Da's een goeie. Dat moet ik ook gaan aflerenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
Goed voornemen voor 2012; niet meer hele dagen van 9 tot 8 achter de pc zonder pauzes
Ik heb liever een mega kater dan ditquote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ook ziek
maar het is gewoon een mega kater
eigen schuld dus
Veel drank is allesbehalve charming.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou eerder niet teveel drank
Maar goed ik heb nog 3 dagen om beter te worden
Blijft rot, de wereld zou een stuk beter af zijn als we onbezorgd aan de drank kondenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ook ziek
eigen schuld dus
Ik heb geen goede voornemens geloof ikquote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef benzin het volgende:
Goed voornemen voor 2012; niet meer hele dagen van 9 tot 8 achter de pc zonder pauzes
Inderdaad wat een prachtige wereld was dat geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Blijft rot, de wereld zou een stuk beter af zijn als we onbezorgd aan de drank konden
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben ook ziek
eigen schuld dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nja, vooral het te weinig drinken en bijna niet bewegen zorgt voor allerlei klachten. Maar ik wil sowieso 2012 een hoop veranderenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's een goeie. Dat moet ik ook gaan afleren![]()
Heloefje O_quote:
Ik kan best goed tegen drankquote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel drank is allesbehalve charming.
Laten we het hopen. Het nieuwe jaar wordt niks zonder feestende c_a
Goed hoor met jou?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heloefje O_
Hoe is het met je?
inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 19:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Blijft rot, de wereld zou een stuk beter af zijn als we onbezorgd aan de drank konden
Maakt niet uit... Iedereen waarvan ik de indruk heb dat een ruzie nergens voor nodig is.... Lees cactus en moon bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 december 2011 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met wie 'wil' je nu vriendjes zijn dan waarmee je het eigenlijk niet echt wil?
Niet goedquote:
Haha!quote:Op woensdag 28 december 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Dat klopt ook. We waren op een verjaardag met heel de clan, biertjes op je ken het wel. En toen wilde we een nieuwe clannaam verzinnen. Dus ik zei, ik weet het niet.. Vriendin zei: I don't know. En het werd dus IDK
anders lepel je dat weer ff opquote:Op woensdag 28 december 2011 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maakt niet uit... Iedereen waarvan ik de indruk heb dat een ruzie nergens voor nodig is.... Lees cactus en moon bijvoorbeeld.
Alvast gefeliciteerd, ik ben man dus ik vergeet het anders toch weerquote:Op woensdag 28 december 2011 20:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
Hey allemaal! Ik word morgen 20
Is het echt nog druk geweest in het topic, de afgelopen dagen? Niemand kerst aan het vieren? Oud en nieuw, eigenlijk? Vuurwerk? Ik ga niks afsteken, weet niet eens of ik de straat op wil, ik vind het een beetje eng altijd
Thxquote:Op woensdag 28 december 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha!![]()
En tevens welkom hier
gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 december 2011 20:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
Is het echt nog druk geweest in het topic, de afgelopen dagen? Niemand kerst aan het vieren? Oud en nieuw, eigenlijk? Vuurwerk? Ik ga niks afsteken, weet niet eens of ik de straat op wil, ik vind het een beetje eng altijd
Ik word over minder dan twee weken 18.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:07 schreef HappyGirl91 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |