Jawel hoor, maar momenteel is dat Almere, en na februari nog een vraagtekenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mogen we niet gewoon bij jou slapen dan?
Ik ben 1 keer in Enschede geweest, ivm een verjaardag. We liepen een stukje door het centrum en het viel best meequote:Op woensdag 28 december 2011 19:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Enschede is een tyfus stad waar ik nog niet door gevonden wil worden.
Ik heb gesproken
Primaquote:Op woensdag 28 december 2011 19:17 schreef palawan het volgende:
Enschede!!!!
Lekker dichtbij (mijn ouders). Als ik jullie tegen die tijd nog steeds ken, mogen jullie daar wel slapen
Het centrum is wel leuk nu, maar eromheen? Mwah.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in Enschede geweest, ivm een verjaardag. We liepen een stukje door het centrum en het viel best mee
Groot plein vooral.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het centrum is wel leuk nu, maar eromheen? Mwah.
Haha ik heb half slapend in de trein gezeten naar Enschede. Daarna ging het wel weer een beetjequote:Op woensdag 28 december 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat die avond half slapend aan het kerstdinerVonden ze niet echt tof geloof ik
Zaterdags is het daar markt, dan wel heel gezellig... anders nogal kaal jaquote:
en murdera was er.. stefanhaan.. myr ofc,quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wie waren er vrijdag? Heb alleen joysa en palawan onthouden, en kaneelstokje natuurlijk. En die captain nogwat
Maar waar woon jij nu ergens dan>?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Maar wie waren er vrijdag? Heb alleen joysa en palawan onthouden, en kaneelstokje natuurlijk. En die captain nogwat
ik ga er goed over nadenkenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef palawan het volgende:
Verder is de oude markt altijd gezellig, en daar komt ook het glazen huis te staan
Spijkenissequote:Op woensdag 28 december 2011 19:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar waar woon jij nu ergens dan>?
Ben je MIJ vergeten?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Home alone is nooit mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 28 december 2011 19:08 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond nog Home Alone op tv, voelt toch wel een beetje aan als mosterd na de maaltijd.
Jaquote:
Sowieso heb ik ook een 4persoons bedquote:Op woensdag 28 december 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ook dan kan ik sowieso ergens overnachten, dus prima.
crap, ik wou daar ook bij zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
Het was tofquote:Op woensdag 28 december 2011 19:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
crap, ik wou daar ook bij zijn
En waarom was je er niet danquote:Op woensdag 28 december 2011 19:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
crap, ik wou daar ook bij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |