Het is een drankflesquote:Op woensdag 28 december 2011 14:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij heeft al teveel geweren
Hij wordt 20quote:Op woensdag 28 december 2011 14:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
- spel voor de xbox / ps3 / whatever
- staatslot
- iets grappigs van een cadeauwinkel.. zoals een "only girls allowed" bordje voor zijn kamerdeur
- drank
Oh wachtGeen idee hoe oud hij is natuurlijk
Ik heb laatst al een chick voor hem geregeld en daarvan heeft die zijn vriendin gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2011 14:27 schreef El_Matador het volgende:
@ Drommel:
Trakteer op een avondje chicks hosselen met jou als wingman.
Baas.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb laatst al een chick voor hem geregeld en daarvan heeft die zijn vriendin gemaakt
dat zou niet zo slim zijn, maar heb je ze tegelijk met veel andere dingen gehaald? Dan vergeet ik ook wel eens dingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had 6 nieuwe longdrinkglazen gekocht. Maar ik kan ze niet vinden. Zou ik ze in de winkel hebben laten staan?
Ja, ook wijnglazen, borden, een schaal en kleine schaaltjes. En nog iets, maar dat ben ik vergeten. Ik geloof snijplanken.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat zou niet zo slim zijn, maar heb je ze tegelijk met veel andere dingen gehaald? Dan vergeet ik ook wel eens dingen.
Dat zou niet zo best zijn, ze zullen vast wel ergens liggen. Ik ben ook de hele tijd dingen kwijtquote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had 6 nieuwe longdrinkglazen gekocht. Maar ik kan ze niet vinden. Zou ik ze in de winkel hebben laten staan?
Dan zou het wel kunnen, wel goed overal gezocht?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ook wijnglazen, borden, een schaal en kleine schaaltjes. En nog iets, maar dat ben ik vergeten. Ik geloof snijplanken.
Wat een lief onderschrift heb jij eigenlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou niet zo best zijn, ze zullen vast wel ergens liggen. Ik ben ook de hele tijd dingen kwijt
Only one way to find out!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me nu pas op.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een lief onderschrift heb jij eigenlijk
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou niet zo best zijn, ze zullen vast wel ergens liggen. Ik ben ook de hele tijd dingen kwijt
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou het wel kunnen, wel goed overal gezocht?
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Only one way to find out!Ik heb ze gevonden, ze lagen in de achterklep van de auto. Gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Jij hebt oook een leuken!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Murdera heeft pas een lief onderschrift
Die van magnetron.quote:
Nee, onwijs lekkere chick.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die chipszak uit jouw onderschrift is een man, toch??
Ik heb honger, ga eens naar de keukenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt oook een leuken!
Weet je wat daarop rijmt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de sapjes?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, gezond aan de sapjes en vitamines. En sporten.
Goed we smsen wat heen en weer.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hallo beginnende hosselbaas. Hoe gaat het met je olga ofzo.
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb honger, ga eens naar de keuken
Als het lekker is, gaan we daarna neukenJammer, was je zo dichtbij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Bij mij staan ze nogal laag op de lijst, ze zijn mooi maar het mooiste wat er is, nah.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan zoveel dingen opnoemen die mooier zijn dan vrouwen ja.
Muziek is mooier, bossen zijn mooier, poëzie is mooier. En nog een hele hoop andere dingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij staan ze nogal laag op de lijst, ze zijn mooi maar het mooiste wat er is, nah.
Muziek sowieso, met bossen en poezie heb ik niet zoveel.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Muziek is mooier, bossen zijn mooier, poëzie is mooier. En nog een hele hoop andere dingen.
poëziequote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Muziek is mooier, bossen zijn mooier, poëzie is mooier. En nog een hele hoop andere dingen.
Dankje.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niets verzinnen dat ik mooier vind dan een mooie man.
Een mooie vrouw?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niets verzinnen dat ik mooier vind dan een mooie man.
Ik heb een waslijstje met dingen die mooier zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef twi het volgende:
Nou, er is niks mooier dan een leuke vrouw hoor. En al zeker niet poëzie.
Posten!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een waslijstje met dingen die mooier zijn.
Voor mij dan.
Die vind ik ook wel mooi, maar als ik moet kiezen tussen een mooie man of een mooie vrouw, vind ik een man toch mooier.quote:
Mijn god flashbacks naar Kunstbeschouwing vorig jaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
Surrealistische schilderkunst is ook mooi.
[ afbeelding ]
Salvador Dali
Je moet mensen ook niet dwingen naar zoiets te kijken, dat is belachelijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn god flashbacks naar Kunstbeschouwing vorig jaar.
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef LostInSpace het volgende:
Een mooie gitaar
Maar goed, dat is dan ook weer 1 van mijn nutteloze obsessies. In plaats van dat ik nou eens goed leer te spelen op zo'n ding, zit ik er vooral naar te staren hoe mooi die wel niet is
Geluk (een beetje vaag begrip maar toch)quote:
Goeien "waslijst"quote:Op woensdag 28 december 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Geluk (een beetje vaag begrip maar toch)
Radio maken
Ajax (voetbalnerd jaja ik weet het)
Muziek
Nou dat was het wel.
Zo specifiek snap ik dan weer niet hè? Een mooie vrouw is een mooie vrouw, ongeacht haarkleur of ogen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef Sinosappel het volgende:
Groene ogen icm donker haar vind ik mooi
![]()
![]()
Ze heeft het over mij Einsteinquote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Zo specifiek snap ik dan weer niet hè? Een mooie vrouw is een mooie vrouw, ongeacht haarkleur of ogen.
Waslijstje een lijstje.quote:
Een mooie man is een mooie man, ongeacht blabla. Maar van de combinatie groene ogen donker haar smelt ik gewoonquote:Op woensdag 28 december 2011 14:54 schreef twi het volgende:
[..]
Zo specifiek snap ik dan weer niet hè? Een mooie vrouw is een mooie vrouw, ongeacht haarkleur of ogen.
Dan moet je ook wel initiatief nemen he... anders kan je ook niet hosselen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Een mooie man is een mooie man, ongeacht blabla. Maar van de combinatie groene ogen donker haar smelt ik gewoon![]()
Heb ik een zwak voor
Heb overigens nog nooit zo iemand weten te hosselen
Nee, een prachtig meisje vroeger en nu een prachtige vrouw.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die chipszak uit jouw onderschrift is een man, toch??
Deze vrouw weet.quote:
quote:
Ik heb hier in huis 3 replicas (nouja, meer posters) hangen van hem.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
Surrealistische schilderkunst is ook mooi.
[ afbeelding ]
Salvador Dali
Haha is het raar dat ik in die ballerina Harry Potter zie?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ballerina in a Death's-Head.
Daniel Radcliffe is ook wel een beetje een ballerinaatje natuurlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha is het raar dat ik in die ballerina Harry Potter zie?
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ballerina in a Death's-Head.
Je bent geobsedeerd door Harry Potter?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha is het raar dat ik in die ballerina Harry Potter zie?
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent geobsedeerd door Harry Potter?
Gelukkig is dat mij nooit overkomen zeg.
Nagellak is pure liefdequote:Op woensdag 28 december 2011 14:59 schreef Myraela het volgende:
Ik kan andere dingen ook wel waarderen hoor, maar ik vind het niet zo mooi als een mooie man.
Ik vind architectuur mooi.
Grafische vormgeving.
Mooi opgemaakt eten.
Dieren.
Muziek.
Goede geuren.
Nagellak.
Waarom dacht je dat ChipsZak een man was eigenlijk?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:01 schreef Sinosappel het volgende:
Toch verkies ik een mooie man boven nagellak
Haha, thanks!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een lief onderschrift heb jij eigenlijk
Nog helemaal witte sneeuw.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:02 schreef palawan het volgende:
Bliksem
Sneeuw
Uitzichten in de bergen
Wolken
... Eigenlijk kan ik dit samenvatten met 1 woord: Natuur
Muziek is ook mooi
Humor / lachen
En ik denk dat ik nog best veel dingen vergeet.
Witte sneeuw inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nog helemaal witte sneeuw.
Maar zodra erin gelopen is is het wel minder.
Ja dat zijn mooie dingen, ik ben nog nooit in de bergen geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:02 schreef palawan het volgende:
Bliksem
Sneeuw
Uitzichten in de bergen
Wolken
... Eigenlijk kan ik dit samenvatten met 1 woord: Natuur
Muziek is ook mooi
Humor / lachen
En ik denk dat ik nog best veel dingen vergeet.
Dat is wel cool ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Witte sneeuw inderdaad.
Of 1 spoor door een wit sneeuwveld, heb ik ooit eens gemaakt in de bergen, over de gletsjer naar een top gelopen, vanaf de top teruggekeken naar de gletsjer en stond 1 kaarsrecht spoor in de sneeuw...
... mijn spoor
Ja een vrouw of man mooi vinden gaat veel verderquote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef twi het volgende:
Naar buiten gaan terwijl het keihard regent.
Maar dat is toch een heel ander soort mooi dan gewoon een vrouw mooi vinden hoor.
Awww.quote:
Mooi vinden niet hoor. Ik vind dat veel minder diep in je ziel gaan dan bepaalde andere dingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja een vrouw of man mooi vinden gaat veel verder
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Awww.![]()
Mijn buren hadden een keer eendjes, maar toen hadden ze daarbij een kippenkuikentje gekregen en dat kuikentje weer gewoon verzorgd door de moeder eend.Alleen dat ging fout zodra moeder eend ging zwemmen. Kippen kunnen niet zwemmen.
Minder diep zeg je?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooi vinden niet hoor. Ik vind dat veel minder diep in je ziel gaan dan bepaalde andere dingen.
Dat is waar, maar ervaringen gaan toch veel dieper in je ziel zitten dan hoe mooi een object is. Ja, sorry dames (en heren), hoe we elkaar beoordelen blijven we in eerste instantie natuurlijk gewoon objecten.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
Mooi vinden niet hoor. Ik vind dat veel minder diep in je ziel gaan dan bepaalde andere dingen.
Klopt. Maar toch ook wel schattig.quote:
Ja maar nagellakquote:Op woensdag 28 december 2011 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat kan het ook wel zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef heloef het volgende:
Misschien is van een vrouw houden het mooiste wat er is.
Niet de vrouw op zich.
Klopt.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef heloef het volgende:
Niet de vrouw op zich.
Vrouwen zijn gewoon mooiquote:Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef heloef het volgende:
Niet de vrouw op zich.
Dat is een ervaring ja, en ervaringen zijn inderdaad stukker mooier dan het object zelf.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef heloef het volgende:
Niet de vrouw op zich.
Toch twijfel ik nogquote:Op woensdag 28 december 2011 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon mooi![]()
Anders had ik dat niet in m'n onderschrift gezet uiteraard
Ik heb geen vrouw waar ik echt van houd buiten mijn familie om. Behalve dan 1 ex, maar das meer als vriend.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:12 schreef twi het volgende:
Al is de vrouw waar je van houdt op zich dan natuurlijk wel weer het mooiste wat er is!
Kortom, wie is die vrouw waar jij zo van houdt, magnetronkoffie?
Omdat als ik naar het fobo van chipszak ga, dan staat er dat het een man isquote:Op woensdag 28 december 2011 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ChipsZak een man was eigenlijk?
Ik hou van alle vrouwen, van sommigen enkel iets meer dan van anderen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouw waar ik echt van houd buiten mijn familie om. Behalve dan 1 ex, maar das meer als vriend.
Dat is 't wel zo'n beetje ja. Vrouwen zijn gewoon top!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou van alle vrouwen, van sommigen enkel iets meer dan van anderen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat als ik naar het fobo van chipszak ga, dan staat er dat het een man is
Nou, dat gaat me wel weer te ver hoor. Er zijn maar heel weinig vrouwen die ik top vind.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is 't wel zo'n beetje ja. Vrouwen zijn gewoon top!![]()
En mooi![]()
Gewoon hoe ze zijn, kan het moeilijk uitleggen
Dat een vrouwen kunnen ook verschrikkelijk zijnquote:
Ik vind nogal veel vrouwen afstotelijk qua karakter. Eerder dan mannen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is 't wel zo'n beetje ja. Vrouwen zijn gewoon top!![]()
En mooi![]()
Gewoon hoe ze zijn, kan het moeilijk uitleggen
Ze zijn niet allemaal mooi helaas.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon mooi![]()
Anders had ik dat niet in m'n onderschrift gezet uiteraard
Het is dan ook een oppervlakkige mening. Ik heb 't niet over vrouwen die ik al kenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat een vrouwen kunnen ook verschrikkelijk zijn
Vrouwen hebben iets moois in zich als je het tenminste zelf erin stoptquote:Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is dan ook een oppervlakkige mening. Ik heb 't niet over vrouwen die ik al ken
Niet allemaal, maar een autoliefhebber vindt toch ook niet alle auto's mooi?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal mooi helaas.
Ook oppervlakkig gezien gaat je bewering niet voor elke vrouw opquote:Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is dan ook een oppervlakkige mening. Ik heb 't niet over vrouwen die ik al ken
Nasty.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen hebben iets moois in zich als je het tenminste zelf erin stopt
Wijze woorden, wijze woorden.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar een autoliefhebber vindt toch ook niet alle auto's mooi?
Jij vindt als voetballiefhebber Ajax toch ook niet altijd mooi spelen?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook makkelijker met mannen om kan gaan. Maar de vriendinnen die ik heb zijn ook lekker ontspannen en open en zonder dat gezeur.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind nogal veel vrouwen afstotelijk qua karakter. Eerder dan mannen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen hebben iets moois in zich als je het tenminste zelf erin stopt
Tja. Ik hou gewoon niet van vrouwen denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar een autoliefhebber vindt toch ook niet alle auto's mooi?
Jij vindt als voetballiefhebber Ajax toch ook niet altijd mooi spelen?
Wanneer kom je met je vriendinnen naar Groningenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook makkelijker met mannen om kan gaan. Maar de vriendinnen die ik heb zijn ook lekker ontspannen en open en zonder dat gezeur.
Vriendin uit Groningen komt met O&N naar Rotterdam.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer kom je met je vriendinnen naar Groningen
Dit, dan kom ik ookquote:Op woensdag 28 december 2011 15:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer kom je met je vriendinnen naar Groningen
Ik schrik niet eens meer van dat soort dingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:20 schreef LostInSpace het volgende:
Pfff, ik denk ik zoek op "ugly women" met Google om een punt te maken en dat hier te posten, vind ik dit.
Warning: niet klikken als je een zwakke maag hebt. Mensen doen idiote dingen
Ik had iets bloederigs met veel vleeswonden en dergelijke verwacht, dus dit viel nog meequote:Op woensdag 28 december 2011 15:20 schreef LostInSpace het volgende:
Pfff, ik denk ik zoek op "ugly women" met Google om een punt te maken en dat hier te posten, vind ik dit.
Woman hurt.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. Ik hou gewoon niet van vrouwen denk ik.
Van sommige wel, maar niet over het algemeen.
Ohai.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan zelfs een dikkere vrouw met een mooi gezicht nog mooi vinden gek genoeg. Het heeft denk ik ook een beetje met uitstraling te maken of zo
pics van je lichaam?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohai.
Al moet ik zeggen dat ik mezelf wel op het randje vind zitten hoor. Nog dikker vind ik gewoon niet meer mooi.
Ja, want een vleeshaak door je tepel is geen vleeswondquote:Op woensdag 28 december 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had iets bloederigs met veel vleeswonden en dergelijke verwacht, dus dit viel nog mee
Wanneer komen jij en Murdera naar Groningen danquote:Op woensdag 28 december 2011 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriendin uit Groningen komt met O&N naar Rotterdam.
Neeeeeeeee waarom moet ik ook klikkenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:20 schreef LostInSpace het volgende:
Nee eigenlijk alleen vrouwen in mijn leven.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schrik niet eens meer van dat soort dingen.
Tsja, ik voel mij er niet zo lekker bijquote:Op woensdag 28 december 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had iets bloederigs met veel vleeswonden en dergelijke verwacht, dus dit viel nog mee
In mijn iets langere leven ging het min of meer gelijk op. Ik ben dan ook een beetje te naief somsquote:Op woensdag 28 december 2011 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In mijn korte leven waren de vrouwen toch erger
Nieuw fapmateriaal.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:20 schreef LostInSpace het volgende:
2 girls 1 cup, daarna verbaast niets je meer.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
[..]
Tsja, ik voel mij er niet zo lekker bij
Ik wil niet weten wat jullie allemaal gezien hebben dan
Er zijn ergere dingenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
2 girls 1 cup, daarna verbaast niets je meer.
Ha ha! Ik heb de drang om te klikken weerstaan! IIIII....have da Powah!!1quote:Op woensdag 28 december 2011 15:20 schreef LostInSpace het volgende:
Nouja, het is meer dat een foto me niet zoveel doet. Als het een filmpje zou zijn zou ik er wel van walgen. Hierbij zit ik alleen maar te zoeken na hoe ze het gephotoshopt hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
[..]
Tsja, ik voel mij er niet zo lekker bij
Ik wil niet weten wat jullie allemaal gezien hebben dan
Pussy.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
You haven't seen nothing yetquote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig. Houden zo!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
You haven't seen nothing yet
2 guys 1 chainsaw.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja. Maar die zijn niet gruwelijker hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 15:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoals jouw nachtmerries?
Heb je ze nog steeds?
Ik zie mezelf liever in een mooie vrouw.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:24 schreef Sinosappel het volgende:
Ach mensen zien mooie vrouwen graag in pijn, its just a fact
Je kunt natuurlijk altijd nog naar de wallen gaanquote:Op woensdag 28 december 2011 15:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mezelf liever in een mooie vrouw.
jep.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die Mexicaanse bende afrekening bedoel je?
Gelukkig heb ik nog geen van die smerige filmpjes gekeken.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen behoefde die te zien om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog geen van die smerige filmpjes gekeken.
Hey, hij zei een mooie vrouw. Niet 1 of ander afgelept stukje vlees in een showroom.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd nog naar de wallen gaan
3 guys, 1 hammer of 1 guy 1 cup.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben altijd zo nieuwsgierig.
Maar dat 1 guy 1 hammer gedoe was echt too much voor mij. Om alleen maar te lezen.
Alleen die eerste wordt toch met de kettingzaag gedood? De tweede met een mes.quote:
Er zitten altijd wel wat mooie tussen als ik een vriend van mij moet gelovenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hey, hij zei een mooie vrouw. Niet 1 of ander afgelept stukje vlees in een showroom.
correct.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 guys, 1 hammer of 1 guy 1 cup.
[..]
Alleen die eerste wordt toch met de kettingzaag gedood? De tweede met een mes.
Dit ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen behoefde die te zien om eerlijk te zijn
Beter google je gewoon niets met porn erachter.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:31 schreef twi het volgende:
Ik denk dat ik Google voorlopig maar even op m'n blacklist zet, voordat ik alle trefwoorden van hier tegen beter weten in in ga typen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt als een gat in de markt
Edit:Te lui om die quote te fixen![]()
Er is maar 1 video die ik heb gezien welke ik niet trokquote:Op woensdag 28 december 2011 15:31 schreef Sinosappel het volgende:
Ben ik echt zo'n poesje dat ik al die shit niet trek?
Jij wist niet wat furry was, dus jij dacht sowieso dat er geen porno van was, dus dat telt niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat weet ik sinds gister ja
altijd iemand die me voor isquote:
Die heb ik gisteren al gekekenquote:
Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd nog naar de wallen gaan
Ja, werd er niet echt warm van ofzo.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
correct.
Je hoort die 2e nog lang gorgelen.
Die kop die je erbij trok ookquote:Op woensdag 28 december 2011 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren al gekeken
Je mag mijn handje wel vasthouden hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 15:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er is maar 1 video die ik heb gezien welke ik niet trok
Dat vind ik lief van je maar het zorgt er niet voor dat ik geen honger heb en 3 dagen mijn pener niet meer durf aan te rakenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je mag mijn handje wel vasthouden hoor
Het enige wat me echt schokte was de apathische blik van die mannen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, werd er niet echt warm van ofzo.
Jij bent echt nog een grotere vreetzak dan ik. en dat wil wat zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je maar het zorgt er niet voor dat ik geen honger heb en 3 dagen mijn pener niet meer durf aan te raken
Wat danquote:
Ja, je eet niet genoegquote:Op woensdag 28 december 2011 15:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij bent echt nog een grotere vreetzak dan ik. en dat wil wat zeggen.
Newb op TCquote:Op woensdag 28 december 2011 15:33 schreef Newbie114 het volgende:
Ik heb iets nieuws gevonden waardoor ik de komende maanden waarschijnlijk niet meer slaap: tinychat.
Dat verbaasde me wel licht ja. Ik neem aan dat ze het zo snel mogelijk over willen hebben. Anders verzinnen ze iets dat langer duurt en meer pijn doet.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het enige wat me echt schokte was de apathische blik van die mannen.
Ik wil het niet eens meer wetenquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens meer weten
Al die dingen waarnaar je op sommige sites links ziet staan met onderschrift: klik hier alsjeblieft niet op!
En dan kan ik niet slapen voor ik geklikt heb hoor
Ik dacht eerder een soort shellshocked achtig iets.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat verbaasde me wel licht ja. Ik neem aan dat ze het zo snel mogelijk over willen hebben. Anders verzinnen ze iets dat langer duurt en meer pijn doet.
Mijn nieuwsgierig wint het toch dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens meer weten
Al die dingen waarnaar je op sommige sites links ziet staan met onderschrift: klik hier alsjeblieft niet op!
En dan kan ik niet slapen voor ik geklikt heb hoor
Kun je geen lenzen?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierig wint het toch dan.
Oh een vraag wie wil mij helpen met een nieuwe bril uitzoeken?
Werkte die link nu wel?quote:
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Ik heb gelukkig geen idee wat een normale reactie is in zo'n situatie.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht eerder een soort shellshocked achtig iets.
Nee rechteroog kan geen lenzenquote:
Neem een lekker groot nerden model. Dan ben je een eckte hipster.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierig wint het toch dan.
Oh een vraag wie wil mij helpen met een nieuwe bril uitzoeken?
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee rechteroog kan geen lenzen
eerst nagels dan douchen? dat is niet zo slim hequote:Op woensdag 28 december 2011 15:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik niet, ik maak mijn nagels af en dan ga ik douchen en aankleden.
Ik maar denken dat je op mn kont soptequote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
Door TC kom ik niet meer aan porno toe
Ik combineer. Microfoon staat toch uit. En de cam kan er ook wel even af.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
Ik op TC, dat is eigenlijk al porno toch.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
Juist wel. Alles wat op mijn huid zit gaat er dan makkelijk vanaf zonder mijn nagels te beschadigen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
eerst nagels dan douchen? dat is niet zo slim he
Ja true, maar grote kans dat het er in 1 stuk af bladdertquote:Op woensdag 28 december 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist wel. Alles wat op mijn huid zit gaat er dan makkelijk vanaf zonder mijn nagels te beschadigen.
Ga je mee dan uitzoeken?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem een lekker groot nerden model. Dan ben je een eckte hipster.
haha, leuke verhalenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Van je verhalen? Ja![]()
Drie keer raden wat ik vandaag gedaan heb
Ook niet knippen?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:40 schreef Sinosappel het volgende:
Ik doe nooit wat met mn nagels...
Ik wel, afknippen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:40 schreef Sinosappel het volgende:
Nog nooit gehad.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja true, maar grote kans dat het er in 1 stuk af bladdert
Rechteroog kan moeilijk focussen en daardoor worden lenzen moeilijkquote:
Dan bijt ik ze.. ik moet welquote:Op woensdag 28 december 2011 15:40 schreef Sinosappel het volgende:
Die vind ik niet zo lekker.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:40 schreef Newbie114 het volgende:
Wie hier kent dezen niet?
[ afbeelding ]
Ja ik dusquote:Op woensdag 28 december 2011 15:40 schreef Newbie114 het volgende:
Wie hier kent dezen niet?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Rechteroog kan moeilijk focussen en daardoor worden lenzen moeilijk
Ze zijn lekkerquote:
Jammer genoeg is mijn andere oog ook slecht dus dat is geen optiequote:
Wat vind je wel lekker snoep?quote:
Ik vind deze grappig, maar snap niet echt waarom. Waarschijnlijk omdat alles wat katten doen grappig is.quote:
Je moet iets.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:44 schreef twi het volgende:
Drommel zit echt de hele dag analogiën voor z'n lul te zoeken in posts van anderen hè?
Je moet toch watquote:Op woensdag 28 december 2011 15:44 schreef twi het volgende:
Drommel zit echt de hele dag analogiën voor z'n lul te zoeken in posts van anderen hè?
Iets over vrouwen en mooi zijn valt wel in de smaak, geloof ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:45 schreef Newbie114 het volgende:
Ik moet een nieuwe sig, iemand een ideetje?
Tekst van Osdorp Possequote:Op woensdag 28 december 2011 15:45 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zeg doenquote:
Ik heb de mijne nog die was bedoeld voor MWF, ook wat beter voor warmer weer opzichquote:Op woensdag 28 december 2011 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben al een kostuum aan het uitzoeken voor de EFF of CF, maar het is allemaal zo ingewikkeld. En voor de meeste moet je heel gespierd zijn om er goed uit te zien. Misschien maar eens gaan trainen.
Je lult er weer op losquote:Op woensdag 28 december 2011 15:44 schreef twi het volgende:
Iddquote:Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog die was bedoeld voor MWF, ook wat beter voor warmer weer opzich
"Ah, women. They make the highs higher and the lows more frequent." - Friedrich Nietzschequote:Op woensdag 28 december 2011 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Iets over vrouwen en mooi zijn valt wel in de smaak, geloof ik.
Een man die zich newbie noemt maar ondertussen meer weet van porno dan ikquote:Op woensdag 28 december 2011 15:45 schreef Newbie114 het volgende:
Tja wat kan ik zeggenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een man die zich newbie noemt maar ondertussen meer weet van porno dan ik
Hehehe, denk het ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog die was bedoeld voor MWF, ook wat beter voor warmer weer opzich
Nietzsche was een vieze seksistquote:Op woensdag 28 december 2011 15:48 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
"Ah, women. They make the highs higher and the lows more frequent." - Friedrich Nietzsche
So true
Je bent zelf een vieze seksistquote:Op woensdag 28 december 2011 15:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nietzsche was een vieze seksist
Wel jammer voor je dat alle mannelijke personages altijd zo macho of gespierd zijn ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, denk het ook.
Al 12 pagina's aan cosplay threads doorgeworsteld. Nog niks echt leuks.
Hoe werkt dat hier dingetje?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een man die zich newbie noemt maar ondertussen meer weet van porno dan ik
Wat weet je allemaal van porno?quote:
Hahaquote:Op woensdag 28 december 2011 15:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je bent zelf een vieze seksist
Ik weet er niets vanquote:
Ik wil ook macho gespierd zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel jammer voor je dat alle mannelijke personages altijd zo macho of gespierd zijn ja.
Op naar de sportschool jijquote:Op woensdag 28 december 2011 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook macho gespierd zijn.![]()
Ik niet hoor, maar dat kon je ook wel zienquote:Op woensdag 28 december 2011 15:56 schreef Sinosappel het volgende:
Het verbaast mij altijd hoeveel mannen op FOK! aan de gewichten hangen en in goeie shape zijn
Minder apenkopjes etenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:57 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga in het nieuwe jaar samen met mijn broertje fitnessen. Moet iets. Anders wordt ik dik.
Ik ben nog nooit van mijn leven in een sportschool geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:56 schreef Sinosappel het volgende:
Het verbaast mij altijd hoeveel mannen op FOK! aan de gewichten hangen en in goeie shape zijn
Goed ik doe er niets voorquote:Op woensdag 28 december 2011 15:56 schreef Sinosappel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |