SPOILER: spoiler omdat kontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAAYYUUUUM
Je mag voor mij wel een nieuwe UI maken.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:01 schreef Lot88 het volgende:
geen idee drommel vermaak mij eens ik ben mijn nagels maar gaan pimpen
Dat wat jij niet hebt en de rest hier welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wat jij niet hebt en de rest hier welIk heb ook geen piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarover gesproken, ik moet nu toch wel binnen een paar weken een definitieve bedenkenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
User Icon. Het plaatje onder je naam.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat wat jij niet hebt en de rest hier welDrommel die het niet over piemels heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen in ruil voor tietenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
Ik mag wel eens piemels lenen, dat vind ik wel erg vrijgevig van mannen.
Wij zijn best lief he?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
En heb je er al eens mee gehelicoptert?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
Dit keer begon ik er niet over. Echt niet kaneelstaafje. Echt niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het zal ook eens niet over piemels gaan hier.
Nee, iemand heeft dat wel een keer voor me gedaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef twi het volgende:
[..]
En heb je er al eens mee gehelicoptert?
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit keer begon ik er niet over. Echt niet kaneelstaafje. Echt niet.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:03 schreef twi het volgende:
[..]
En heb je er al eens mee gehelicoptert?
* Drommeldaris past een deel van zijn stripact aanquote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft dat wel een keer voor me gedaan.Gelukkig was dat na de seks, anders had ik geen zin meer gehad.
Jawel hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Nu we het er toch over hebben...
Mannelijke cosplayers moeten wel iets doen aan hun leuters. Het ziet er niet uit.
Zou je dat graag willen doen?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, iemand heeft dat wel een keer voor me gedaan.Gelukkig was dat na de seks, anders had ik geen zin meer gehad.
Het lijkt me wel eens grappig om te doen. Ik mocht wel een keer richting tijdens het plassen, dat was best lastig.quote:
Turmion Katilot, Pirun Nyrkki.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Newbie114 het volgende:
Ik moest nog iets luisteren/kijken op youtube. maar weet niet meer wat.
Luister eerst dit maar totdat je het weer weetquote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Newbie114 het volgende:
DIE IS AWESOME!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Turmion Katilot, Pirun Nyrkki.
Van wie moest dat dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:04 schreef Newbie114 het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee joh, Sinos is preuts hoor.
Heb je respect voor ons gekregen?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt me wel eens grappig om te doen. Ik mocht wel een keer richting tijdens het plassen, dat was best lastig.
Ja, enorm veel. Het is een gave.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je respect voor ons gekregen?
Mwah, al die worsten achter die stretchstof zien er gewoon niet uit. Ik ga dat ook vermijden.quote:
Ik luister niet echt naar metal. Wel naar hard rock en blues.. dus eigenlijk ben ik alsnog een semi altoquote:Op woensdag 28 december 2011 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
Zijn er hier ook mannen die niet naar metal luisteren?
Heloef telt niet, ik vroeg om mannen.
Ik luister trouwens eigenlijk alles wel, alleen jazz, hardcore en wereldmuziek staan me niet zo aanquote:Op woensdag 28 december 2011 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
jep.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:06 schreef Mystikvm het volgende:
Mastodonquote:Op woensdag 28 december 2011 16:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Luister eerst dit maar totdat je het weer weet
Jazzquote:Op woensdag 28 december 2011 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik luister trouwens eigenlijk alles wel, alleen jazz, hardcore en wereldmuziek staan me niet zo aan
013 is wel ver maar kan even kijken. Hoeveel centjes gaat mij dat kosten?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mastodongave band. Ga je nog naar het concert volgend jaar in de 013?
Wereldmuziek is ook voor rooibostheedrinkende sufkutten.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik luister trouwens eigenlijk alles wel, alleen jazz, hardcore en wereldmuziek staan me niet zo aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |