Ja die is idd erg mooiquote:Op woensdag 28 december 2011 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind dat nummer van ze met Ellen ten Damme wel leuk. Komt pas zaterdaochtend.
Niks tegen Brabant héquote:Op woensdag 28 december 2011 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zat net effe te dubbelchecken of ik wel Radio 2 erop had in plaats van een of andere Brabantse piratenzender
Mjah dat kun je wel shaken. In mijn buurt is de wachttijd 16 jaarquote:Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je nog een kamer weet, max rond de 400,-... is lastig wat te vinden daar
je was toch zwanger vorig jaar met de top 2000?quote:
Dan is m'n studie wel voorbijquote:Op woensdag 28 december 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat kun je wel shaken. In mijn buurt is de wachttijd 16 jaarMaar dat is sociale huur. Kamers zou ik echt niet weten hoe dat zit.
Twentequote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maak effe lekkere hapjes en stuur ze op naar Twente, dan vergeef ik je
Dank je wel!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je was toch zwanger vorig jaar met de top 2000?Alles goed met de kleine?
Geef je adres maarquote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maak effe lekkere hapjes en stuur ze op naar Twente, dan vergeef ik je
wat gaat de tijd toch snel... Lennon is alweer bijna 3.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dank je wel!
Dat is alweer twee jaar geleden
Het gaat erg goed met mijn dochter Senna.
Ze is erg leuk, lief, grappig en mooi![]()
![]()
Daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naja. Hij zingt beter dan Freek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |