Props dat je elke dag 1 - 1.5 uur cardio 4 maanden lang vol hebt gehouden. Ik ben cardio binnen een kwartier altijd alweer zatquote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Yeah, ik at 1000-1500kcal onder maintenance (beetje bizar achteraf bezien). Deed ook 1-1.5 uur cardio per dag (4 maanden lang geen dag gemist) en KT. Nu doe ik het wel wat rustiger aan though
True that.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:55 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Props dat je elke dag 1 - 1.5 uur cardio 4 maanden lang vol hebt gehouden. Ik ben cardio binnen een kwartier altijd alweer zat
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik curl niet, uberhaupt geen biceps isolatie. BB / DB BOR, pendlay rows, chinups.
Hier, activeer je no-homo mode, een compilatie van 12 Panzermaus foto's voor 2012.In het begin lijk je op een Hollandse knul en later op een Indiër met dat haar. Hoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf erg tevreden met mijn transformatie, wil in 2012 mooi blijven doorknallen. Ben nu 78 kg @ 1.77, schat bodyfat op 13-14%. Heb op 11 juli 2010 ook gewogen, was toen 57 kg. December 2010 de stap naar de sportschool gemaakt (healthgym), maart 2011 woog ik 61 kg en ben ik meer gaan eten. Sinds juni 2011 andere gym en freeweights + SS. Heb nog steeds geen squatrack tot mijn beschikking, wil in februari 2012 naar een andere gym.
Squat 3x5x100 kg, bench 3x5x72 kg, deadlift 5x120 kg, overhead press 3x5x50 kg, pendlay row 3x5x80 kg, legpress 3x12x230 kg. Wil aan het einde van 2012 een stuk sterker zijn, moet alleen een beetje uitkijken met mijn triceps, laatst ook blessure aan gehad.![]()
Ik ga nu naar Londen, een brede jaarwisseling gewenst en een esthetisch 2012.
En wat zijn je stats eigenlijk ? Ben je nog op kracht wel vooruit gegaan ?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef Autobandje het volgende:
Yeah, ik at 1000-1500kcal onder maintenance (beetje bizar achteraf bezien). Deed ook 1-1.5 uur cardio per dag (4 maanden lang geen dag gemist) en KT. Nu doe ik het wel wat rustiger aan though
Lekker? Lijkt me verschrikkelijk kaneel en rijst.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:57 schreef Levolution het volgende:
Tip: havermout door de rijst met wat kaneel.
Daarna pindakaas overheen laten smelten.
Ik vond het lekker. Ik maak wel vaker rijst met kaneel, de havermout erdoorheen was nieuw. Rijst kan met bijna alle kruiden, vind ik. Scherp/zoet/zout/neutraal, maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Lekker? Lijkt me verschrikkelijk kaneel en rijst.
ochtend:quote:Op donderdag 29 december 2011 20:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vond het lekker. Ik maak wel vaker rijst met kaneel, de havermout erdoorheen was nieuw. Rijst kan met bijna alle kruiden, vind ik. Scherp/zoet/zout/neutraal, maakt mij niet uit.
Het probleem is dat ik meer havermout wil eten, maar ik geen melk wil drinken. Is slecht voor de huid (dit is ook wetenschappelijk aangetoond). Ik eet nu veel brood en dat moet anders als ik wil cutten. Nu zit er helemaal geen variatie in mijn maaltijden. Maar ik kan maar geen vervanger vinden (ik kan ook niet de hele dag door vlees eten). Ik krijg ook veel te snel honger als ik niet veel brood eet.
Ben je jezelf aan het verhongeren?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:17 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ochtend:
-cornflakes/granenontbijt + melk
ochtend/middag:
-wheyshake+brinta+water
-500 gr kwark
avond:
-avondeten
-sporten
-wheyshake+water
-pak rijstwafels, soms met kipfilet erop
Er staat geen hoeveelheid bij.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Ben je jezelf aan het verhongeren?
Ik kom wel aan m'n inname hiermee. Ik probeer brood zoveel mogelijk te vermijden in deze voedingsperiode, maar soms ontkom ik er niet aan om in de middag wat bruine broodjes met kipfilet te halen. Ook fruit eet ik af en toe, maar niet teveel ivm suikers (wel banaan eten).quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Ben je jezelf aan het verhongeren?
[..]
Ik curl niet, uberhaupt geen biceps isolatie. BB / DB BOR, pendlay rows, chinups.
Hier, activeer je no-homo mode, een compilatie van 12 Panzermaus foto's voor 2012.Kudos ouwe. 18kg in een jaar is meer dan de 13kg die ik had gepakt in mijn eerste jaar(waarvan ik er weer 5 kwijt ben).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf erg tevreden met mijn transformatie, wil in 2012 mooi blijven doorknallen. Ben nu 78 kg @ 1.77, schat bodyfat op 13-14%. Heb op 11 juli 2010 ook gewogen, was toen 57 kg. December 2010 de stap naar de sportschool gemaakt (healthgym), maart 2011 woog ik 61 kg en ben ik meer gaan eten. Sinds juni 2011 andere gym en freeweights + SS. Heb nog steeds geen squatrack tot mijn beschikking, wil in februari 2012 naar een andere gym.
Squat 3x5x100 kg, bench 3x5x72 kg, deadlift 5x120 kg, overhead press 3x5x50 kg, pendlay row 3x5x80 kg, legpress 3x12x230 kg. Wil aan het einde van 2012 een stuk sterker zijn, moet alleen een beetje uitkijken met mijn triceps, laatst ook blessure aan gehad.![]()
Ik ga nu naar Londen, een brede jaarwisseling gewenst en een esthetisch 2012.
Ik zou persoonlijk niet meer teveel gainen, dan wordt je zo'n klein potig trolletje. Maar dat is meer persoonlijk. Had dacht ik ook ergens gelezen dat lichaamslengte in cm-100 je ideale gewicht in kilo's zou zijn.
Daar red ik het dus echt niet op. Ik moet om de 2 uur eten.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:17 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
ochtend:
-cornflakes/granenontbijt + melk
ochtend/middag:
-wheyshake+brinta+water
-500 gr kwark
avond:
-avondeten
-sporten
-wheyshake+water
-pak rijstwafels, soms met kipfilet erop
Met water is echt ranzig. Maar eigenlijk moet ik niet zo'n pussy wezen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:12 schreef JanKort het volgende:
Wat dacht je van water?
Havermout verpulveren en wegkloeken.
Ps te snel honger wanneer je geen brood eet komt omdat je t niet gewend bent, je lichaam past zich snel aan aan ander voedsel.
[..]
Hier, activeer je no-homo mode, een compilatie van 12 Panzermaus foto's voor 2012.Fraaie transformatie van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf erg tevreden met mijn transformatie, wil in 2012 mooi blijven doorknallen. Ben nu 78 kg @ 1.77, schat bodyfat op 13-14%. Heb op 11 juli 2010 ook gewogen, was toen 57 kg. December 2010 de stap naar de sportschool gemaakt (healthgym), maart 2011 woog ik 61 kg en ben ik meer gaan eten. Sinds juni 2011 andere gym en freeweights + SS. Heb nog steeds geen squatrack tot mijn beschikking, wil in februari 2012 naar een andere gym.
Ik ga nu naar Londen, een brede jaarwisseling gewenst en een esthetisch 2012.Zit ongeveer op zelfde bf% als jij, maar ik kom dan van de andere kant. Ik wil echt nooit meer tonnetje rond zijn, dus ik ga denk ik middels calorie/carb cycling langzaam naar de 10% toe terwijl ik zoveel mogelijk massa probeer te verkrijgen.
Confidence through competence
Nee, je maakt je spieren daar toch enkel moe mee? Correct me if i'm wrong.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:57 schreef Zith het volgende:
Pauzeren jullie bij de OH press op de top? Ik moet dan altijd moment rusten en ademhalen omdat de weg naar beneden ook al zo zwaar is..
Mja, doe je met de squat eigenlijk ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:59 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Nee, je maakt je spieren daar toch enkel moe mee? Correct me if i'm wrong.
Vaak als ik merk dat de reps moeilijk worden dat ik bovenaan even pauzeer (armen op slot), maar het werkt eigenlijk voornamelijk averechts volgens mijquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:57 schreef Zith het volgende:
Pauzeren jullie bij de OH press op de top? Ik moet dan altijd moment rusten en ademhalen omdat de weg naar beneden ook al zo zwaar is..
quote:Breathing at the top allows a novice to handle heavier weights while learning the skills necessary to maintain control during the press, and will work better for flexible people who can get in a good forward lockout position to catch a breath. Breathing at the shoulders allows the more experienced lifter the luxury of a second or two of rest between heavy reps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |