Op dat moment niet neequote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef JanKort het volgende:
[..]
Je hebt echt niets beters te doen?
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:53 schreef Weissman het volgende:
Nog een reden om shredded te zijn![]()
Hersenen krimpen door fastfood
Een gezonde papa is een goede papa.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:36 schreef MrNiles het volgende:
Trots 2011
Wederom begonnen in de sportschool
maar dankzij SL (via dit forum) het volgehouden om 10wkn lang 3x per week te gaan
Deadlift en Squats durven maken
iets in BP kunnen gainen
Doel 2012
BF% onder de 20
1xBW->BP 1.5BW->SQ 2xBW->DL (zit nu voor alles op de helft)
zal moeilijk worden want mijn grootste doel is om vanaf maart een goede papa te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van sub-60 naar 78 kg in een jaar, op mijn benen zie je het nog veel meer.
[ Bericht 9% gewijzigd door Panzermaus op 29-12-2011 12:40:07 ]
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef Panzermaus het volgende:
Don't envy the ecto.Hoe lang was jij ook al weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van sub-60 naar 78 kg in een jaar, op mijn benen zie je het nog veel meer.Of toch du vader?
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef Panzermaus het volgende:
Don't envy the ecto.Wat voor nutteloze spiergroep is dat op die foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van sub-60 naar 78 kg in een jaar, op mijn benen zie je het nog veel meer.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Volgens mij laat hij zien dat hij scheuren heeft door de vele gain.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat voor nutteloze spiergroep is dat op die foto?
Hey, jij ook al op de biceps haat bandwagon? Curlmonkey zijn is een extreme, maar er zijn ook een hoop mensen die de andere kant op doorslaanquote:Op donderdag 29 december 2011 13:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat voor nutteloze spiergroep is dat op die foto?
Dunne armpjes op een brede rug ziet er ook niet uit inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:20 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hey, jij ook al op de biceps haat bandwagon? Curlmonkey zijn is een extreme, maar er zijn ook een hoop mensen die de andere kant op doorslaan
1.77 volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hoe lang was jij ook al weer?
Niet eens mirin'. Hij is wel groot maar niet echt esthetisch. Vooral als hij zn abs aanspant(?) vind ik dat z'n core echt lelijk wordt, op bijv 0:25.quote:
Als iemand zn gains wilt laten zien dmv het showen van nutteloze spiergroepen dan ben ik voor mij niet degene met de doorgeslagen focus.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:20 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hey, jij ook al op de biceps haat bandwagon? Curlmonkey zijn is een extreme, maar er zijn ook een hoop mensen die de andere kant op doorslaan
Ik curl niet, uberhaupt geen biceps isolatie. BB / DB BOR, pendlay rows, chinups.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:20 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf erg tevreden met mijn transformatie, wil in 2012 mooi blijven doorknallen. Ben nu 78 kg @ 1.77, schat bodyfat op 13-14%. Heb op 11 juli 2010 ook gewogen, was toen 57 kg. December 2010 de stap naar de sportschool gemaakt (healthgym), maart 2011 woog ik 61 kg en ben ik meer gaan eten. Sinds juni 2011 andere gym en freeweights + SS. Heb nog steeds geen squatrack tot mijn beschikking, wil in februari 2012 naar een andere gym.
Squat 3x5x100 kg, bench 3x5x72 kg, deadlift 5x120 kg, overhead press 3x5x50 kg, pendlay row 3x5x80 kg, legpress 3x12x230 kg. Wil aan het einde van 2012 een stuk sterker zijn, moet alleen een beetje uitkijken met mijn triceps, laatst ook blessure aan gehad.![]()
Ik ga nu naar Londen, een brede jaarwisseling gewenst en een esthetisch 2012.![]()
Nou vooruit, ik wilde je ook maar een beetje jennen totdat mensen het oppeens serious business vondenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik curl niet, uberhaupt geen biceps isolatie. BB / DB BOR, pendlay rows, chinups.
Hier, activeer je no-homo mode, een compilatie van 12 Panzermaus foto's voor 2012.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik curl niet, uberhaupt geen biceps isolatie. BB / DB BOR, pendlay rows, chinups.
Hier, activeer je no-homo mode, een compilatie van 12 Panzermaus foto's voor 2012.Veel plezier en insgelijks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf erg tevreden met mijn transformatie, wil in 2012 mooi blijven doorknallen. Ben nu 78 kg @ 1.77, schat bodyfat op 13-14%. Heb op 11 juli 2010 ook gewogen, was toen 57 kg. December 2010 de stap naar de sportschool gemaakt (healthgym), maart 2011 woog ik 61 kg en ben ik meer gaan eten. Sinds juni 2011 andere gym en freeweights + SS. Heb nog steeds geen squatrack tot mijn beschikking, wil in februari 2012 naar een andere gym.
Squat 3x5x100 kg, bench 3x5x72 kg, deadlift 5x120 kg, overhead press 3x5x50 kg, pendlay row 3x5x80 kg, legpress 3x12x230 kg. Wil aan het einde van 2012 een stuk sterker zijn, moet alleen een beetje uitkijken met mijn triceps, laatst ook blessure aan gehad.![]()
Ik ga nu naar Londen, een brede jaarwisseling gewenst en een esthetisch 2012.Als je ook had gelezen ipv alleen naar de pics had gekeken had je kunnen zien dat het ging om die striae.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:07 schreef Zith het volgende:
[..]
Als iemand zn gains wilt laten zien dmv het showen van nutteloze spiergroepen dan ben ik voor mij niet degene met de doorgeslagen focus.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk.Of toch du vader?
Het ging meer om z'n kop vergeleken met z'n lichaam.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Niet eens mirin'. Hij is wel groot maar niet echt esthetisch. Vooral als hij zn abs aanspant(?) vind ik dat z'n core echt lelijk wordt, op bijv 0:25.
Leuk dat je erop door blijft gaan, dit is inderdaad serious business. Zou je mij kunnen aangeven waar in zijn tekst dat staat?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef Luchtkoker het volgende:
Als je ook had gelezen ipv alleen naar de pics had gekeken had je kunnen zien dat het ging om die striae.
Niet meteen zo op je pik getrapt zijn joh, niks aan het handje. Het is geen serious business, maar jij komt onterecht haten, dan krijg je een opmerking. Tevens staat het nergens expliciet vermeld, maar hij heeft het wel vaker over z'n striae etc, verder impliceert 'don't envy the ecto' en 'op mijn benen zie je het nog veel meer' het ook, hoewel ik kan indenken dat je zonder de context van dat hij er al meerdere malen eerder over postte dat niet zo snel zou linken.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Leuk dat je erop door blijft gaan, dit is inderdaad serious business. Zou je mij kunnen aangeven waar in zijn tekst dat staat?
Waarom snap je maar niet dat ik geen moment serieus was?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef Luchtkoker het volgende:
Niet meteen zo op je pik getrapt zijn joh, niks aan het handje. Het is geen serious business, maar jij komt onterecht haten, dan krijg je een opmerking.
Ik zou zeggen dat je een lage hartslag bij rust, wat kenmerkend is voor actieve sporters.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef Luchtkoker het volgende:
Was trouwens vandaag bij de huisarts een ECG laten maken, zeiden ze dat ze wel konden zien dat ik veel sportte.
Grappig om te horen, vooral omdat ik een zeer sedentaire levensstijl leid en ook tot iets minder dan een half jaar geleden totaal niet sportte. Sindsdien 3x in de week KT. Vraag me af hoe ze zoiets zien.
Uit je post noch PI bleek dat je niet serieus was, hoewel ik je post over dat "ik wilde je maar jennen" wel heb gezien, maar goed, toen was ik er al op in gegaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom snap je maar niet dat ik geen moment serieus was?
Dat zou inderdaad best kunnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:20 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je een lage hartslag bij rust, wat kenmerkend is voor actieve sporters.
Meer infoquote:Op donderdag 29 december 2011 14:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Uit je post noch PI bleek dat je niet serieus was, hoewel ik je post over dat "ik wilde je maar jennen" wel heb gezien, maar goed, toen was ik er al op in gegaan.
[..]
Dat zou inderdaad best kunnen.
quote:Various types of training have different effects on the heart. Training that elevates the heart rate for even brief durations can increase the size of the heart. This will increase the stroke volume, and result in a lower resting heart rate. Training can also increase the rate at which the heart recovers from a bout of intense work. In other words, a trained individual will return to their resting heart rate faster than a sedentary individual. Exercise has been shown to lower blood pressure. In addition, regular cardiovascular exercise can increase the concentration of hemoglobin in blood, allowing the body to become more efficient at transporting oxygen to the cells that need it (as well as removing waste products such as carbon dioxide).
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef Luchtkoker het volgende:
Grappig, want vorige keer bleek juist dat ik ietwat hoge bloeddruk had, terwijl dat verhaal juist aangeeft dat je van exercise een lagere bloeddruk krijgt. Ze zullen echter wel doelen op cardio e.d., wat ik niet doe.
Nee niet echt, het gaat puur om je hart 'trainen' zodat de spier sterker wordt. Sterkere/grotere hartspier hoeft minder vaak te kloppen. Je traint je hart dus ook als je gaat squatten (denk aan al die zuurstof die je benen/lichaam nodig heeft na een paar reps).quote:Op donderdag 29 december 2011 14:26 schreef the85mc het volgende:
Je krijgt vooral lagere hartslag van cardio.. Mijn rustpols zit nu op 48 bpm.
Cardio heeft dit effect ook, maar leidt er vooral toe dat je bij inspanning een langere tijd lage hartslag zal hebben (bijna net zoals cardio-benen langer inspanningen kunnen hebben dan squat-benen).quote:STRONG MUSCLES MAKE A MORE EFFICIENT HEART
Weight training lowers cholesterol levels, slightly decreases blood pressure (BP), reduces body weight and fat stores, and improves glucose metabolism and insulin sensitivity. And, in contrast to what many doctors tell their patients, regular weight training, improves cardiac function by reducing heart rate and BP responses during lifting of heavy loads.
"Weight training makes the heart more efficient. Because the muscles are stronger, any given load now represents a lower percentage of one's maximum capacity. As a result, you have a lower heart rate, and lower blood pressure, and since those are the two primary factors that determine demands on the heart, you have lower cardiac demands. Stronger muscles translate into less effort to lift any given load.
Interessante post. Toch heb ik het idee dat je je hart meer traint met cardio dan met krachttraining. Als je krachttraining doet ligt mijn hartslag iig lager dan wanneer ik op mn fiets mezelf zit af te beulen.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:29 schreef Zith het volgende:
[..]
[..]
Nee niet echt, het gaat puur om je hart 'trainen' zodat de spier sterker wordt. Sterkere hartspier hoeft minder vaak te kloppen omdat 1 pomp al genoeg liter rondbrengt. Je traint je hart dus ook als je gaat squatten (denk aan al die zuurstof die je benen/lichaam nodig heeft na een paar reps).
[..]
Cardio heeft dit effect ook, maar leidt er vooral toe dat je bij inspanning een langere tijd lage hartslag zal hebben (bijna net zoals cardio-benen langer inspanningen kunnen hebben dan squat-benen).
Ik ben niet in de positie om iets te zeggen over of het gaat om max hartslag, misschien zijn er ook andere factoren bepalend (duratie), of slaat je hart anders (bijv. minder frequent als bij sprinten, maar wel krachtiger) als het een groot gewicht moet ondersteunen.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Interessante post. Toch heb ik het idee dat je je hart meer traint met cardio dan met krachttraining. Als je krachttraining doet ligt mijn hartslag iig lager dan wanneer ik op mn fiets mezelf zit af te beulen.
Muscletotaal is goed.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:49 schreef MrNiles het volgende:
[..]
ik ga eens rondkijken...waarschijnlijk koop ik het dan toch ergens anders,
muscletotaal zit bij mij in de straat, iemand ervaringen mee, ik koop tot nu toe alleen whey
http://www.muscletotaal.nl/creatine-monohydrate-500g.html
15% in 1 jaar ?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:35 schreef Autobandje het volgende:
Wow Panzer, hulde![]()
Trots 2011
Van 25% naar 10% bf gegaan, terwijl ik spiermass gegained ben.
Doel
Nu echt sterk worden en nooit weer een endo worden (al lijk ik nu meer een ecto vreemd genoeg)
Yeah, ik at 1000-1500kcal onder maintenance (beetje bizar achteraf bezien). Deed ook 1-1.5 uur cardio per dag (4 maanden lang geen dag gemist) en KT. Nu doe ik het wel wat rustiger aan thoughquote:
Netjes om zoveel bf kwijt te raken, maar probeer het vast te houden door wel goed te eten.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Yeah, ik at 1000-1500kcal onder maintenance (beetje bizar achteraf bezien). Deed ook 1-1.5 uur cardio per dag (4 maanden lang geen dag gemist) en KT. Nu doe ik het wel wat rustiger aan though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |