SPOILER: spoiler omdat kontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAAYYUUUUM
Je mag voor mij wel een nieuwe UI maken.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:01 schreef Lot88 het volgende:
geen idee drommel vermaak mij eens ik ben mijn nagels maar gaan pimpen
Dat wat jij niet hebt en de rest hier welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wat jij niet hebt en de rest hier welIk heb ook geen piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarover gesproken, ik moet nu toch wel binnen een paar weken een definitieve bedenkenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
User Icon. Het plaatje onder je naam.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wat jij niet hebt en de rest hier welDrommel die het niet over piemels heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen in ruil voor tietenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
Ik mag wel eens piemels lenen, dat vind ik wel erg vrijgevig van mannen.
Wij zijn best lief he?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
En heb je er al eens mee gehelicoptert?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
Dit keer begon ik er niet over. Echt niet kaneelstaafje. Echt niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zal ook eens niet over piemels gaan hier.
Nee, iemand heeft dat wel een keer voor me gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef twi het volgende:
[..]
En heb je er al eens mee gehelicoptert?
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit keer begon ik er niet over. Echt niet kaneelstaafje. Echt niet.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef twi het volgende:
[..]
En heb je er al eens mee gehelicoptert?
* Drommeldaris past een deel van zijn stripact aanquote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft dat wel een keer voor me gedaan.Gelukkig was dat na de seks, anders had ik geen zin meer gehad.
Jawel hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Nu we het er toch over hebben...
Mannelijke cosplayers moeten wel iets doen aan hun leuters. Het ziet er niet uit.
Zou je dat graag willen doen?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft dat wel een keer voor me gedaan.Gelukkig was dat na de seks, anders had ik geen zin meer gehad.
Het lijkt me wel eens grappig om te doen. Ik mocht wel een keer richting tijdens het plassen, dat was best lastig.quote:
Turmion Katilot, Pirun Nyrkki.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Newbie114 het volgende:
Ik moest nog iets luisteren/kijken op youtube. maar weet niet meer wat.
Luister eerst dit maar totdat je het weer weetquote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Newbie114 het volgende:
DIE IS AWESOME!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turmion Katilot, Pirun Nyrkki.
Van wie moest dat dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Newbie114 het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, Sinos is preuts hoor.
Heb je respect voor ons gekregen?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt me wel eens grappig om te doen. Ik mocht wel een keer richting tijdens het plassen, dat was best lastig.
Ja, enorm veel. Het is een gave.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je respect voor ons gekregen?
Mwah, al die worsten achter die stretchstof zien er gewoon niet uit. Ik ga dat ook vermijden.quote:
Ik luister niet echt naar metal. Wel naar hard rock en blues.. dus eigenlijk ben ik alsnog een semi altoquote:Op woensdag 28 december 2011 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
Zijn er hier ook mannen die niet naar metal luisteren?
Heloef telt niet, ik vroeg om mannen.
Ik luister trouwens eigenlijk alles wel, alleen jazz, hardcore en wereldmuziek staan me niet zo aanquote:Op woensdag 28 december 2011 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
jep.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
Mastodonquote:Op woensdag 28 december 2011 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Luister eerst dit maar totdat je het weer weet
Jazzquote:Op woensdag 28 december 2011 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik luister trouwens eigenlijk alles wel, alleen jazz, hardcore en wereldmuziek staan me niet zo aan
013 is wel ver maar kan even kijken. Hoeveel centjes gaat mij dat kosten?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mastodongave band. Ga je nog naar het concert volgend jaar in de 013?
Wereldmuziek is ook voor rooibostheedrinkende sufkutten.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik luister trouwens eigenlijk alles wel, alleen jazz, hardcore en wereldmuziek staan me niet zo aan
Dat wordt vast moeilijk voor je.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, al die worsten achter die stretchstof zien er gewoon niet uit. Ik ga dat ook vermijden.
Mark zei het.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo vind je dat ik preuts ben?
Rond de 25 euro dacht ikquote:Op woensdag 28 december 2011 16:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
013 is wel ver maar kan even kijken. Hoeveel centjes gaat mij dat kosten?
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wordt vast moeilijk voor je.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
IEMAND DIE TURMION KATILOT KENT! GEEF ME EEN BROFIST!
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
[..]
[ afbeelding ]
ik wil wel gaanquote:
Oja. Nou als hij het zegt moet het wel waar zijn natuurlijk!quote:
Hij heeft altijd gelijk hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja. Nou als hij het zegt moet het wel waar zijn natuurlijk!
QFT.quote:
Moet je wel iemand kennen daarquote:Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
013 is in tilburg toch? Slaap ik bij iemand daar, kan best.
Connecties deze manquote:Op woensdag 28 december 2011 16:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
013 is in tilburg toch? Slaap ik bij iemand daar, kan best.
Fijn, ik had net wat kloten die ik in wilde vriezen.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
Zo die klote vriezer staat op zijn plek.
Zesje voor je grap.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fijn, ik had net wat kloten die ik in wilde vriezen.
Ik gebruik mijne nu toch niet..quote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan wel wat kloten gebruiken.
Klopt wel.quote:
Jammer genoeg heb ik ze niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Linkje?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:16 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt wel.
Praatjes vullen geen gaatjes, en zulks.
Ik ben trouwens wel lekker aan het TCen
Ok, ik kom ze morgen ophalen. Wel goed wassen eerst he?quote:
Nog mannen gedroogneukt?quote:
Ziet er niet uit natuurlijk.quote:
25 euquote:Op woensdag 28 december 2011 16:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/event/MASTODON-tickets/MA030212
Spruitjes zijn lekker, mits goed bereidquote:Op woensdag 28 december 2011 16:18 schreef Mystikvm het volgende:
Goed, ik ga naar de winkel. Na het afzeiken van wereldmuziekluisteraars heb ik zin gekregen in spruitjes. Zal iets te maken hebben met de lucht die deze mensen afscheiden.
Ik heb 5 reacties getypt, maar allemaal gingen ze te ver.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik kom ze morgen ophalen. Wel goed wassen eerst he?
Dat was 6 jaar geleden en ik had twijfels.quote:
Was het niet lekker?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was 6 jaar geleden en ik had twijfels.
Hehehe. Nou ben ik wel benieuwd...quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb 5 reacties getypt, maar allemaal gingen ze te ver.
Ja, ik zal ze wassen.
Ahh, wat schattig.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef heloef het volgende:
[..]
2,50 reserveringskostenquote:
Hier kom je nooit meer vanafquote:Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was wel fijn, maar dat is meer het gevoel van gewoon begeerd te worden.quote:
Boontjes dat ga ik vanavond etenquote:
Ach ik schaam me er niet voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hier kom je nooit meer vanaf
Homo.
Ja, maar dat is slechts heel erg zeldenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
Hebben jullie weleens dagen waarop je eetlust verminderd is, gewoon zonder enige reden?
Je hebt die foto gewoon verdrongen.. er was echt wel een redenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
Hebben jullie weleens dagen waarop je eetlust verminderd is, gewoon zonder enige reden?
Ons mam gaat zo kokenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de snackbar voor een grote patat met en 2 frikandellen
Een echte man durft tegen andere mannen aan te schuren onder een paraplu.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Een echte man durft ook gewoon met mannen te slowdancen
Katamaran?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de snackbar voor een grote patat met en 2 frikandellen
Niet echt, maar in de ochtend vergeet ik vaak te eten. s'middags trouwens ookquote:Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
Hahaha, kloptquote:Op woensdag 28 december 2011 16:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je hebt die foto gewoon verdrongen.. er was echt wel een reden
Herkenbaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt, maar in de ochtend vergeet ik vaak te eten. s'middags trouwens ook
Een echte man staat niet onder een paraplu.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een echte man durft tegen andere mannen aan te schuren onder een paraplu.
Je mag hier komen etenquote:
Friet waterfietsquote:
Onzin. Echte mannen zoeken de gezelligheid op onder de paraplu.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Een echte man staat niet onder een paraplu.
Ja, maar dat is meer een soort van vergeten te eten.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
Dat zijn van die mannen die hun verstand in hun biceps hebben?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:24 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Een echte man staat niet onder een paraplu.
Een echte man durft gewoon tussen twee mannen in te slapen.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Een echte man durft ook gewoon met mannen te slowdancen
Ware woorden. Deze man spreekt als een profeet!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een echte man durft tegen andere mannen aan te schuren onder een paraplu.
Welke smaak?quote:
Precies, ik vond het best gezellig, met 4 of 5 man onder 1 parapluquote:Op woensdag 28 december 2011 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onzin. Echte mannen zoeken de gezelligheid op onder de paraplu.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onzin. Echte mannen zoeken de gezelligheid op onder de paraplu.
Mietjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat zijn van die mannen die hun verstand in hun biceps hebben?
Ja hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Een echte man durft gewoon tussen twee mannen in te slapen.
Zeker. Ik weet dus wie de echte mannen zijn hier. Joysa en Captain_Maximum zijn ook echte mannen.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ware woorden. Deze man spreekt als een profeet!
Heerlijk knus en warm.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Precies, ik vond het best gezellig, met 4 of 5 man onder 1 paraplu
Gezellig welquote:Op woensdag 28 december 2011 16:27 schreef palawan het volgende:
[..]
Precies, ik vond het best gezellig, met 4 of 5 man onder 1 paraplu
Niet haten.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:28 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
[..]
Mietjes.
Vroeger waren de mannen van staal en de boten van hout. Tegenwoordig zijn de boten van polyester en de mannen van piepschuim.
Whut?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Zeker. Ik weet dus wie de echte mannen zijn hier. Joysa en Captain_Maximum zijn ook echte mannen.
[..]
Heerlijk knus en warm.
Ik ook, maar kan nietquote:Op woensdag 28 december 2011 16:28 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb zin om vanavond iets te gaan doen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Bij mij kan ook niet![]()
Skivakanties
Dat jij ook onder de paraplu stond te schuren. Dus je bent een echte man.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Whut?Ik was het niet aan het volgen?
Ik werd geschuurd jaquote:Op woensdag 28 december 2011 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat jij ook onder de paraplu stond te schuren. Dus je bent een echte man.
Herkenbaar, helaas heb ik geen leven of geld.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:28 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb zin om vanavond iets te gaan doen.
Precies mijn probleem, brofist heloef.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar, helaas heb ik geen leven of geld.
Beter. Dat meisje waar ik het over had wss ook, maar kan wel gewoon thuis slapen, begint al om 2000 dusja.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
Newbie ik ga ook wel naar Mastodonik heb toch niets beters te doen
Geen idee wiequote:Op woensdag 28 december 2011 16:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Beter. Dat meisje waar ik het over had wss ook, maar kan wel gewoon thuis slapen, begint al om 2000 dusja.
Brofist, sis.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Precies mijn probleem, brofist heloef.
Oh zoquote:Op woensdag 28 december 2011 16:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waar ik dan bij moest blijven slapen.
Lol wat is dezequote:Op woensdag 28 december 2011 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Na ruim 3 jaar een mailtje van een ex.
Die meid is gek!
Heb je al gelezen?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:37 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom moet ik altijd 's avonds werken
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet... Voor als mijn internet het vanavond begeeft.
Waar komen ze?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
Loka ik ga trouwens naar Omnia toedus ik maak wel een recensie voor je
Als het leuk is ga ik ook, in Zwollequote:Op woensdag 28 december 2011 16:38 schreef tijnbrein het volgende:
Loka ik ga trouwens naar Omnia toedus ik maak wel een recensie voor je
Ik had haar vriendin niet mogen antwoorden op een mailtje van 2,5 jaar geleden, die zij mij stuurde. "Mijn vrienden zijn van mij, jouw vrienden zijn van jou". "Bovendien is het tegen de sociale etiquette"? WTF?quote:
Vast welquote:Op woensdag 28 december 2011 16:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het leuk is ga ik ook, in Zwolle
Het gaat om iets wat je 3 jaar geleden hebt gedaan?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had haar vriendin niet mogen antwoorden op een mailtje van 2,5 jaar geleden, die zij mij stuurde. "Mijn vrienden zijn van mij, jouw vrienden zijn van jou". "Bovendien is het tegen de sociale etiquette"? WTF?
lol en dat heb jij nou geneuktquote:Op woensdag 28 december 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had haar vriendin niet mogen antwoorden op een mailtje van 2,5 jaar geleden, die zij mij stuurde. "Mijn vrienden zijn van mij, jouw vrienden zijn van jou". "Bovendien is het tegen de sociale etiquette"? WTF?
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WTF indeed.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik antwoordde op een mailtje (feb 2009) van een vriendin van haar, een prima meid die ik eens per jaar zie, op een feestje.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat om iets wat je 3 jaar geleden hebt gedaan?___!
Labiele wijvenalarmquote:Op woensdag 28 december 2011 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik antwoordde op een mailtje (feb 2009) van een vriendin van haar, een prima meid die ik eens per jaar zie, op een feestje.
Logisch; omdat ik iets wilde weten en nodig had van haar.
Gaat mijn ex mij schrijven dat haar vriendinnen contacteren "tegen de sociale etiquette" zou zijn?? WTF zeg.
Ze leek lekkerder dan ze was inderdaad. Maar zo verknipt als dit, dat maak je niet vaak mee.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol en dat heb jij nou geneukt
Dit is zo raar dat ik het niet eens kan bevattenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik antwoordde op een mailtje (feb 2009) van een vriendin van haar, een prima meid die ik eens per jaar zie, op een feestje.
Logisch; omdat ik iets wilde weten en nodig had van haar.
Gaat mijn ex mij schrijven dat haar vriendinnen contacteren "tegen de sociale etiquette" zou zijn?? WTF zeg.
Hai liefjequote:
Hoeft niet hoor, ik ga zo eten. Ik was alleen ineens 75 posts verder.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, laten we allemaal aandacht aan Myra besteden!
Ik was op de bank in slaap gevallenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:46 schreef Capstan het volgende:
Goedemiddag, allemaal. Slapen is uiteindelijk dus nog wel gelukt
JA MAAR HALLO IK WIL OOK AANDACHTquote:Op woensdag 28 december 2011 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Okquote:Op woensdag 28 december 2011 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haiquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik ga zo eten. Ik was alleen ineens 75 posts verder.
Iedereen wil maar aandacht.quote:
Vannacht rond half vier kon ik het eindelijk eens een beetje bijhouden. Eerder op de avond lukte me dat nietquote:
Lasagne.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ik had een recentere foto van mezelf gevonden, maar die was van achter, hehe.
Wat ga je eten?
[..]
Iedereen wil maar aandacht.
Neuh, hangt samen met mijn gevoel, als ik me slecht voel eet ik heel weinig.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:22 schreef Sinosappel het volgende:
Jij wilt gewoon stiekem in 2012 in 't glazen huis staan met Gerard.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:51 schreef heloef het volgende:
Aandacht is waar ik voor leef het is een van de redenen dat ik radiojock wil worden denk ik.
Mijn ouders hebben een prentenboek van Tolkien's beesttarium echt gaaf. Ken je dat boek?quote:
Hehe, heb een foto getagged op iemand zijn facebook. En je ziet mijn mooie bips amper.quote:
Ja, heb ik ook, echt een mooi boekquote:Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een prentenboek van Tolkien's beesttarium echt gaaf. Ken je dat boek?
zal zo zoeken, eerst etenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, heb een foto getagged op iemand zijn facebook. En je ziet mijn mooie bips amper.
Tuurlijk maar dat heeft andere redenen.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon stiekem in 2012 in 't glazen huis staan met Gerard.
Wat staat er in dat boek?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook, echt een mooi boek
Is 't z'n laatste jaar geweest?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dat heeft andere redenen.
Alleen Gerard staat er volgend jaar sowieso niet maar goed.
Ik moet het ook nog een keer lezen.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook, echt een mooi boek
Jij met Sander en Coen? Dat zou leuk zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dat heeft andere redenen.
Alleen Gerard staat er volgend jaar sowieso niet maar goed.
Neuh, er is een 3 jaar regel je mag maar 3x op rij er in.quote:
Coen is saai, Sander heeft een zwakke maag.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij met Sander en Coen? Dat zou leuk zijn.
Haiquote:
Ben je hier nog vaak te vinden, of heb je al gehosseld?quote:
Hebben we al iemand geregeld om mij te hosselen zodat ik hier niet meer hoef te komen, of zouden jullie me dan teveel missen?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je hier nog vaak te vinden, of heb je al gehosseld?
Nog niet gehosseld, maar het staat wel op de planningquote:Op woensdag 28 december 2011 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je hier nog vaak te vinden, of heb je al gehosseld?
Jij moet zelf hosselen, hup hup.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Hebben we al iemand geregeld om mij te hosselen zodat ik hier niet meer hoef te komen, of zouden jullie me dan teveel missen?
Ook goedquote:Op woensdag 28 december 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Coen is saai, Sander heeft een zwakke maag.
Nee ik ga wel met Michiel en Annemieke.
Nee, er zijn te weinig vrouwen helaas.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Hebben we al iemand geregeld om mij te hosselen zodat ik hier niet meer hoef te komen, of zouden jullie me dan teveel missen?
Goed bezig kerel. Gaat het lukken?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nog niet gehosseld, maar het staat wel op de planning.
Het is dat of niks he.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil geen aandacht daar kan ik niet tegen
watdan?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris heeft het perfecte cadeau
Neuh, maar dank voor de supportquote:Op woensdag 28 december 2011 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed bezig kerel. Gaat het lukken?
Bezig met een faalhossel, brofist bro.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Neuh, maar dank voor de support
Wat heeft het 1 met het ander te maken dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee joh er gebeurt bar weinig hier.quote:
Ik ook. Ik ben al eens opgestaan en weer gaan zitten.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:25 schreef Faxie het volgende:
'k Heb m'n portie sport voor vandaag al weer gehad
Ik ook, ik heb last van mijn muisarmquote:Op woensdag 28 december 2011 17:25 schreef Faxie het volgende:
'k Heb m'n portie sport voor vandaag al weer gehad
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:29 schreef Faxie het volgende:
Haha lol. Als je dat nou eens 100 keer achter elkaar doet bouw je nog conditie op ook
Een beetje ladder heeft zelfs tientallen sportenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:29 schreef kree het volgende:
Ik heb op ladders geklommen op m'n werk, telt dat ook als sport
Verder doe ik daar niet aan namelijk
Haha, scherp.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een beetje ladder heeft zelfs tientallen sporten
Ben ik blind ofzo danquote:Op woensdag 28 december 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Blegh ik heb allemaal irritante en vervelende puisten
Ik moet gewoon even klagen. Even maar.
Kan dat niet in een ander topic?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker uitknijpenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maak zelf meestal ijs met fruitquote:Op woensdag 28 december 2011 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Wanneer mag ik bij jou eten?
Ik lust wel ijs met fruit.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik maak zelf meestal ijs met fruit
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:38 schreef Joysa het volgende:
Het is maar goed dat ik al gegeten heb.
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker met stukjes uit je neus erin? Dat deed m'n moeder altijd
Je zag het niet in die belichting maar rondom mijn mond zitten te veel puistenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ben ik blind ofzo dan![]()
Ik heb mijn mondhoek gescheurt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zag het niet in die belichting maar rondom mijn mond zitten te veel puisten
Ik kom eraan, adres?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met slagroomEn kaneelsuiker
En hagelslag
Wat heb je gedaan met kerst?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zag het niet in die belichting maar rondom mijn mond zitten te veel puisten
Jij had toch ook zachte G?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoop 't niet voor 'm
Zuid Limburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |