ik wil zo graag laminaatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Troel het volgende:
Heb je geen grote placemat ofzo voor onder het potje
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:01 schreef simmu het volgende:
ah well; vanaf vrijdag 15.00 is het ff niet langer mijn probleem![]()
![]()
![]()
![]()
dan is sangdrax de pisang![]()
ben benieuwd hoe het hem gaat bevallen in zn uppie
gefeliciteerd julliequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef NieuweUser het volgende:
Dankje Lijnloos!! Isa heeft een hele leuke verjaardag gehad! Ze heeft erg genoten van alle visite en kado'tjes! Zodra er weer iemand aanbelde rende ze naar de deur en riep ze' Kado'tje'!![]()
Isa vindt de wc ook erg interessant! Maar dan vooral het doortrekken, net zoals Minke! Ze zit weleens op haar potje maar nog niet echt met succes. Komt vast vanzelf. Poepen wordt hier ook ontkend trouwens!
Jan mag ook één keer per week kiezen, maar wel uit normaal avondeten. Meestal schotel ik 'm twee optie's voor en daar mag hij dan uit kiezen. hij blij, ik blijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Kleurdoos het volgende:
elin mocht kiezen wat we aten, dus dat werden appels, kipcorns en kaasstengels
Wat een geweldige maaltijdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Kleurdoos het volgende:
elin mocht kiezen wat we aten, dus dat werden appels, kipcorns en kaasstengels
Bij Jan is het antwoord ook meestal pasta, ook wil hij er tegenwoordig ook wel eens spinazie uitgooien. Vandaar ook dat hij mag kiezen uit twee dingen, dan zit ik tenminste niet steeds aan pasta vastquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef Meimeltje het volgende:
Elin
Bij Kyllian hoeven we het niet te vragen, dat is standaard "Pastaaaa". Dat lijkt ook Dyon zn favoriete gerecht. Op zich wel lekker, maar niet dagelijks
Ja de waterkoker had ik na de eerste keer al weg gedaan. Na een paar weken had ze een nieuwe gekocht met de mededeling dat ze er beter op zou letten. Toen ging het ook een tijdje goed. maar nu dus weer niet. Ze zegt me ook niet wat er gebeurd is. Alleen dat de thee omvalt en Leander ook nat is geworden. En Leander kan me niet vertellen wat er gebeurt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:23 schreef Pvoesss het volgende:
Jij bent toch ook oud genoeg om te snappen dat dit al veel te vaak is??
Na de eerste keer had je al op je strepen moeten staan..
Waarom in gods naam pas bij de volgende keer??
schoonmama woont in hetzelfde huis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:29 schreef Zoheetik het volgende:
Ja een waterkoker vervang je zo. Maar je kind niet. Na 1x is t al genoeg geweest en super gevaarlijk, dan maar niet meer naar schoonmama als ze niet wil luisteren.
Ze woont hier dus heb weinig keus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:27 schreef Pvoesss het volgende:
Dat soort mensen zou ik dan dus niet bij mijn kinderen laten
Ja dat probeer ik ook al. Maar ja heb nog meer kinderen in huis en ik moet zo heel af en toe ook nog even naar de wc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:30 schreef Zoheetik het volgende:
Ja sorry maar dan nog. Niet meer alleen laten.
Ik zei al tegen mijn lief dat ik haar thee wel zet voortaan. Doe ik er gewoon veel koud water bij zodat ze het meteen op kan drinken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:33 schreef Estrys het volgende:
Ze is niet heel erg meer gewend aan wonen met kleine kinderen denk ik. Het enige wat je kan doen is denk ik herhalen en haar inderdaad niet alleen laten als ze thee drinkt. of verhuizen
MeNicole, ms is dit n interessante link voor jou en je schoonmoederquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:20 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander heeft net weer thee over zich heen gekregen![]()
Wanneer valt het kwartje nou toch eens. Het is gelukkig nog steeds iedere keer goed gegaan, of nou ja goed, onder de douche en er was niks meer te zien en te voelen voor hem, maar er komt een keer en dan gaat het wel mis.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:38 schreef Cooki het volgende:
MeNicole, ms is dit n interessante link voor jou en je schoonmoeder
http://www.brandwonden.nl/page/841
plak t plaatje anders ff op de waterkoker
echt..
Ik heb meteen even zo'n waaier besteld van daar. Die hang ik naast de waterkoker. Misschen dat ze er dan elke keer bij nadenkt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:38 schreef Cooki het volgende:
[..]
MeNicole, ms is dit n interessante link voor jou en je schoonmoeder
http://www.brandwonden.nl/page/841
plak t plaatje anders ff op de waterkoker
echt..
Dan heb je geen goeie. Leander drinkt zijn thee ook uit een antilek. Gebeurd niks mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef simmu het volgende:
antilekbekers lekken met warme dranken erin
hoe weet ze dat dan? nouhou.....
Het is wel mijn kind maar niet mijn huis. Zij betaald net zo goed mee aan de huur dan wij dat doen. Maar mijn lief gaat het er vanavond even met haar over hebben in de hoop dat ze dan wel luistert. Want ik ben als de dood dat over een paar maand Matthias ook mobieler word en dat dat dan ook een keer zo gigantisch mis gaat!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
MeNicole, zal ik even een lotus-showtje geven? Even een brandwond opzetten en dan thee morsen en gaan gillen en dergelijke. Kijken of ze voldoende schrikt...
Ik zou trouwens wel een theeverbod uitvaardigen, het is immers jouw kind en jouw huis. Als ze het er dan niet mee eens is, moet ze maar wat anders zoeken...
hij is leuk he!?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:07 schreef Ssserpente het volgende:
Vick, ik heb vanmiddag 'Ik zou wel een kindje lusten' gekocht en het is nu al een hit!
quote:
nog even en jij moet ookquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef simmu het volgende:
fijn poep uit onderbroekjes schrapen enzo
3maal daags
Hier in huis woont geen Djeez hoor. Je bent in de war. Maar mijn schoonvader leeft niet meer!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef DaviniaHR het volgende:
simmu, dat klinkt naar, dat ze er een strijd van maakt. Hoe oud is ze nu?
nicole, alles is al gezegd. woont de schoonvader ook bij jullie in huis? zegt djeez er iets van? hoe dan ook, het blijft onverantwoord
bahquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:49 schreef Vicky het volgende:
Bed vol: check
vanmorgen weer drama. We reden de straat van het kdv in en ze ging compleet over de rooie... Klote dit! De juffies zijn wel heel erg lief gelukkig.
Tess dr oogjes zijn aan het ontsteken... Ik denk dat ik dr aangestoken heb..
das wel heel veelquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:46 schreef MamaPurk het volgende:
Zooi in bed *check* ik vind het niet zo gek dat ze er laatst zelf uitrolde
Er liggen knuffels, plastic poppetjes, badeendjes, een handdoekje, boekjes en het bedje is al niet zo groot...!! Maar ergens vind ik het wel schattig, ow de haar rugtas ligt ook in bed en als ze dan 's morgens naar mij toekomt heeft ze har tas bij zich
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:49 schreef Vicky het volgende:
Bed vol: check
vanmorgen weer drama. We reden de straat van het kdv in en ze ging compleet over de rooie... Klote dit! De juffies zijn wel heel erg lief gelukkig.
Tess dr oogjes zijn aan het ontsteken... Ik denk dat ik dr aangestoken heb..
Ja nou ja als zij er gelukkig van wordquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:56 schreef Cooki het volgende:
[..]
das wel heel veel![]()
oudste doet dat btw ook![]()
Vicky, sterkte met Tess, kdv perikelen en oogjes![]()
Omdat ik vind dat hij in bed hoort te slapen. Het is geen speelplek.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:51 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom zou je hem eruit gehaald hebben Asy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |