ze dat al langer weet? En dan toch zo onzorgvuldig blijven met de pil? Ik vind dat moeilijk voor te stellen. Helemaal in combinatie met de periode van twijfel die ze gehad heeft m.b.t. een abortus.
Dat doet er toch niet toe? Al zou mijn moeder het gepost hebben.quote:
Dat begrijp ik. Maar condooms wel, natuurlijk. Ga je je handen daar voortaan voor gebruiken en je 'vriendin' wijzen op correct pilgebruik of denk je 'laat maar waaien, er is altijd nog abortus'?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:11 schreef -Nouvelles het volgende:
Nee, dat heb ik haar pas verteld. Het is realistisch, we kunnen niet in de toekomst kijken en ik heb mijn gevoelens niet in mijn handen.
mooi, dan kan ze hier nog even verder lezen...quote:
Nou dat zou ik me zo kunnen voorstellen ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:32 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Kan je die uitleggen Lovechild? Bedoel je dat het 'makkelijker' is als je weet dat je samen later kinderen gaat maken of juist niet? Niet vervelend bedoeld, oprechte vraag.
Sowieso.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Maar wat ik me dan nog afvraag: ga je ook condooms gebruiken in de toekomst? Om dit soort situaties met grotere zekerheid te voorkomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |