Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar het is ook gewoon leuk om voor de heb te hebben. Maar wel te duur inderdaad. Ooit... misschien.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als 't voor wat simpel internetwerk is dan is het overpriced. Ik gebruik het voor m'n studie (Pro Tools, Final Cut, filmacademie jeweetwel), dus is een Mac wel handig
Of kijken naar een wat oudere Macbook, maar die zijn qua software natuurlijk niet meer zo goed up te gradenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Maar het is ook gewoon leuk om voor de heb te hebben. Maar wel te duur inderdaad. Ooit... misschien.
True. Ach ik troost me met een iPad en iPhone. En voor deze topicreeks met mn laptop. Echt klagen, mag ik niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Of kijken naar een wat oudere Macbook, maar die zijn qua software natuurlijk niet meer zo goed up te graden
Meer moet je er ook niet mee willen doenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb een hele simpele Acer laptop voor bij de tv. Doet het prima, al een paar jaar, al roept iedereen altijd dat Acer rotzooi is. Voor de rest heb ik mijn pc.
Ik hang hem ook af en toe aan mijn tv om films/series te kijken, gaat ook primaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Meer moet je er ook niet mee willen doen
Peace zit altijd achter de PC. Ik zit meestal achter de laptop of iPad.. en kan dan lekker op de bank hangen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb een hele simpele Acer laptop voor bij de tv. Doet het prima, al een paar jaar, al roept iedereen altijd dat Acer rotzooi is. Voor de rest heb ik mijn pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |