abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:37:58 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106215860
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:37 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap je wel betty, maar als je financiele situatie tijdens de zwangerschap goed is, wil dat niet zeggen dat het een aantal jaar later nog zo is.
En andersom.... ik vind een abortus omdat je financiële situatie (nog) niet is zoals je die graag zou zien ook een beetje triest eigenlijk.
Want over het algemeen hebben mensen het echt pas financieel riant voor elkaar als ze niet vruchtbaar meer zijn.

En als ik kijk hoe het op m'n 25ste als alleenstaande moeder met bijna niks was vs. nu; twee ouders die 45 zijn en het samen gewoon goed hebben, dan geloof ik eigenlijk niet dat ik m'n dreumes van nu veel meer kan bieden dan ik m'n dreumes van toen kon bieden.
Sterker nog: ik moet m'n jongste tig keer zo vaak ergens weghalen waar hij niet aan mag komen, gewoon omdat ik destijds als arme pauper niet veel had waar de oudste niet aan mocht komen :')

Want echt, die dreumes boeit het niet of hij in een nieuwe Mexx-outfit of een 2dehands Hemaatje loopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:45:06 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106216174
Uit ervaring kan ik zeggen dat geld, een groot huis, een spaarrekening, een vaste baan etc. helemaal niet belangrijk zijn voor een kind. Liefde en een rustiger en regelmatig leven wel.

Ik heb veel vrienden die op een tweekamerappartement zijn begonnen en toch hun kinderen een stabiele opvoeding kunnen geven
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_106293971
We hebben vandaag officieel besloten om een abortus te doen. Het klinkt hard maar het is een heel goed begin van 2012 voor mij. En ja, het is mijn vriendin haar eigen keuze en na heel veel nadenken en heel veel gepraat te hebben is het zeker.

Liefde, rust en regelmaat. Inderdaad belangrijk voor kinderen. We hebben de voors en tegens samen op papier gezet. Wij kunnen het financieel wel aan met steun van onze ouders maar juist de rust en de regelmaat zijn niet op te brengen. Wij zijn allebei te druk bezig voor een kind en wij willen onze toekomst niet omgooien. We studeren allebei aan een universiteit, werk, hobby's, sociale bezigheden, veel vrienden, vakanties en de andere 'leuke' dingen zoals uitgaan en daar komt bij dat we allebei nog super jong zijn, geen levenservaring hebben en gewoon geen stabiel leven kunnen bieden aan een kind, wat juist zo belangrijk is.

Ik wil het een kind niet aan doen om op te groeien met ouders die het te druk hebben en die een relatie met elkaar hebben die ook niet 'zeker' is. Ik ben een persoon die teveel van flirten houd, ik ben vreemdgegaan en ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik dat nooit weer ga doen. Ik wil mijn kinderen zoiets nooit aandoen maar ik heb mijn gevoelens niet in mijn eigen hand. En natuurlijk houd ik van mijn vriendin en ben ik gek op haar, maar een relatie voor altijd zit er niet in. Natuurlijk zouden wij alles op zij kunnen zetten om zo het kind een stabiel leven te bieden maar als dat niet is wat je wil op dit moment, kan je daar ook niet gelukkig van worden.

Het is een keuze die veel mensen niet begrijpen, waar veel mensen over oordelen maar het is wel definitief. Wie weet krijg ik ooit spijt later, het zij zo, ik accepteer de consequenties van deze beslissing. Voor nu, en dan ben ik heel eerlijk, is het voor mij totaal geen moeilijke keuze. Voor mijn vriendin wel maar zij ziet ook in dat het op dit moment het meest verstandigste is.
  † In Memoriam † zondag 1 januari 2012 @ 23:27:52 #254
43556 miss_dynastie
pi_106294302
Indien het écht haar keuze is, is dat prima natuurlijk.

Heb je dit:
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:34 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik ook op dit moment, ik ben heel gek op haar maar ik ken mezelf, op den duur wil ik iemand anders, ik ben gehecht aan mijn vrijheid en ik houd van flirten/vrouwen. Feitelijk ben ik niet echt klaar voor een hele serieuze relatie. Dat soort dingen spelen ook mee voor mij. Als ik een kind krijg, wil ik ook dat mijn kind in een 'normaal' en fijn gezin opgroeit. :)
ook nog even met haar gedeeld?

En zo niet, koop je dan in elk geval een setje condooms om de volgende keer te voorkomen?
pi_106295104
Ik kan het me niet voorstellen dat je het doet, maar als het de keuze van je vriendin is prima.

Een relatie voor altijd zit er niet in, wanneer ga je haar verlaten? Ik hoop niet dat ze spijt van haar keuze krijgt als je haar hebt verlaten.
pi_106303280
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 23:48 schreef Oognip het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat je het doet, maar als het de keuze van je vriendin is prima.

Een relatie voor altijd zit er niet in, wanneer ga je haar verlaten? Ik hoop niet dat ze spijt van haar keuze krijgt als je haar hebt verlaten.
Nou daar moet ik ook aan denken inderdaad.
En of zij, wat miss_dynastie ook al vraagt, ervan op de hoogte is dat je ooit weer een ander wilt. Voor een abortus kiezen terwijl je er vanuit gaat dat jullie later nog samen kinderen zullen krijgen is weer heel anders dan ervoor kiezen wetend dat je partner je nog zal verlaten.
Don't you love her madly?
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 10:19:47 #257
5428 crew  miss_sly
pi_106303327
Als je voleldig eerlijk bent geweest, Nouvelles, en het is inderdaad haar keuze, niet gemanipuleerd door bepaalde opmerkingen van jou, is het een keus die voor jullie kennelijk de juiste is. Als ze niet alle info heeft en als ze gemanipuleerd is, vind ik het heel verdrietig voor haar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 januari 2012 @ 10:32:56 #258
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_106303538
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:16 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou daar moet ik ook aan denken inderdaad.
En of zij, wat miss_dynastie ook al vraagt, ervan op de hoogte is dat je ooit weer een ander wilt. Voor een abortus kiezen terwijl je er vanuit gaat dat jullie later nog samen kinderen zullen krijgen is weer heel anders dan ervoor kiezen wetend dat je partner je nog zal verlaten.
Kan je die uitleggen Lovechild? Bedoel je dat het 'makkelijker' is als je weet dat je samen later kinderen gaat maken of juist niet? Niet vervelend bedoeld, oprechte vraag.
Prrrrr
  Licht Ontvlambaar maandag 2 januari 2012 @ 10:34:04 #259
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106303557
Heb je nog leuke hakkenschoenen gevonden -nouvelles?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_106303604
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:19 schreef miss_sly het volgende:
Als je voleldig eerlijk bent geweest, Nouvelles, en het is inderdaad haar keuze, niet gemanipuleerd door bepaalde opmerkingen van jou, is het een keus die voor jullie kennelijk de juiste is. Als ze niet alle info heeft en als ze gemanipuleerd is, vind ik het heel verdrietig voor haar.
Natuurlijk weet ze ervan. Op het moment dat ik dat postte, zat ze naast me. Mijn vriendin is helemaal niet in de veronderstelling dat wij ooit kinderen gaan krijgen, we kunnen niet in de toekomst kijken en daar zijn we ook nog helemaal niet aan toe. Ze heeft ook deels de topics doorgelezen.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:34 schreef Sjeen het volgende:
Heb je nog leuke hakkenschoenen gevonden -nouvelles?
Ik loop niet op hakken en zoek daar ook niet naar, vanwaar de vraag?
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 10:39:11 #261
5428 crew  miss_sly
pi_106303650
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:36 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ze ervan. Op het moment dat ik dat postte, zat ze naast me. Mijn vriendin is helemaal niet in de veronderstelling dat wij ooit kinderen gaan krijgen, we kunnen niet in de toekomst kijken en daar zijn we ook nog helemaal niet aan toe. Ze heeft ook deels de topics doorgelezen.

[..]

Ik loop niet op hakken en zoek daar ook niet naar, vanwaar de vraag?
Omdat je zo enthousiast was over Forever21 of zoiets?
pi_106303706
met zulke verhalen zal versieren idd niet makkelijk zijn nee :N :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106303708
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Omdat je zo enthousiast was over Forever21 of zoiets?
Ik niet. :D _O- Maar als je dat wil geloven, is dat prima.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:42 schreef simmu het volgende:
met zulke verhalen zal versieren idd niet makkelijk zijn nee :N :X
Het gaat vrij prima. :P
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 10:44:39 #264
5428 crew  miss_sly
pi_106303749
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:42 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Heels Heels Heels #17 En we lopen door!

je kon niets leuks vinden qua hakken :')
pi_106303773
toch niet weer een he? :o
pi_106303797
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heels Heels Heels #17 En we lopen door!

je kon niets leuks vinden qua hakken :')
Dat begrijp ik maar dat heb ik niet gepost. En al had ik het wel gepost trouwens, wat zegt het?
  Licht Ontvlambaar maandag 2 januari 2012 @ 10:46:59 #267
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106303806
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:42 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

[..]

Het gaat vrij prima. :P
je zou je eigen posthistory eens moeten lezen...
pi_106303811
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

je zou je eigen posthistory eens moeten lezen...
Staat toch echt niks over niet kunnen versieren. :)
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 10:47:33 #269
37843 lady-wrb
kortaf
pi_106303816
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:45 schreef Cooki het volgende:
toch niet weer een he? :o
het begint een gewoonte te worden, lijkt het wel :o
  Licht Ontvlambaar maandag 2 januari 2012 @ 10:49:44 #270
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106303848
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:47 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Staat toch echt niks over niet kunnen versieren. :)
daar had ik het dan ook niet over :*
pi_106303895
quote:
9s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

daar had ik het dan ook niet over :*
Er staan niet echt vreemde dingen in. Joh, mensen op fok kennen mij, sommige kennen mijn vriendin, hebben mij op de webcam gezien, ik ga naar een meet toe. Ik ben geen troll, zou ik dat wel zijn, zou ik heus niet zo'n berichtje plaatsen over hakken :') dat heeft mijn vriendin gedaan gisteren. En al zou ik het wel doen, er zijn vast mannen die het leuk vinden om op hakken te lopen. Maar als jullie anders denken te weten is dat ook prima.
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 11:04:25 #272
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 11:06:24 #273
43556 miss_dynastie
pi_106304137
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:36 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Dit suggereert dat ze dat al langer weet? En dan toch zo onzorgvuldig blijven met de pil? Ik vind dat moeilijk voor te stellen. Helemaal in combinatie met de periode van twijfel die ze gehad heeft m.b.t. een abortus.
  maandag 2 januari 2012 @ 11:08:36 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106304177
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:46 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Dat begrijp ik maar dat heb ik niet gepost. En al had ik het wel gepost trouwens, wat zegt het?
Wie heeft het dan wel gepost?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 2 januari 2012 @ 11:09:43 #275
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106304201
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

zn vriendin
pi_106304249
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
boeiend :O
Jawel. Ik houd er niet van als iets waar is en het als onwaar wordt bestempeld, ook nog eens zonde van het topic omdat vele users niet meer inhoudelijk gaan reageren over het onderwerp.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dit suggereert dat ze dat al langer weet? En dan toch zo onzorgvuldig blijven met de pil? Ik vind dat moeilijk voor te stellen. Helemaal in combinatie met de periode van twijfel die ze gehad heeft m.b.t. een abortus.
Nee, dat heb ik haar pas verteld. Het is realistisch, we kunnen niet in de toekomst kijken en ik heb mijn gevoelens niet in mijn handen.

quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe? Al zou mijn moeder het gepost hebben.
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 11:16:19 #277
5428 crew  miss_sly
pi_106304376
Maar wat ik me dan nog afvraag: ga je ook condooms gebruiken in de toekomst? Om dit soort situaties met grotere zekerheid te voorkomen?
  † In Memoriam † maandag 2 januari 2012 @ 11:17:38 #278
43556 miss_dynastie
pi_106304415
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:11 schreef -Nouvelles het volgende:

Nee, dat heb ik haar pas verteld. Het is realistisch, we kunnen niet in de toekomst kijken en ik heb mijn gevoelens niet in mijn handen.

Dat begrijp ik. Maar condooms wel, natuurlijk. Ga je je handen daar voortaan voor gebruiken en je 'vriendin' wijzen op correct pilgebruik of denk je 'laat maar waaien, er is altijd nog abortus'?
  Licht Ontvlambaar maandag 2 januari 2012 @ 11:27:29 #279
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106304676
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:09 schreef Marrije het volgende:

[..]

zn vriendin
mooi, dan kan ze hier nog even verder lezen...

Echt, vandaag vertrouw ik geen enkele FOK!ker.
  Moderator maandag 2 januari 2012 @ 12:07:20 #280
5428 crew  miss_sly
pi_106305931
Op de condoom vraag komt wijselijk geen antwoord.
pi_106307170
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:32 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Kan je die uitleggen Lovechild? Bedoel je dat het 'makkelijker' is als je weet dat je samen later kinderen gaat maken of juist niet? Niet vervelend bedoeld, oprechte vraag.
Nou dat zou ik me zo kunnen voorstellen ja.
Wel beredeneerd vanuit mijn eigen optiek hoor, ik zou het zelf, denk ik, makkelijker vinden wanneer ik zou weten dat we op een ander tijdstip wél samen kinderen zouden krijgen.
Maar wie weet praat ik poep :')
Don't you love her madly?
pi_106308418
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Maar wat ik me dan nog afvraag: ga je ook condooms gebruiken in de toekomst? Om dit soort situaties met grotere zekerheid te voorkomen?
Sowieso.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')