Dacht ik alquote:Op woensdag 28 december 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk door de meet afgelopen vrijdag
Nee ik ben er nog, maar kan niet te lang, want ben ziek. Denk door vrijdagquote:Op woensdag 28 december 2011 19:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Gezellig hoor
Maar hoezo kwam? Ben je alweer weg?
Ik geloof dat we die meet nog een keer over moeten doen, alleen dan bij elkaar blijven enzoquote:
Ja het was een beetje eh.. chaotischquote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof dat we die meet nog een keer over moeten doen, alleen dan bij elkaar blijven enzo
Maar was wel gezellig
Enschede is volgend jaar he, beetje ver..quote:Op woensdag 28 december 2011 19:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja het was een beetje eh.. chaotisch
Maar overdoen is goed idee
Niet veel geslapen eigenlijk... maar dat maakt ook vrij weinig uit, was wel gezelligquote:Op woensdag 28 december 2011 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog, maar kan niet te lang, want ben ziek. Denk door vrijdagIk heb het nog steeds koud als ik er aan denk
Heb je nog lekker geslapen?
Enschede is een tyfus stad waar ik nog niet door gevonden wil worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Enschede is volgend jaar he, beetje ver..
Voor mij 2 tot 3 uur reizenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Enschede is volgend jaar he, beetje ver..
Wat nou als enschede jou wel vindt?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Enschede is een tyfus stad waar ik nog niet door gevonden wil worden.
Ik heb gesproken
Leidenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor mij 2 tot 3 uur reizen
Dat was leiden voor mij ookquote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor mij 2 tot 3 uur reizen
Je hebt wel een beetje gelijk moet ik toegeven. Het was ook niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb gesproken
Ik zat die avond half slapend aan het kerstdinerquote:Op woensdag 28 december 2011 19:14 schreef palawan het volgende:
[..]
Niet veel geslapen eigenlijk... maar dat maakt ook vrij weinig uit, was wel gezellig
Haha heb het in ieder geval niet koud gehad
Mogen we niet gewoon bij jou slapen dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef palawan het volgende:
Enschede!!!!
Lekker dichtbij (mijn ouders). Als ik jullie tegen die tijd nog steeds ken, mogen jullie daar wel slapen
Jawel hoor, maar momenteel is dat Almere, en na februari nog een vraagtekenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mogen we niet gewoon bij jou slapen dan?
Ik ben 1 keer in Enschede geweest, ivm een verjaardag. We liepen een stukje door het centrum en het viel best meequote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb gesproken
Primaquote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef palawan het volgende:
Enschede!!!!
Lekker dichtbij (mijn ouders). Als ik jullie tegen die tijd nog steeds ken, mogen jullie daar wel slapen
Het centrum is wel leuk nu, maar eromheen? Mwah.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Enschede geweest, ivm een verjaardag. We liepen een stukje door het centrum en het viel best mee
Groot plein vooral.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het centrum is wel leuk nu, maar eromheen? Mwah.
Haha ik heb half slapend in de trein gezeten naar Enschede. Daarna ging het wel weer een beetjequote:Op woensdag 28 december 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat die avond half slapend aan het kerstdinerVonden ze niet echt tof geloof ik
Zaterdags is het daar markt, dan wel heel gezellig... anders nogal kaal jaquote:
en murdera was er.. stefanhaan.. myr ofc,quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wie waren er vrijdag? Heb alleen joysa en palawan onthouden, en kaneelstokje natuurlijk. En die captain nogwat
Maar waar woon jij nu ergens dan>?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wie waren er vrijdag? Heb alleen joysa en palawan onthouden, en kaneelstokje natuurlijk. En die captain nogwat
ik ga er goed over nadenkenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef palawan het volgende:
Verder is de oude markt altijd gezellig, en daar komt ook het glazen huis te staan
Spijkenissequote:Op woensdag 28 december 2011 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar waar woon jij nu ergens dan>?
Ben je MIJ vergeten?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Home alone is nooit mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 28 december 2011 19:08 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond nog Home Alone op tv, voelt toch wel een beetje aan als mosterd na de maaltijd.
Jaquote:
Sowieso heb ik ook een 4persoons bedquote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ook dan kan ik sowieso ergens overnachten, dus prima.
crap, ik wou daar ook bij zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Het was tofquote:Op woensdag 28 december 2011 19:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
crap, ik wou daar ook bij zijn
En waarom was je er niet danquote:Op woensdag 28 december 2011 19:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
crap, ik wou daar ook bij zijn
Je had mij ook kunnen kenmerken als: die lekkere gozer.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaik kan al die namen niet onthouden
En ben maar heel even in café geweest, en toen zijn we gaan lopen en toen viel de groep uit elkaar
Heb geen Cam hierquote:Op woensdag 28 december 2011 19:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Voor de liefhebbers trouwens: http://tinychat.com/murderaaaa
Zijn er ook genoeg die alleen kijken hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb geen Cam hieren niemand wilt mij zien nu
ziek enzo
Wankers.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Zijn er ook genoeg die alleen kijken hoor
Een zieke Dirndl?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb geen Cam hieren niemand wilt mij zien nu
ziek enzo
Daar kunnen er wel 8 in dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso heb ik ook een 4persoons bed
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Zijn er ook genoeg die alleen kijken hoor
Bovendien ben je natuurlijk wel superheet als je ziet bent
Drommel, parprika, naturel en Wokkels?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso heb ik ook een 4persoons bed
Grote pullen bier, dat helpt.quote:
Bierquote:Op woensdag 28 december 2011 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Grote pullen bier, dat helpt.
En een bakkie cocathee.
Wel beter zijn voor Oud en Nieuw. Plannen?
Je hebt gewoon teveel gegetenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook ziek denk ik. Gruwelijke buikpijn ineens.
Klinkt goed. Feesten is een goeie manier om die klotebacteriën weg te zweten.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BierJa dat helpt wel, maar ik moet eerst maar eens goed uitzieken, 14-11 ziek geweest. Toch nog gaan stappen en feesten enzo.
Nu weer ziek, is niet goed
O&N geen idee nog, als ik me beter voel dan Feesten. Anders rustig aan
Valt mee, driekwart bord maar. Wat aardappels, wat boontjes en een halve gehaktbal.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon teveel gegeten
En 5 appels, en pinda'squote:Op woensdag 28 december 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt mee, driekwart bord maar. Wat aardappels, wat boontjes en een halve gehaktbal.
Nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 28 december 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt goed. Feesten is een goeie manier om die klotebacteriën weg te zweten.
Rustig aan?jij kan dat?
Dat klopt ook. We waren op een verjaardag met heel de clan, biertjes op je ken het wel. En toen wilde we een nieuwe clannaam verzinnen. Dus ik zei, ik weet het niet.. Vriendin zei: I don't know. En het werd dus IDKquote:Op woensdag 28 december 2011 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey C_A, elke keer als ik je gamertag zie, denk ik aan I Dont Know om de 1 of andere reden
Discipline, I'll never learn it.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Ik ben veel te hyper
Maar ik ben streng voor mezelf
Met wie 'wil' je nu vriendjes zijn dan waarmee je het eigenlijk niet echt wil?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
Why the hack ''wil'' ik met iedereen vriendjes blijven/worden?
Ik kan mijn eigen mensen niet kiezen lijkt wel, ik word er gek van
nou eerder niet teveel drankquote:Op woensdag 28 december 2011 19:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Discipline, I'll never learn it.
Hoe rustig; spelletjesavond in bed?
Da's een goeie. Dat moet ik ook gaan aflerenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
Goed voornemen voor 2012; niet meer hele dagen van 9 tot 8 achter de pc zonder pauzes
Ik heb liever een mega kater dan ditquote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ook ziek
maar het is gewoon een mega kater
eigen schuld dus
Veel drank is allesbehalve charming.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou eerder niet teveel drank
Maar goed ik heb nog 3 dagen om beter te worden
Blijft rot, de wereld zou een stuk beter af zijn als we onbezorgd aan de drank kondenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ook ziek
eigen schuld dus
Ik heb geen goede voornemens geloof ikquote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
Goed voornemen voor 2012; niet meer hele dagen van 9 tot 8 achter de pc zonder pauzes
Inderdaad wat een prachtige wereld was dat geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Blijft rot, de wereld zou een stuk beter af zijn als we onbezorgd aan de drank konden
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ook ziek
eigen schuld dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nja, vooral het te weinig drinken en bijna niet bewegen zorgt voor allerlei klachten. Maar ik wil sowieso 2012 een hoop veranderenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's een goeie. Dat moet ik ook gaan afleren![]()
Heloefje O_quote:
Ik kan best goed tegen drankquote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel drank is allesbehalve charming.
Laten we het hopen. Het nieuwe jaar wordt niks zonder feestende c_a
Goed hoor met jou?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heloefje O_
Hoe is het met je?
inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Blijft rot, de wereld zou een stuk beter af zijn als we onbezorgd aan de drank konden
Maakt niet uit... Iedereen waarvan ik de indruk heb dat een ruzie nergens voor nodig is.... Lees cactus en moon bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met wie 'wil' je nu vriendjes zijn dan waarmee je het eigenlijk niet echt wil?
Niet goedquote:
Haha!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Dat klopt ook. We waren op een verjaardag met heel de clan, biertjes op je ken het wel. En toen wilde we een nieuwe clannaam verzinnen. Dus ik zei, ik weet het niet.. Vriendin zei: I don't know. En het werd dus IDK
anders lepel je dat weer ff opquote:Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maakt niet uit... Iedereen waarvan ik de indruk heb dat een ruzie nergens voor nodig is.... Lees cactus en moon bijvoorbeeld.
Alvast gefeliciteerd, ik ben man dus ik vergeet het anders toch weerquote:Op woensdag 28 december 2011 20:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
Hey allemaal! Ik word morgen 20
Is het echt nog druk geweest in het topic, de afgelopen dagen? Niemand kerst aan het vieren? Oud en nieuw, eigenlijk? Vuurwerk? Ik ga niks afsteken, weet niet eens of ik de straat op wil, ik vind het een beetje eng altijd
Thxquote:Op woensdag 28 december 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!![]()
En tevens welkom hier
gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 december 2011 20:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
Is het echt nog druk geweest in het topic, de afgelopen dagen? Niemand kerst aan het vieren? Oud en nieuw, eigenlijk? Vuurwerk? Ik ga niks afsteken, weet niet eens of ik de straat op wil, ik vind het een beetje eng altijd
Ik word over minder dan twee weken 18.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |