daar speelt de commercie inderdaad goed op inquote:Op woensdag 28 december 2011 10:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Bio/scharrel/duurzaam indien mogelijk en nog een béétje betaalbaar. Altijd een strevenGewoon omdat ik vind dat ik, aangezien ik het me kan veroorloven, mee kan helpen op deze manier onnodige troep en leed uit mijn wereld te laten. Of zo.. Het voelt gewoon beter. Ik voel me vaak zelfs een beetje schuldig als ik iets niet-biologisch/duurzaam/scharrel koop omdat het toevallig zo uit komt
Dus? Heel goed van de commercie dusquote:Op woensdag 28 december 2011 10:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
daar speelt de commercie inderdaad goed op in
Bio of die uit de tuin van schoonpa, anderen komen er niet meer in neequote:Op woensdag 28 december 2011 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, als ik eieren koop, koop ik biologische, de enige die je koop die niet naar vismeel smaken.
Wat mij ook opvalt is dat de dooier niet snel uit elkaar valt.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Het eiwit is ook steviger lijkthet bij het slaan is dat belangrijk
Jep, en dat is helemaal zou bij de eigen kippen van schoonouders, het is een degelijker ei.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat mij ook opvalt is dat de dooier niet snel uit elkaar valt.
Dat is bij niet biologische eieren vaak als als je de schaal breekt.
Lijkt me een goede beslissing. Jammer dat het in die betonnen UFO moet.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:06 schreef borisz het volgende:
Ajax - AZ moeten opnieuw beginnen met foebele. donderdag 19 januari 14.30 . Zonder publiek.
quote:Op woensdag 28 december 2011 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, en dat is helemaal zou bij de eigen kippen van schoonouders, het is een degelijker ei.
Ik verheug me op ons nieuwe huis waar we ook kipjes gaan houden
Nieuw huis? Ben benieuwd!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, en dat is helemaal zou bij de eigen kippen van schoonouders, het is een degelijker ei.
Ik verheug me op ons nieuwe huis waar we ook kipjes gaan houden
Ik heb vrije uitloop eieren, smaken bestquote:Op woensdag 28 december 2011 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, als ik eieren koop, koop ik biologische, de enige die je koop die niet naar vismeel smaken.
Gewoon in het weekend lekker dingen bij de groenteboer en slager halenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:19 schreef z80 het volgende:
ik eet niet echt bewust bio. als er een mooi stuk bio fruit of vlees ligt wil ik dit wel mee nemen, maar niet speciaal omdat het bio is.
seizoensgroente en fruit eet ik al. iets anders is hier in de Duitse supermarkt ook niet te krijgen. en het leuke is de Kaufland hier in Kleve verkoopt als het even kan vers producten uit NRW (de regio).
de slager hier in de stad Kleve is niets, een klein assortiment en het zag er ook niet heel mooi uit.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Gewoon in het weekend lekker dingen bij de groenteboer en slager halen
Jep, een omelet is echt even werk voordat je de eieren geslagen hebtquote:Op woensdag 28 december 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Die dooiers moet je echt met 'geweld' kapot prikken/slaan voor ze breken
zal per "merk" verschillen, maar mijn ervaring is dat de biologische en eigen eieren niet naar vismeel smaken, sowieso geen rare smaakjes hebben, en lekker stevig zijn.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik heb vrije uitloop eieren, smaken best
De biowinkel in Kleve heeft wel een heel mooi assortiment. Niet zo zeer groente en fruit, maar vooral veel soorten meel en ook wel bier en fris in biovarianten. Het liefst ga ik eigenlijk nog gewoon naar Edeka, daar hebben ze alles (ook niet bio).quote:Op woensdag 28 december 2011 11:19 schreef z80 het volgende:
ik eet niet echt bewust bio. als er een mooi stuk bio fruit of vlees ligt wil ik dit wel mee nemen, maar niet speciaal omdat het bio is.
seizoensgroente en fruit eet ik al. iets anders is hier in de Duitse supermarkt ook niet te krijgen. en het leuke is de Kaufland hier in Kleve verkoopt als het even kan vers producten uit NRW (de regio).
Vroeger vind ik de scharreleieren ook lekker, pas sinds een paar jaar zijn die heel smerig geworden. De vrije uitloopeieren smaken naar de scharreleieren van vroeger, gewoon lekkere eierenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zal per "merk" verschillen, maar mijn ervaring is dat de biologische en eigen eieren niet naar vismeel smaken, sowieso geen rare smaakjes hebben, en lekker stevig zijn.
bij de Edeka betaal je wel de hoofdprijs. de Kaufland is net zo goed een een stuk betaalbaarder.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:39 schreef Vork het volgende:
[..]
De biowinkel in Kleve heeft wel een heel mooi assortiment. Niet zo zeer groente en fruit, maar vooral veel soorten meel en ook wel bier en fris in biovarianten. Het liefst ga ik eigenlijk nog gewoon naar Edeka, daar hebben ze alles (ook niet bio).
Die biowinkel valt wel mee, voor een biowinkel. Groente vind ik daar ook wel wat aan de dure kant, maar de rest is wel betaalbaar. Het blijft natuurlijk wel duurder en je moet ook een grote zakken met noten willen bijvoorbeeld, maar zelfs ik kan er dingen kopen zonder direct helemaal arm te zijn. Ik ben namelijk toch al arm.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:46 schreef z80 het volgende:
bij de Edeka betaal je wel de hoofdprijs. de Kaufland is net zo goed een een stuk betaalbaarder.
de biowinkel in Kleve ben ik wel eens geweest, maar om daar inkopen te doen moet ik eerst de lotto winnen.
Mensenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:06 schreef borisz het volgende:
Pfff sommige mensen. Je organiseert eens een borrel de locatie is dan een keertje Haarlem ipv Amsterdam je krijgt dan zeikmailtje terug
.
Zo vaak zitten we niet in Haarlem.
moet je de borrels ook nog voor ze opdrinken ofzo?quote:Op woensdag 28 december 2011 12:06 schreef borisz het volgende:
Pfff sommige mensen. Je organiseert eens een borrel de locatie is dan een keertje Haarlem ipv Amsterdam je krijgt dan zeikmailtje terug
.
Zo vaak zitten we niet in Haarlem.
Zoiets.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
moet je de borrels ook nog voor ze opdrinken ofzo?
Lekker laten zeuren Boorquote:Op woensdag 28 december 2011 12:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Zoiets.. Het is iemand die het sowieso zonde vindt om ergens iets te gaan drinken. Zonde van het geld enzo
. Nu drinkt ze helemaal niet, qua alcohol en we zitten in de Jopenkerk dus vooral bier
, maar ipv dat je zegt dat je niet komt een zeer verwijtend en denigrerend mailtje omdat we geen rekening met d'r houden
.
Organiseer zelf dan wat. Daarbij zitten we ook wel eens in Amsterdam of bij iemand thuis. Al d'r argumenten sloegen echt nergens op.
Mja, zal wel van m'n zus en d'r fam komen, die waren ook ziekig met de kerstquote:
Je houdt juist heel veel rekening met haar. Je hebt namelijk speciaal iets uitgekozen waar zij zeker niet naartoe gaatquote:Op woensdag 28 december 2011 12:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Zoiets.. Het is iemand die het sowieso zonde vindt om ergens iets te gaan drinken. Zonde van het geld enzo
. Nu drinkt ze helemaal niet, qua alcohol en we zitten in de Jopenkerk dus vooral bier
, maar ipv dat je zegt dat je niet komt een zeer verwijtend en denigrerend mailtje omdat we geen rekening met d'r houden
.
Organiseer zelf dan wat. Daarbij zitten we ook wel eens in Amsterdam of bij iemand thuis. Al d'r argumenten sloegen echt nergens op.
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:02 schreef TAV74 het volgende:
Jeuh, The Bridge is binnen op DVD, we hebben weer een lekkere voorraad te kijken series
Met een Nikonquote:Op woensdag 28 december 2011 13:39 schreef TAV74 het volgende:
Nou, dat was de fotoshoot, vrijdag sta ik in de krant met een verhaaltje als terugblik op afgelopen jaar over het ontstaan van onze vereniging.
Zondequote:
zit nu een docu te kijken over een camera met een mega telelensquote:Op woensdag 28 december 2011 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met een Nikonaltijd leuk even materiaal vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lkker, ik werd gebeld door het zwembad omdat ik mezelf op de wachtlijst had laten zetten voor aquarobic... toen met mijn wekenlange slijmbeursontsteking schouder in september.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Net ff uurtje gedanst want vanavond geen training (kerstvakantie).
Ik ben in staat om dan een andere huisarts te zoeken.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:29 schreef Bluezz het volgende:
ik noem mijn huisarts ook al voodoodokter omdat ie met korreltjes aankwam![]()
Ik heb mijn huisarts daar op uitgezocht.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben in staat om dan een andere huisarts te zoeken.
V Gerwenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:22 schreef Sarabi het volgende:
en toen zat ik toch weer een dartwedstrijd te kijken, had ik niet meer verwacht
Ik vind een mix van regulier als basis met alternatief als extra niet eens zo'n gek idee. Ik ben helemaal pro-wetenschap, maar als er voor bepaalde zaken bewijs zijn dat het werkt, maar waarvan het mechanisme (nog) niet bekend is, wil ik het wel proberen. Dan denk ik bv aan acupunctuur, meer dan homeopathie.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Je bedoelt: expliciet géén homeopathie, toch? Want kan me ook voorstellen dat mensen hun huisarts weer uitzoeken op grond van 'doet een leuke mix regulier-alternatief'.
Juist, een arts die homeopatie bedrijft neem ik niet serieus.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Je bedoelt: expliciet géén homeopathie, toch? Want kan me ook voorstellen dat mensen hun huisarts weer uitzoeken op grond van 'doet een leuke mix regulier-alternatief'.
Das fijnquote:
Waar is daar het bewijs voor?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind een mix van regulier als basis met alternatief als extra niet eens zo'n gek idee. Ik ben helemaal pro-wetenschap, maar als er voor bepaalde zaken bewijs zijn dat het werkt, maar waarvan het mechanisme (nog) niet bekend is, wil ik het wel proberen. Dan denk ik bv aan acupunctuur, meer dan homeopathie.
10 liter bier en gehaktballen naast je?quote:Op woensdag 28 december 2011 14:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou vooral nog steeds juichen voor alles dat King mist
en ik wacht op Whitlock
Ik wil best dingen proberen; heb veel baat bij een chiropractor gehad. Maar homeopathie is dusdanige kul dat ik een arts die dat voorschrijft gewoon echt niet serieus kan nemen.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:28 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind een mix van regulier als basis met alternatief als extra niet eens zo'n gek idee. Ik ben helemaal pro-wetenschap, maar als er voor bepaalde zaken bewijs zijn dat het werkt, maar waarvan het mechanisme (nog) niet bekend is, wil ik het wel proberen. Dan denk ik bv aan acupunctuur, meer dan homeopathie.
hahaha zo erg is het dan ook weer nietquote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
10 liter bier en gehaktballen naast je?
Hij is allopatisch huisarts en doet eens per week ook een homeopatisch spreekuur. Dit was voor het eerst dat hij met iets met korreltjes aankwam, ongevraagd overigens... dat viel bij mij ook wel wat verkeerd en heb ook gezegd dat ik niet in tovenarij met korreltjes geloofde.. waarop hij zei je hoeft er niet in te geloven en gaf me 1 korreltje die ik, omdat ik overvallen werd, wel innamquote:Op woensdag 28 december 2011 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in staat om dan een andere huisarts te zoeken.
Er is allang op bepaalde gebieden empirisch bewijs dat er iets gebeurt met acupuntuur, met name pijnbestrijding, misselijkheid, overgeven wat verder gaat dan placebo effect. Bijvoorbeeld deze 30-jaar oude studie al:quote:Op woensdag 28 december 2011 14:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar is daar het bewijs voor?
Yups. Als het goed is komt iemand het geval vrijdagmiddag ophalen voor 140 euro.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Al een serieuze koper voor de Wii gevonden?
Helderziendheidquote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Het ruikt hier nu heerlijk naar toekomstige kroketten![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind acupunctuur niet te vergelijken met homeopathie juist vanwege die bewijzen idd![]()
Maar het is ook geen wonder'middel'
Het ruikt hier nu heerlijk naar toekomstige kroketten![]()
![]()
En we kijken BabeHeb de zakdoekjes al klaar gelegd..
![]()
TAV lijkt me ook wel zo'n type om te snotterenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijkzat gister ook al enorm te snotteren bij Hachi..
Waterige oogjes op z'n tijdquote:Op woensdag 28 december 2011 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TAV lijkt me ook wel zo'n type om te snotteren
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik voorspel voor morgen verse kroketten op brood
Grote jongenquote:
In jouw geval lijkt mij de vee-arts wel op z'n plaats.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:32 schreef Den_Haag het volgende:
Geef mij maar een huisarts met paardenmiddelen
Die van mij past de recepten gelukkig redelijk aan op mijn postuur
nooit verkeerd!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:51 schreef golfer het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt mij de vee-arts wel op z'n plaats.
Vast welquote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 28 december 2011 14:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Als het goed is komt iemand het geval vrijdagmiddag ophalen voor 140 euro.
Ik trek er toch wel 2 dagen voor uit al met al. Het moet goed de kans hebben te koelen namelijkquote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast welIk wil dat ook nog steeds eens proberen. Misschien een leuk experimentje voor de 31e
Hey, een ouwe bekende slettebak, denken ze dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Net een kaartje gekocht voor O&N en zoals elk jaar komt de Skihut. Eerste jaar dat ik nu niet zelf dans en geld verdien maar 15 euro moet betalen voor een kaartjeIk wil eigenlijk helemaal niet maar hier in Alphen ken ik nog niet echt iemand en verder is er niks. Niemand wil eigenlijk maar gaat maar naar de sporthal (waar Skihut komt) omdat er verder niks is. De nieuwe slettebakken schrikken zich weer rot als ze me zien
http://www.alphenstadfm.n(...)eest-met-oud-a-nieuwquote:Op woensdag 28 december 2011 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet maar hier in Alphen ken ik nog niet echt iemand en verder is er niks.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 28 december 2011 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Waarom ga je niet gewoon met vriendinnen of je familie O&N vieren?
Die weten dat ze geen slettebak isquote:Op woensdag 28 december 2011 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Waarom ga je niet gewoon met vriendinnen of je familie O&N vieren?
Maar wel gebeld hoop ik?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond weer kerstdiner.Oud danspartnertje Y. komt uit Belgenland helemaal hier heen, zin in, want al maanden niet gezien
Morgen kerstlunch met ouders. Ook al maanden niet gezien.
Neuh, voel me beter als ik niet bel / mail met zequote:Op woensdag 28 december 2011 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar wel gebeld hoop ik?Gezellie.
morgen maar eens kijken naar de voorbereidingen danquote:Op woensdag 28 december 2011 16:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik trek er toch wel 2 dagen voor uit al met al. Het moet goed de kans hebben te koelen namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |