En dan komt Volumia er achteraanquote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind het te zeikerig, zeker dit nummer.
Die vind ik ook vreselijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan komt Volumia er achteraan
Die coverde Afscheidquote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef laxus13 het volgende:
De cover van Glennis staat hoger dan dit
Tunnel of Love zal nog wel langskomen, dan zal je mening wel veranderen.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind het te zeikerig, zeker dit nummer. Ik denk dat het enige nummer van hen, dat ik wel te pruimen vind: Sultans of Swing is.
Once Upon a Time in the Westquote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik vind het te zeikerig, zeker dit nummer. Ik denk dat het enige nummer van hen, dat ik wel te pruimen vind: Sultans of Swing is.
En terecht!quote:
Ik vind zeker meer mooi. Het eerste album is echt goed, LP Love over Gold is geweldig en Brothers in arms is afwisselend goed en zwak. The Man's too strong is bijv. erg fijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:53 schreef Karina het volgende:
Goh je meent hetquote:
Die gaat ook nog welquote:Op woensdag 28 december 2011 18:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tunnel of Love zal nog wel langskomen, dan zal je mening wel veranderen.
Dit is trouwens pas écht zeikerig.
Gitaarsolo van Telegraph Road dan? Of vind je dat ook niks?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die gaat ook nog welIk ken de nummers wel, maar gewoon niet mijn smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |