Jawel. Ik houd er niet van als iets waar is en het als onwaar wordt bestempeld, ook nog eens zonde van het topic omdat vele users niet meer inhoudelijk gaan reageren over het onderwerp.quote:
Nee, dat heb ik haar pas verteld. Het is realistisch, we kunnen niet in de toekomst kijken en ik heb mijn gevoelens niet in mijn handen.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit suggereert dat ze dat al langer weet? En dan toch zo onzorgvuldig blijven met de pil? Ik vind dat moeilijk voor te stellen. Helemaal in combinatie met de periode van twijfel die ze gehad heeft m.b.t. een abortus.
Dat doet er toch niet toe? Al zou mijn moeder het gepost hebben.quote:
Dat begrijp ik. Maar condooms wel, natuurlijk. Ga je je handen daar voortaan voor gebruiken en je 'vriendin' wijzen op correct pilgebruik of denk je 'laat maar waaien, er is altijd nog abortus'?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:11 schreef -Nouvelles het volgende:
Nee, dat heb ik haar pas verteld. Het is realistisch, we kunnen niet in de toekomst kijken en ik heb mijn gevoelens niet in mijn handen.
mooi, dan kan ze hier nog even verder lezen...quote:
Nou dat zou ik me zo kunnen voorstellen ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:32 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Kan je die uitleggen Lovechild? Bedoel je dat het 'makkelijker' is als je weet dat je samen later kinderen gaat maken of juist niet? Niet vervelend bedoeld, oprechte vraag.
Sowieso.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:16 schreef miss_sly het volgende:
Maar wat ik me dan nog afvraag: ga je ook condooms gebruiken in de toekomst? Om dit soort situaties met grotere zekerheid te voorkomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |