Het is een drankflesquote:Op woensdag 28 december 2011 14:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hij heeft al teveel geweren
Hij wordt 20quote:Op woensdag 28 december 2011 14:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
- spel voor de xbox / ps3 / whatever
- staatslot
- iets grappigs van een cadeauwinkel.. zoals een "only girls allowed" bordje voor zijn kamerdeur
- drank
Oh wachtGeen idee hoe oud hij is natuurlijk
Ik heb laatst al een chick voor hem geregeld en daarvan heeft die zijn vriendin gemaaktquote:Op woensdag 28 december 2011 14:27 schreef El_Matador het volgende:
@ Drommel:
Trakteer op een avondje chicks hosselen met jou als wingman.
Baas.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb laatst al een chick voor hem geregeld en daarvan heeft die zijn vriendin gemaakt
dat zou niet zo slim zijn, maar heb je ze tegelijk met veel andere dingen gehaald? Dan vergeet ik ook wel eens dingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had 6 nieuwe longdrinkglazen gekocht. Maar ik kan ze niet vinden. Zou ik ze in de winkel hebben laten staan?
Ja, ook wijnglazen, borden, een schaal en kleine schaaltjes. En nog iets, maar dat ben ik vergeten. Ik geloof snijplanken.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat zou niet zo slim zijn, maar heb je ze tegelijk met veel andere dingen gehaald? Dan vergeet ik ook wel eens dingen.
Dat zou niet zo best zijn, ze zullen vast wel ergens liggen. Ik ben ook de hele tijd dingen kwijtquote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had 6 nieuwe longdrinkglazen gekocht. Maar ik kan ze niet vinden. Zou ik ze in de winkel hebben laten staan?
Dan zou het wel kunnen, wel goed overal gezocht?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ook wijnglazen, borden, een schaal en kleine schaaltjes. En nog iets, maar dat ben ik vergeten. Ik geloof snijplanken.
Wat een lief onderschrift heb jij eigenlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou niet zo best zijn, ze zullen vast wel ergens liggen. Ik ben ook de hele tijd dingen kwijt
Only one way to find out!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt me nu pas op.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een lief onderschrift heb jij eigenlijk
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou niet zo best zijn, ze zullen vast wel ergens liggen. Ik ben ook de hele tijd dingen kwijt
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zou het wel kunnen, wel goed overal gezocht?
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:36 schreef twi het volgende:
[..]
Only one way to find out!Ik heb ze gevonden, ze lagen in de achterklep van de auto. Gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Jij hebt oook een leuken!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
Murdera heeft pas een lief onderschrift
Die van magnetron.quote:
Nee, onwijs lekkere chick.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die chipszak uit jouw onderschrift is een man, toch??
Ik heb honger, ga eens naar de keukenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt oook een leuken!
Weet je wat daarop rijmt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de sapjes?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, gezond aan de sapjes en vitamines. En sporten.
Goed we smsen wat heen en weer.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hallo beginnende hosselbaas. Hoe gaat het met je olga ofzo.
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb honger, ga eens naar de keuken
Als het lekker is, gaan we daarna neukenJammer, was je zo dichtbij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Bij mij staan ze nogal laag op de lijst, ze zijn mooi maar het mooiste wat er is, nah.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan zoveel dingen opnoemen die mooier zijn dan vrouwen ja.
Muziek is mooier, bossen zijn mooier, poëzie is mooier. En nog een hele hoop andere dingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij staan ze nogal laag op de lijst, ze zijn mooi maar het mooiste wat er is, nah.
Muziek sowieso, met bossen en poezie heb ik niet zoveel.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Muziek is mooier, bossen zijn mooier, poëzie is mooier. En nog een hele hoop andere dingen.
poëziequote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Muziek is mooier, bossen zijn mooier, poëzie is mooier. En nog een hele hoop andere dingen.
Dankje.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niets verzinnen dat ik mooier vind dan een mooie man.
Een mooie vrouw?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niets verzinnen dat ik mooier vind dan een mooie man.
Ik heb een waslijstje met dingen die mooier zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef twi het volgende:
Nou, er is niks mooier dan een leuke vrouw hoor. En al zeker niet poëzie.
Posten!quote:Op woensdag 28 december 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een waslijstje met dingen die mooier zijn.
Voor mij dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |